Lueskelin tuolta eräältä sivulta että joku on myymässä kania, mutta ihmetytti että peseekö muutkin kaninsa mäntysuovalla kuin tämä kyseisen kanin myyjä? Kuulostaa aika järjettömältä? :o
Mäntysuopa?
4
343
Vastaukset
- jättääs vaa
sen mäntysuopapesuhomman oman ittensä nahkaan ja ostais kanilleen lemmikeille tarkoitettua hellävaraisempaa pesuainetta.
- siis jos
kani ei ole likainen tai itseään ulosteilla tahrinut, niin miksi kania yleensä pitäisi pestä, siis jos on ihan lyhytkarvaista sorttia, pitkäkarvaiset on toki aika-ajoin hyvä pestä, jotta turkin kammattavuus helpottuu.
- tij
siis jos kirjoitti:
kani ei ole likainen tai itseään ulosteilla tahrinut, niin miksi kania yleensä pitäisi pestä, siis jos on ihan lyhytkarvaista sorttia, pitkäkarvaiset on toki aika-ajoin hyvä pestä, jotta turkin kammattavuus helpottuu.
mä olen ymmärtänyt että kaneja ei kuulu pestä ollenkaan. nehän nuolevat itse turkkinsa niinkuin kissatkin.
- aftgfhh
tij kirjoitti:
mä olen ymmärtänyt että kaneja ei kuulu pestä ollenkaan. nehän nuolevat itse turkkinsa niinkuin kissatkin.
Samaa mietin kun tuota ilmoitusta luin. Kanithan putsaavat ite ittensä mutta tietty jos kani on likainen, mutta en kyllä kania koskaan mäntysuovalla pesisi. Ja kyseessä on n. 4vuotias kani jota on myymässä eli aikas vanhaa kanis on myymässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271