Suositelkaa! Olen tulossa Kajaaniin työn perässä ja ajokortti olisi saatava oikeastaan heti.
Autokoulut Kajaanissa?
10
501
Vastaukset
- farth33
aloittako mainosten jakelua.
Lähtee aina samalla mallilla, joo olen tulossa kajaaniin työn perässä ja haluaisin sitä ja tätä mikä on paras? Aivan kuin ei osattaisi hakea paikallisesta yrityshakemistosta. Netistäkin löytyy.
Minkälaisen työn perässä tulet kun et osaa alkeellisiakaan hommia hoitaa.
Oletko ns. moniosaaja innovaation suuri luoja kaupungille?- järkevä jelppi tarpeen
Äläs herra ole pessimisti tulijoitten suhteen.
Minäkin tulin tänne joku aika sitten enkä tiennyt mistään palveluista sun muista mitään.
Näiltä sivuilta saa ainakin sitä kansanomaista apua edes vähän.
Sen olen huomannut että katsastuspaikoilla ja autokorjaamoilla on isojakin eroja ruokakaupoista puhumattakaan.
Harrastusmahdollisuuksista ja -paikoista löytää sen omansa kun muutaman koluaa läpi mutta niistäkin jotain etukäteen olisi ollut hyvä tietää.
Samoin asuinpaikalla on suuri merkitys mimmosta porukkaa kyseisellä paikalla asuu ettei tartte sitä muuttoruljanssia heti alkaa kun paikkoja rupeaa tuntemaan.
- olen tulossa
Kajaaniin,naista tekee mieli.Kuka antaa parhaiten ja vähillä puheilla?Suositelkaa!
- meininki nykyään??
Aikaisempina vuosina oli noilla autokoulun opettajilla kovasti intoa vokotella kaikkia meitä vähänkin paremman näköisiä tyttösiä. Jotkut jopa kävivät käsiksikin. Siihen aikaan ei tosin tunnettu nykyisiä tiukkoja sukupuolisen häirinnän lakeja.
Nuo ko. opettajat ovat jo kauan sitten siirtyneet eläkkeelle tai kuka mihinkäkin putkeen on päässuyt.
Että heipat van niillekin heiluville. Kortti tuli kepeästi. - heti!
menee vähinttään kolme(3) kuukautta.Ja töitäkään kajaanissa ei ole,joten turha vaivautua.
- ..opetuksen..
..tasoa ajattelin. Mutta mennään sitten sokkona -jonnekin. Koulu kuin koulu,kai?
- hyviä opetuksen tasoltaan
..opetuksen.. kirjoitti:
..tasoa ajattelin. Mutta mennään sitten sokkona -jonnekin. Koulu kuin koulu,kai?
kyllä ne nykyään on kaikki hyviä opetuksen tasoltaan. joskus oli jossain jokunen vähän hermoheikko opettaja, mutta ei taida opettaa enää.
mutta muista; ei se opettaja aja. sinä ajat.
- käydä muualla
jos mahdollista. Kajaanissa ei opeteta vilkun ja kiihdytyskaistan käyttöä , ei opeteta pysähtymään punaisissa valoissa tai ennen suojatien eteen pysähtyneen auton ohittamista ym. ym. Ainakin saa sen vaikutelman kun liikkuu kajaanissa.
- Jaa?
Missäs Kajaanissa on kiihdytyskaista?
- Ohitustieltä
Jaa? kirjoitti:
Missäs Kajaanissa on kiihdytyskaista?
ja lähdetään mainuantietä iisalmeen tai keskustaan päin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944