Voi elämä..

Nassu

Minulla hieman outo olo.. Minun äitini, joka lähentelee iältään 66 v, on mennyt kihloihin puolen vuoden seurustelun jälkeen. Äitini on ollut leski 4 v. ¤ vuotta sitten minä menetin isäni ja äitini miehensä vaikeaan sairauteen.
No nyt äitinion sitten mennyt kihloihin nuoruuden ystävänsä kanssa. Itse olen 29 vuotias nainen ja myös itse kihloissa ja en voi mitään sille, että minusta tuntuu oudolta olla äitini kanssa samassa elämäntiulanteessa. Tavallaan olen iloinen, että äitini on onnellinen, mutta osa minusta on hämmentynyt. Mitä mieltä te muut olette, olenko outo, vai onko tämä tuntemus inhimmillinen?

5

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Äitisi on jäänyt leskeksi. Hän on ollut useamman vuoden leski. Hänellä on oikeus jatkaa elämäänsä myös oikeus uuteen parisuhteeseen. Ole vain onnellinen hänen puolestaan.

      Mikä sinua hämmentää? Isäsi oli ilmeisen tärkeä sinulle. Äitisi ei petä isääsi. Isäsi olisi ehkä toivonutkin, että äitisi löytää vielä uuden rakkauden.

      Äitisi varmasti antaa täyden arvon sille elämälle, jota hän sai elää isäsi rinnalla. Se oli silloin, nyt on nyt.

      Et sinä ole äitisi kanssa samassa tilanteessa, vaikka te molemmat olette kihloissa. Sinulla ja sulhasellasi on paljon elämää edessä, todennäköisesti. Mahdollisesti te saatte lapsiakin. Teidän ikäisillä on vielä työ, kun äitisi ilmeisesti on eläkkeellä.

      Mieti, miten kasvat aikuisemmaksi.

      • Nassu

        Niin olet oikeassa, ja osa minusta tiedostaakin sen. Silti, osa minusta kysyy, että pitääkö tuossa iässä vielä kihlautua. Mutta totta tosiaan en halua sanoa, etteikö tietty voisi, ja olen iloinenkin että voi tuntea noin vanhemmalla iällä, mutta silti tuo tuli yllätyksenä. Olen tietenkin iloinen, mutta silti tuntuu hämmentävältä, jos me suunnitellaan häitä vaikka samaan aikaan, kun koen luonnollisesti, että kihlaus on lupaus avioliitosta. Mutta totta kai toivon äidilleni kaikkea hyvää, enkä halua, että hän suree loppuikänsä isääni, koska varmasti muutenkin isälläni on uniikki paikka äitini sydämessä.


      • molemille
        Nassu kirjoitti:

        Niin olet oikeassa, ja osa minusta tiedostaakin sen. Silti, osa minusta kysyy, että pitääkö tuossa iässä vielä kihlautua. Mutta totta tosiaan en halua sanoa, etteikö tietty voisi, ja olen iloinenkin että voi tuntea noin vanhemmalla iällä, mutta silti tuo tuli yllätyksenä. Olen tietenkin iloinen, mutta silti tuntuu hämmentävältä, jos me suunnitellaan häitä vaikka samaan aikaan, kun koen luonnollisesti, että kihlaus on lupaus avioliitosta. Mutta totta kai toivon äidilleni kaikkea hyvää, enkä halua, että hän suree loppuikänsä isääni, koska varmasti muutenkin isälläni on uniikki paikka äitini sydämessä.

        pareille!


      • äidille ja sulle
        molemille kirjoitti:

        pareille!

        Minusta ois ihan kiva jos äitini (72 v, nuorekas ja pirteä) löytäisi vaikka aviokumppanin vanhoilla päivillään. Itse (53 v)avioiduin reilu kuukausi sitten. Olen onnellinen ja toivoisin äidilleni samaa.


    • Anonyymi

      Hämmenny hetki ja jatka sitten onnellista elämääsi, kuten äitisikin. Onnellista ja innollista elämää teille kaikille❤️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe