Mulle tehty passi 4 päivää sitten ja eilen tuntu vasemmalla puolella, munasarjassa tai kohdussa vihlontaa/nipistelyä... Onko hyvä vai huono juttu? Mietin jo mielessäni kauhuskenaarion että mitä jos se alkio on kiinnitynyt munajohtimeen, josta kipu seurauksena, siitä seuraa sit kohdunulkopuolinen raskaus ja leikkaus... Apua! Keskemenokipuahan se ei voi olla, koska siirrosta on niin vähän aikaa?
Onko muilla ollut vastaavaa kipua tässä vaiheessa?
Vihlontaa
6
693
Vastaukset
- ja nipistelyä
Mulla oli passi 2 päivää sitten ja eilen illalla tuntui myös vasemmassa munasarjassa vihlontaa, mutta sitä en tiedä onko se hyvä vai huono juttu. Tänäänkin päivällä vähän nipisteli. Tosin mulla on siellä munasarjassa endometrioosikysta, joka voi myös vihoitella (ainaskin ovulaation ja menkkojen aikaan).
Tämä on tätä toiveajattelua... että josko kyseessä oliskin kiinnittymiskivut? En kyllä tiedä, että miltä ne tuntuu ja minkä ajan kuluttua siirrosta. Mutta itse en ole huolissani pienestä vihlonnasta/nipistelystä.- dyynityyni
Minulla vasemmalla puolella olevat vihlonnat liittyy yleensä suolivaivoja, kun siinähän menee edessä suoli vasemmalla :).
Älkää leidit hätäilköö, se kiinnittyminen harvemmin tapahtuu ennen vrk 5:tä. - ............
dyynityyni kirjoitti:
Minulla vasemmalla puolella olevat vihlonnat liittyy yleensä suolivaivoja, kun siinähän menee edessä suoli vasemmalla :).
Älkää leidit hätäilköö, se kiinnittyminen harvemmin tapahtuu ennen vrk 5:tä.Kiitos rohkasusta! Toi suolijuttu kuulosta ihan uskottavalta! Ehkä sitä vaan kaikessa jännityksessä on niin yliherkkä jokaiselle nipistykselle , ja heti aattelee pahinta...
- keltarauhanen
Voi olla myös keltarauhanen sillä puolella, jolta munasolu irtosi. Itselläni lääkäri sanoi, että munasolun irtoamisen jälkeen voi tuntua nipistelyä tai vihlontaa keltarauhasen kohdalla.
- kun olin raskaana
noita kipuja myös ja pelkäsin että ulkopuolinen mutta olikin ihan vain normaalia. vihloi ja pisti oikeassa "munasarjassa". kaverillani oli samanlailla. jos mietityttää tosi paljon niin ota ihmeessä yhteyttä lääkäriin mutta voi myös olla normaalia. ei pelätä pahinta!
- moi!1
Mulla oli hieman ennen PASia kovia kipuja munasarjassa. Sinne oli jostain vuotanut verta, mutta se oli kuulemma vaaratonta eikä asialle tehty mitään. Nyt kipua ei oo ollut, paisti nyt pp10 on ollu pistelyä... Eiköhän nää kaikki tälläset pienet kipuilut tavallaan kuulu asiaan kun ajattelee mitä kaikkee me käydään läpi hoitojen aikana. Jos kipu yltyy pahaksi niin tietysti pitää ottaa yhteys lääkäriin! Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298