Eli etsitään hyvää selainpeliä. Traviania ja Ikariamia oon kokeillu, Bitefightia ja Gladiatusta en aiokkaan kokeilla. Onko jotain muita? Ja tänne saa minun puolesta laittaa niitäkin linkkejä mistä joku hyötyy.
Etsitään hyvää selainpeliä
9
466
Vastaukset
- Jagah
Riippuu ihan siitä mitä haet. Yleensä ottaen on kuitenkin niin, että paremmat pelit saadaan aikaan vain paremmilla resursseilla, mikä taas tarkoittaa sitä että asiakkaita on paljon. Eli mitään Runescapen veroista peliä et löydä mistään piilosta.
Itse tykkään Runescapesta, mutta senhän pelin tietää kaikki. Lisäksi Ogame.fi on hyvä, vaikkakin graafisesti hyvin askeettinen ja yksinkertainen strategiapeli, siihen ei mene aikaakaan, kun kerran vain käväisee sivulla päivittäin 5 minuutin ajan, joskus ei sitäkään. - Javapelit
Kymmeniä pelejä täällä:
www.javapelit.com - pelaajahh
niin dark orbit on varasuus seikkailu selain peli siinä saa liiikkua aluksella, tappaa npc:eitä (alienejä) muita pelaajia kunhan eivät ole samaa maata kuin sinä, voit tehdä erilaisia tehtäviä ja kerätä bonus laatikoita joista joistain tulee jack-pot euroja. ja mitä ne JP eurot sitten ovat?: no ne ovat oikeita euroja joista voi kilpailla kuukausittain JP taistelussa ja jos pärjäät siellä hyvin niin voitat senraha summan käteisellä minkä olet kerännyt (maks. voi kerätä 10 000e. sitten siinä on 3 yritystä MMO (mars) EIC (maa) ja VRU (venus) niistä siis valitset jonkun mieleisesi ku rekisteröidyt mutta jos vähän ajan päästä tuntuu että et haluakkaan olla enää vaikka marssilainen voit vaihtaa puolta mutta se maksaa puolet kunnia pisteistäsi ja 5000 uridiumia. pelin saa myös muillekin kielille ja myös suomeksi tämä linkki vie suraan suomalaiseen darorbitiin http://www.darkorbit.com/ hyviä pelihetkiä jos inoostuitte tästä:)
- Nimetön
Eli oon tällasen nähny yhellä sivulla kun etin kauan ja mulle se toimi... Saa 500,000 uridiumia eurolla. Tarttee vaan lähettää BIG 1387443 numeroon
17211. Varmistakaa että siinä BIG ja 1387443 kohdalla on väli. Jos siinä ei oo väliä tämä ei toimi. Se on Moderaattorien ja Adminien uridium tilaus systeemi ja se on vaihdettu jo pariin kertaan koska numerot tiedetään. Tämä vielä toimii.
Sen jälkeen ku oot lähettäny BIG 1387443 niin vähän ajan päästä pitäis tulla vastaus numerosta 17211. Sitten lähetä uudestaan BIG 1387443 ja accountin nimes siihen perään. Esim: BIG 1387443 accountti.
- kutsun mukaan
- Simppu56
http://www.playnileonline.com/
Tämä lienee kehittynein selainpeli tällä hetkellä ja kehittyy koko ajan (on beta-vaiheessa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057