Apua!
Muutin uuteen kämppään, ja jostain syystä ei töllö löydä kanavia! Telkkari on Samsung digi-tv, joka käy niin antenni- kuin kaapelitalouksiinkin. Ollut käytössä reilun vuoden ja sinä aikana toiminut loistavasti antenni- ja kaapeliverkossa kummassakin. Olen kokeillut automaattista hakua: ei mitään. Automaattista hakua kaapelista: muutama ulkomainen (mm. itävaltalainen) kanava, ei yhtään suomalaista. Hakua antennista: ei mitään. Kun en ole menussa ruudussa lukee "salattu signaali"...
Mikä ihme neuvoksi?
Miksi ei kanavat löydy ?
6
1032
Vastaukset
- valittuna?
Onko maa Suomi valittuna?
Katso seuravalta sivulta löytyykö talosi sieltä
http://www.qam.fi/
Jos löytyy, viritä kaapelipuoli manuaalisesti sivun ohjeiden mukaan. Lisää tietoa saa isännöitsijältä.- nyt onnistuu
Kiitos tuosta qam.fi vinkistä. Taloa ei löytynyt listasta, mutta kaiken muun jo kokeilleena, yritin hakea kanavat läheiselle taloyhtiölle määrätyillä taajuksilla... Ja 2 minuuttia myöhemmin: ovet ovat auki digitaalisen kuvan tylsyttävään maailmaan!
Ihme kyllä ettei noita viritysohjeita ole esim. taloyhtiön ilmoitustaululla... nyt onnistuu kirjoitti:
Kiitos tuosta qam.fi vinkistä. Taloa ei löytynyt listasta, mutta kaiken muun jo kokeilleena, yritin hakea kanavat läheiselle taloyhtiölle määrätyillä taajuksilla... Ja 2 minuuttia myöhemmin: ovet ovat auki digitaalisen kuvan tylsyttävään maailmaan!
Ihme kyllä ettei noita viritysohjeita ole esim. taloyhtiön ilmoitustaululla...Hyvä, että sait toimimaan. Oli hyvä, että mainitsit olevasi Tampereelta. Tampereella noita on aika paljon, muuten en ehkä olisi antanut tuota linkkiä. Esim. Helsingissä on vain neljä tuollaista taloa. Tämä osoittaa että yllättävälläkin tiedolla voi olla merkitystä ongelman ratkaisemisessa.
- isintytto
Sanoisitko minulle mikä mättää kun ensin itse yritettyäni päivittää kanavia, onnistumatta, vein boxin ammattiauttajalle ja hän sanoi kaiken olevan kunnossa, mutta kuinka ollakkaan kotiin tultuani pistin piuhat paikoilleen ja tuloksena 1 ainoa kanava MAXI näkyy eikä muuta.Voisiko vika olla kapulassa, virtaa on, yläpää kapulasta pelaa mutta alapaa on mykkä. Kiitän jo etkäteen vastauksestasi ihan mahottomasti.KIITOOS !
- isintytto
isintytto kirjoitti:
Sanoisitko minulle mikä mättää kun ensin itse yritettyäni päivittää kanavia, onnistumatta, vein boxin ammattiauttajalle ja hän sanoi kaiken olevan kunnossa, mutta kuinka ollakkaan kotiin tultuani pistin piuhat paikoilleen ja tuloksena 1 ainoa kanava MAXI näkyy eikä muuta.Voisiko vika olla kapulassa, virtaa on, yläpää kapulasta pelaa mutta alapaa on mykkä. Kiitän jo etkäteen vastauksestasi ihan mahottomasti.KIITOOS !
Kysymyksessä antennitalous
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33666SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933589Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283320Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713291Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202166Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251758- 311496
- 321451
- 861345
- 151303