eli nuorin likka kaiken oppii hieman muita hitaammin ja siklsi kirjoittaa åpiueniä lappuja esim "MÄ EN PUHU SULLE SUN TAKIAS ÄITI MENU KAPAKKAAN", eilen
ja kun en eilen pelannut likan kanssa kuten lupasin niin
"ÄITIN PITÄÄ OSTAA MULLE KAKKU KUN SE OLI PETTURI"
Asiasta puhuttiin ja käytiin Falkullassa eläimiä katsomassa ja ostin sen keleen kaukun;)))
pieniä lappusia
10
1680
Vastaukset
- muuan kävijä
Olipas vitsikästä! HAH HA HAH!
- oppia?
Onko muka mahdollista?
Hitto, ko oot sitte tyhmä. - aaaaapuaaaaa
jyrän alle.
- likkas kanssa
kirjoituskurssille.... teillä molemmilla näyttää tulevan yyyyyylimääriäisiä ;) kirjaimia (tein tahalaan kirjotusvihreitä :P
- Huolestunut :(
Harrastatko useinkin tuota kapakassa juoksemista? Ainakin juttujesi perusteella. Et kai humalassa tänne kirjoittele? Et kai juopottele lastesi nähden? Missä on lastesi isä silloin kun juopottelet? Juopotteletteko yhdessä? Missä ovat lapset silloin?
- ghiujfglikhjn
Samaa mieltä!!
Tekstistä päätellen tämä superblondi kirjoittaa viestejä tänne änkyräkännissä (varmaankin baari- illan päätteeksi, kun on laskuhumala jo iskenyt ja hän alkaa muistella menneitä...).
Jos lapsi ei puhu vanhemmalleen, koska tämä on lähtenyt baariin luvatun leikkihetken sijaan, ei siitä kannata tänne kirjoitella. Sosiaaliviranomaiset puuttuvat kyllä muutenkin tuohon ennemmin tai myöhemmin...
- Ninni27
Ärsyttävää kun ihmiset ei osaa kirjoittaa.
- niimpänii in
hitaasti oppiminen ehkä perimänä äidiltään. Järkyttäviä kirjoitusvirheitä.
Pahalta tuntuu, kun blondeista blondein on tällännyt kuvia lapsistaankin tuonne galleriaan, ja sitten kirjoittelee lasten oppimisvaikeuksista tänne palstoille. Onkohan lapselta lupa kirjoittaa noinkin henkilökohtaisia asioita. Huh huh. Ei hyvä, lapsi ei varmaan tykkäisi jos tietäisi.
- ääliö?
Alkoi paremminkin itkettää kuin naurattaa blondeista blondeimman viesti. Aika inhottavaa, niin kuin on pärstänsäkin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483