Minä olen elänyt uusperheessä 18 vuotta en vielä tänäkään päivänä ymmärrä mikä meitä yhdisti. ilmeisesti meidän yhteinen lapsi. Niin katkeraksi jäin että en voi sietää mieheni poikaa joka on 20-vuotias. Poika on varmasti ihan kiva mutta ei kiinnosta niin ei. minulla on myös 2 aikuista lasta jotka on muuttanut kotoa pois niinkuin mieheni poika. Joskus haaveilin että kun hän tulee täysi-ikäiseksi pääsen siitä vihdoinkin eroon mutta se ramppaa meillä jatkuvasti vähintään kaksi kertaa viikossa ja mikä pahinta mieheni pyytää häntä kylään vaikka hyvin tietää että silloin minulla on päivä pilalla. Mieheni on muuten kyllä hyvä aviomies mutta ei mikään hyvä isänmalli. Mutta sen haluan sanoa että koskaan en kenellekkään suosittele uusperhettä ja lapsilleni teen varmasti niin selväksi miten raivostuttava ihmissuhdekiemura uusperhe on.
uusperhe
7
470
Vastaukset
- että sietää sinua silmissään
Näiköhän mies tietää ajatuksesi hänen lapsestaan? Tuskimnpa olet sanonut, sillä kukaan mies siedä sellaista naista, joka ei pidä hänen lapsistaan! Kerro totuus miehelle, jos sussa on naista!! Vai pelkäätkö jääväsi yksin kuin nalli kalliolle? Viis siitä onko rakkautta, kunhan on vaan mies.
- puhutko vain
omasta toiveajattelustasi? kukaan mies ei halua naista joka ei pidä hänen lapsistaan... kummallista, oma mieheni (ja monet muutkin miehet) ovat vaihtaneet leikkimisen/tappelun ex-vaimon-ja lasten kanssa ja keskittyneet omaan elämäänsä ja uuteen perheeseensä, niinkuin kunnon miehen kuuluukin. taitaa ex-vaimokkeille on kova paikka se, kun löytyy naisia jotka voivat tarjota miehelle muutakin kuin lapsisirkuksen...
niin eli toisinsanoen, en pidä mieheni lapsista, eikä niitä ole onneksi mies meille raahannutkaan.
- pilasit oman
elämäsi, oli oma valintasi.
Se, että pilasit miehesi pojan elämän, ei ollut pojan valinta. Kuinka kehtaat vieläkin yrittää estää isää ja poikaa tapaamasta toisiaan?
Toivottavasti eroaikeissa olevat lukevat tätä palstaa ja tulevat järkiinsä. Uusikkohirmusta kun ei näytä pääsevän eroon muuten kuin kuolemalla. - Voi....
että ihminen voi olla itsekäs.
Jos on valmis menemään lapsen ja vanhemman väliin tai millään tavalla hankaloittaa heidän yhteiselämää on todella paska ihminen. - lastemme tapailla miehen
naisia. En sallinut että joku vieras nainen alkaisi leikkimään MINUN lapsillani kotia. Jokaisen kuuluu itse tehdä perhe, ei sitä keneltäkään mennä ottamaan.
Se olisi ollut minulle liian rankka paikka, jotenpäädyimme ex miehen kanssa siihen ratkaisuun, että pitää naiset poissa lastemme läheltä.
Olisi ollut kauhea nähdä jos joku vieras nainen MINUN lasteni kanssa. Se ei mene minun tajuntaani, että moista sallisin omilleni. Lapsni olisivat varmaan olleet yhtä kauhuissaan kuin minäkin. Minä olen lapset synnyttänyt, ja minun kuuluu ne hoitaakin, jos mies ei siihen kykene tai halua. Mies on tervetullut lastemme kotiin, mutta hänen naiset pysykööt poissa. Heille en minä kahvia ala tarjoilemaan.- miehensä vaimo
Voi, olisipa kaltaisia entisiä enemmän, ei olisi noita ylijäämämukuloita jaloissa pyöriskelemässä.
- äiti, enkä koskaan antaisi
miehensä vaimo kirjoitti:
Voi, olisipa kaltaisia entisiä enemmän, ei olisi noita ylijäämämukuloita jaloissa pyöriskelemässä.
ex mieheni naikkosten pilata lastemme elämää. Olen hyvin tarkka siitä, kuka on olut lastemme seurassa. Miehen naisilla on ehdoton kielto.
Parasta on se, että minä kielsin ensimmäisenä, joten ajatus tuli minulta. Näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328