Olen hakenut apua unettomuuteeni kaikista mahdollisista paikoista. Syönyt toivorikkaana pillerin, jos toisenkin.
Nyt huomasin, että alkoholiongelmaisilla on enemmän mahdollisuuksia. Klinikoilla he saavat jopa ilokaasua, kun on oikein paha olla. Jokin hoitojakso, mihin sisältyy 3 kertaa viikossa ilokaasua.
Ovat tunnin hoidossa, ja heräävät kuin uusina ihmisinä! Silmääni pisti vielä lause, jossa kerrottiin, että alkoholisteille olisi hoidoista ylitarjontaa.
Mitäs uneton saa, kun menee sairaalaan? Loputkin lääkkeet otetaan pois, ja määrätään psykoterapiaa.
Minäkin haluan sellaiseen sairaalaan, jonka viikottaiseen hoitosuunnitelmaan kuuluisi ilokaasuhoito.
Miksi meille unettomille, ei ole mitään uutta hoitoa. Kannattaisi lääkäreiden miettiä, koska unettomuus vain lisääntyy.
Unettomilla
6
520
Vastaukset
- ...................
unitutkimuksissa? Ja jos olet, niin missä päin.
- vaihtoehdot vähissä
On niitä tehty, viimeksi olin paimiossa yhden yön nukkumassa. Ei ollut uniapneaan viittaavaa. Sitä ennen olen ollut parissa paikassa, salossa ja rymättylässä.
- Pilleristi
Niinhän se valitettavasti on. Ei unettomille juurikaan muuta anneta, kuin uni-ja psyykenlääkkeitä. Tuo ilokaasu voisi ainakin rentouttaa. Mutta mitähän mahtaa yksityisellä sektorilla maksaa?
- sain tänään lähetteen,
mulla jo se vaihe, etteivät lääkkeet auta. Minäkin aloin verrata alkoholistiystäväni laitoshoitoja omaan tilanteeseeni ja päätin yrittää edes kerran saada sairaalahoitoa - ja ihmeekseni sainkin! Olen todella onnellinen. Lääkkeet auttavat pitkälle, mutta jossain vaiheessa ne alkavat toimia itseään vastaan. En ole nukkunut tavallista unta yli 10 vuoteen.
- pakon edessä
sain tänään lähetteen, kirjoitti:
mulla jo se vaihe, etteivät lääkkeet auta. Minäkin aloin verrata alkoholistiystäväni laitoshoitoja omaan tilanteeseeni ja päätin yrittää edes kerran saada sairaalahoitoa - ja ihmeekseni sainkin! Olen todella onnellinen. Lääkkeet auttavat pitkälle, mutta jossain vaiheessa ne alkavat toimia itseään vastaan. En ole nukkunut tavallista unta yli 10 vuoteen.
Tulee olemaan raskasta, mutta se on vain pakko, koska ei tuossa vaiheessa ole muitakaan vaihtoehtoja. Olen ollut myös viime keväänä sairaalahoidossa saman asian vuoksi, kuin sinä.
Pääsetkö yliopistolliseen, vai johonkin yksityiseen? Tiedätkö pääsevätkö lääkevieroituksessa olevat samoihin paikkoihin, kuin alkoh.vieroittajat? - pieni osasto
pakon edessä kirjoitti:
Tulee olemaan raskasta, mutta se on vain pakko, koska ei tuossa vaiheessa ole muitakaan vaihtoehtoja. Olen ollut myös viime keväänä sairaalahoidossa saman asian vuoksi, kuin sinä.
Pääsetkö yliopistolliseen, vai johonkin yksityiseen? Tiedätkö pääsevätkö lääkevieroituksessa olevat samoihin paikkoihin, kuin alkoh.vieroittajat?jossa olen. Tavallisia ihmisiä joille elämä käynyt tavalla tai toisella liian rankaksi. On lääkeremonttia ja -vieroitusta, masentuneita, 2-suuntaisia. Viikonloput kotona tai muulla osastolla. On pieni psykiatrinen sairaala. Osastonlääkäri on erikoistunut unettomuuteen. Nukahtamislääke puolitettu, olisiko pahin takana. 43 tuntia valvonkin putkeen enkä vielä ole nukkunut kahdeksan tunnin öitä, mutta 6-7 tuntiakin ilman heräämistä on ruhtinaallista! Menee tämä maaliskuu suurin piirtein kokonaan siellä. Valoa putken päässä pitkästä aikaa! Miten sinun vieroituksesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461