Onko kukaan ostanut isompaa/raskaampaa tavaraa, esim. rakennuslevyjä, Taloon.comista? Lähinnä rahdin hinta kiinnostaisi.
Taloon.comista
20
1438
Vastaukset
- Rauno Kangas
...yleensä taloon.com-palvelun hinnoista. Jonkun kerran mulkaisseena - aikoinaan - ei vaikuttanut erityisen edulliselta.
- hyvä referenssi
katson aina hinnat taloo.comista ja tiedän että sen enempää tavara ei tule missään nimessä maksamaan.
Yleensä jopa rautakaupasta saa rakentajatilin kautta 10-20% halvemmalla.
Noilla hinnoilla kun budjetoi niin ei mene pieleen. - Rauno Kangas
hyvä referenssi kirjoitti:
katson aina hinnat taloo.comista ja tiedän että sen enempää tavara ei tule missään nimessä maksamaan.
Yleensä jopa rautakaupasta saa rakentajatilin kautta 10-20% halvemmalla.
Noilla hinnoilla kun budjetoi niin ei mene pieleen....minäkin sieltä aikoinaan katsoin hintoja - nyt ei ole tullut katsottua pitkiin aikoihin, mutta ilmeisesti meno on entistä.
--
OVH = ostajat vailla hintatietoutta - katsoa
Rauno Kangas kirjoitti:
...minäkin sieltä aikoinaan katsoin hintoja - nyt ei ole tullut katsottua pitkiin aikoihin, mutta ilmeisesti meno on entistä.
--
OVH = ostajat vailla hintatietouttaSahakonttoria. Näkyy olevan roimasti Taloon.comia kalliimpaa.
- tarjous..
niin näet, vie 2 tai 3 päivää kun vastaavat. Itse olen käyttänyt sivuja lähtöhintojen katseluun kun menen rautakauppaan tinkaamaan :) (Rahti maksut normin mukaan mitä muuallakin)
- remontoin
edellistä asuntoa niin katsoin hintoja ja olivat kyllä kalliimmat kun millä rautakaupasta sai.
Lisäksi rautakauppojen kamppanjat/tarjoukset ovat kyllä parempia sekä valikoimat aivan toista luokkaa.- kun eikös
nettikaupoissa pitäis olla halvempaa kun ei tarvitse pitää kamoja esillä jne?
- että järki pelaa
kun eikös kirjoitti:
nettikaupoissa pitäis olla halvempaa kun ei tarvitse pitää kamoja esillä jne?
Nettikauppahan on lyönyt vasta ihan viime vuosina itsensä läpi ja se vaatii varmaan seuraavan sukupolven että netissä aletaan ihan oikeesti tekemään kaippaa.
Kai se edelleen on niin että tärkeintä on saada asiakas liikkeeseen, vaikka jonku tarjouksen perässä, niin se ostaa muutakin, joka ei todellakaan ole tarjouksessa.
Nettikaupassa tulee helposti ostettua vain se mitä tarvii. - digisovitus
että järki pelaa kirjoitti:
Nettikauppahan on lyönyt vasta ihan viime vuosina itsensä läpi ja se vaatii varmaan seuraavan sukupolven että netissä aletaan ihan oikeesti tekemään kaippaa.
Kai se edelleen on niin että tärkeintä on saada asiakas liikkeeseen, vaikka jonku tarjouksen perässä, niin se ostaa muutakin, joka ei todellakaan ole tarjouksessa.
Nettikaupassa tulee helposti ostettua vain se mitä tarvii.Verkkokaupat luultavasti kokevat uuden tulemisen, kun erilaisista teollisuustason standardeista ja tiedonvälityksen mekanismeista saadaan sovittua. Vaikka nyt kuulostaa huimalta, niin olisihan täysin mahdollista esim. skannata erilaiset myytävät esineet; tehdä niistä pyörähdysmalli, ja vaikka kuvata magneettikuvauksella. Saataisiin jokaisesta uniikista kappaleesta periaatteessa riittävän tarkka digitaalinen malli. Sitten ostaja voisi hakea haluamiensa kriteerien perusteella (materiaali, paino, väri, ominaisuudet, muoto, hinta) erilaisia osia. Osa voitaisiin digitaalisesti jo sovitella olemassaolevaan rakenteeseen (talo, tai muu rakennelma).
Koska? 10-15 v sisään. Ehkä. Riippuu miten esim. skannerit kehittyvät. Saadaanko kuvantamisesta perus PK/kohtuukokoiselle yritykselle kannattavaa
toimintaa..
Tähän yhdistettynä tehokas henkilökohtainen logistiikka jossa toimitusta
voisi ohjata myös vaikka itse olisi toimistolla töissä, niin :-)
- Tuli kokeiltua
Vain 56% kalliimpi kuin rautakauppa perustustarpeiden osalta. Mieluummin menen palvelevaan kauppaan kuin annan ryöstää itseäni netissä. Full stop.
- oli meikäläiselle
Vaikea uskoa tuota edellistä viestiä kun itse sain Taloon.com:ista edullisimman tarjouksen. Jokaisen kannattaa tietysti kilpailuttaa itse, niin hintataso selviää. Edellinen viesti täytyy oman kokemukseni mukaan olla höpö-höpöä, kaikki saamani tarjoukset oli /- 5% sisällä.
