Asennus??? VAIKEAA!!!

Tsorppa

Ostettiin uudet laitteet.. nyt asennus tuntuu mahdottomalta, koska suomenkielinen ohjekirja puuttuu..
En ymmärrä piuhojen nimiä..
Plasma tv (uusi HDMI-valmius) digiboxi(antenni) Sonyn viritinvahvistin tallentava Sonyn dvd Karaokelaitteisto...
Muuten toimii, mutta ääniä ei saa tv.stä/dvd.stä kotiteatterin kautta kajareille.. niin ja karaoke ei näy, eikä kuulu...
Huhuhhhuh
Onhan hommaa....

8

2077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esko

Digiboksista pitää ääni viedä vahvistimeen. Hdmi ssä menee sekä kuva että ääni, muutoin pitää olla keltainen video johto kuvalla (tai sini-puna-vihreä-komponentti johto)ja punavalkoiset äänelle. Vahvistimeen tietysti in-paikkaan ja out-paikasta hdmillä kuva televisioon (in televisiossa). Vahvistimesta pitää myös kaiuttimien piuhat olla oikeissa lähtö (out) paikoissa.

• M

Minulla taas kaksi 5.1 vahvistinta, yksi bluray/dvd soitin ja tv:ssä itsessään tallentava "digiboksi". Miten saan kytkettyä kaikki oikein?

• 19+2
        M kirjoitti:

Minulla taas kaksi 5.1 vahvistinta, yksi bluray/dvd soitin ja tv:ssä itsessään tallentava "digiboksi". Miten saan kytkettyä kaikki oikein?

Mitä ihmettä teet kahdella vahvistimella? Kytke soitin ja TV vahvistimeen ja siinä se.

• M
        19+2 kirjoitti:

Mitä ihmettä teet kahdella vahvistimella? Kytke soitin ja TV vahvistimeen ja siinä se.

Koska kauttimia on 8. Mutta liikkuuko soitttimesta kuva muka vahvistimen kautta tv:seen?

• M kirjoitti:

Koska kauttimia on 8. Mutta liikkuuko soitttimesta kuva muka vahvistimen kautta tv:seen?

AV-vahmistimet välittävät kuvan eteenpäin, mutta nappaavat äänen itselleen. Av vahvarista valitaan mistä katotaan, eli telkalle menee vain yksi HDMI. (Paremmissa malleissa voi valita senkin, meneekö kuva esim telkalle vai tykille. Pystyvät skaalaamaan kuvaa paremmaksikin, mallista riippuen.)

• M kirjoitti:

Kahden vahvarin käyttö saattaa sekottaa kyllä äänen. Mkä idea noissa on? 7,1 vahvarissa on kolme edessä kaksi sivuilla ja kaksi takana subbari. Kaikista tulee elokuvaan suunnitellut äänet. Kahden vahvarin systeemissä kaikki menee sekaisin.

• Kar-a-Åke

Mistä narikasta oikein ostit? Suomessa myynnissä oleviin laitteisin pitää olla suomenkieliset manuskat. Jämpti on niin. Menepä itkemään sinne viihdelaitemyymälääsi.

• 9+1

Vähän veikkaan että myyjää ei ihan hirveästi kiinnosta kolmen ja puolen vuoden takaiset ostokset tai niistä itkeminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe