Osaisiko joku auttaa minua ja kertoa mistä voisin löytää ilmaisen/ halvan suunnitteluohjeman (2D). Mielellään saisi olla helppokäyttöinen.
Etukäteen kiitos!
Mistä pohjapiirrustusohjema?
7
2359
Vastaukset
- Näin se nyt vaan on
Piirustusohjelmia on olemassa monia.
Suunnittelu pitää itse osata ja sen jälkeen voi käyttää ohjelmaa työkaluna. - Rauno Kangas
...kehui Google SketchUp'pia
- edelliseen..
Suosittelen minäkin Google SketchUp:a.
- je-puk-ka
Olin itsekin ladannut tuon Googlelta, mutta näytti sen verran hankalalta etten viitsinyt koettaa. Katsoin nyt pari esittely videota ja se olikin kohtuu helppoa ja harjoittelin itsekin piirtämistä. Ja hienoa tuli jo nyt!
Kiitos Sketchin esilletuojille.
- meidän käyttämä
Room Arranger on tosi hyvä ohjelma. Suunniteltiin sillä meidän talomme.
http://www.roomarranger.com/
Sketsuppi oli ainakin omasta mielestäni täysin käyttökelvoton oikeaan työhön.- ohjelma?
Näyttää olevan 30 pv ilmainen ja sitten muuttuu maksulliseksi, vai? Itse en ehtisi suunnitella taloa kuukaudessa.. nyt jo mennyt ainakin vuosi.
- suunnittelussa
voi vierähtää hyvä tovi. Itse puhtaaksi piirtämisen saa tehtyä alle viikossa.Jos on rakennuspiirtäjä ja hyvä autocad ohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787