- Mikao3
oli meikäläiselle kirjoitti:
Vaikea uskoa tuota edellistä viestiä kun itse sain Taloon.com:ista edullisimman tarjouksen. Jokaisen kannattaa tietysti kilpailuttaa itse, niin hintataso selviää. Edellinen viesti täytyy oman kokemukseni mukaan olla höpö-höpöä, kaikki saamani tarjoukset oli /- 5% sisällä.
Kyllä Taloon.com tarjoukset ovat samassa sarjasa muitten kanssa. Ainoana erona että rautakaupat eivät osaa toimittaa pyydettyjä tuotteita ja määriä.
- tuo taloon
Mikao3 kirjoitti:
Kyllä Taloon.com tarjoukset ovat samassa sarjasa muitten kanssa. Ainoana erona että rautakaupat eivät osaa toimittaa pyydettyjä tuotteita ja määriä.
mutta keväällä ei ainankaan niillä hinnoilla ollut mitään mahdollisuuksia.
Poikkeuksetta vähintään 10% kalliimpaa kuin rautakauppojen tarjoukset. - arvelen näin
tuo taloon kirjoitti:
Poikkeuksetta vähintään 10% kalliimpaa kuin rautakauppojen tarjoukset.Tykkään vierailla nettirautakaupoissakin. Hintoja vertaillessani olen huomannut, että siellä on melko kallista, mutta joku yksittäinen tavara saattaa olla edullisempi kuin lähimmässä rautakaupassani. Kun kuitenkin ostan isoja eriä tavaraa, joudun pohtimaan myös rahdin hintaa, kannattaako ajaa itse ja hakea lähimmästä kaupasta vai kannattaako ajattaa jollakin kuljetusfirmalla, jota nettikaupat käyttävät. Mielellään ostaisin nettikaupasta, sillä tiedän, mitä tarvitsen ja paljonko. Lähinnä haluaisin tavaran nopeasti tontille ja vaivattomasti. Rautakaupassa jonottelu ei ole nopeaa eikä vaivatonta, mutta joskus sitä on pakko harrastaa, jos hintaero käy merkittäväksi. Olen sitä sukupolvea, joka ostaa netistä mieluummin kuin jonottelee kaupoissa, mutta itsepalvelusta ei kuitenkaan tee mieli maksaa kovin paljoa enempää. On kuitenkin hyvä, että molemmat vaihtoehdot ovat olemassa, sillä niitä käytetään tarpeen mukaan.
- Hemmuila
tuo taloon kirjoitti:
Poikkeuksetta vähintään 10% kalliimpaa kuin rautakauppojen tarjoukset.Ostin puutavaa oli halapaa
- dfgdfgdfg
Hemmuila kirjoitti:
Ostin puutavaa oli halapaa
Ostin myös paneleita taloon.comista ja tuli puumerkistä naapurista. Ei pystynyt k-rauta samaan hintaan tuolloin. Rahti oli muistini mukaan jotakuinkin 60 euroa 800 metrille.
- juupa..
dfgdfgdfg kirjoitti:
Ostin myös paneleita taloon.comista ja tuli puumerkistä naapurista. Ei pystynyt k-rauta samaan hintaan tuolloin. Rahti oli muistini mukaan jotakuinkin 60 euroa 800 metrille.
On kyllä aika kallis paikka tuo.. wc-istuinta kattelin ku oli taloon.com:issa alennuksessa -25%. Silti oli rautakaupan tuotetta 20% kalliimpi... empä oo sen jälkeen sivustolla käynyt.. Ja kyseessä siis täysin sama tuote...
- t-impuri
juupa.. kirjoitti:
On kyllä aika kallis paikka tuo.. wc-istuinta kattelin ku oli taloon.com:issa alennuksessa -25%. Silti oli rautakaupan tuotetta 20% kalliimpi... empä oo sen jälkeen sivustolla käynyt.. Ja kyseessä siis täysin sama tuote...
arpapeliä esim .puutavaran suhteen.helposti saa "sutta ja sekundaa".paikalliset rauta/puutavaraliikkeet pärjäävät erittäi hyvin hinnoitelussa.
- R.L.
t-impuri kirjoitti:
arpapeliä esim .puutavaran suhteen.helposti saa "sutta ja sekundaa".paikalliset rauta/puutavaraliikkeet pärjäävät erittäi hyvin hinnoitelussa.
Puutavaralle on olemassa laatuluokitukset, jos puutavara ei niitä täytä, niin ei muuta kuin reklamoimaan. Samaa Puumerkin ym. kamaa siellä Taloon.comissa myydään kuin kaikissa muissakin Suomen rautakaupoissa, joten ei siinä sen puoleen mitään laatueroja ole.
- pirgy porgy
R.L. kirjoitti:
Puutavaralle on olemassa laatuluokitukset, jos puutavara ei niitä täytä, niin ei muuta kuin reklamoimaan. Samaa Puumerkin ym. kamaa siellä Taloon.comissa myydään kuin kaikissa muissakin Suomen rautakaupoissa, joten ei siinä sen puoleen mitään laatueroja ole.
laatuluokitukset. Pikkusen helpompaa on oikeasta rautakaupasta tai "rakentamisen tavaratalosta" käydä vaihtamassa paska neloslankku kunnolliseen ja niissä voi vielä valkata itse parhaat, mutta teikäläinen insinööri tyytyy laatuluokiteltuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628