saunassa äitinne siskojenne kaa?
tytöille
11
1447
Vastaukset
- Nimetön
Olen kohta 16-vuotias tyttö ja välillä tulee käytyä äidin kanssa saunassa.
- mayura
En suunnitellusti. Äiti-kulta kun se sattuu välillä/lähes aina änkemään saunaan kanssani.
- nannanana
kyl mä mutsin kans voin käydä saunas, mut en enää faijan kans.
- dosll
nannanana kirjoitti:
kyl mä mutsin kans voin käydä saunas, mut en enää faijan kans.
Mä käyn nykyisin vaan joulusaunas,ja sillon meen aina toisen siskoni kanssa kahdestaan(oon 17v ja se on 18v).Mut ei siin mitään ettenkö vois mennä mutsinikin kans vielä,mut meijän saunaan ei vaan mahdu kerralla paljoa porukkaa..
- .........
käyn äidin ja siskojen kanssa sekä myös iskän.. 17v. tyttö siis olen :)
- tyttö17v.
no tottakai ! just tulin saunasta, olin äidin kanssa. käyn myös poikaystävän ja usein myös veljen kanssa saunassa :)
- - - -
käyn. Mutta en kyllä veljen tai iskän kanssa enää moneen moneen vuoteen. Olen siis 19v.
- käyyynn :DD
Kerran viikossa mutsin ja mummin kans... : D
- -tyttö-92-
jepjep, miks ei?
- tyttö---14
Äitini kanssa en käy, mutta mökillä käyn saunassa siskoni ja serkkuni kanssa. Veljeni tai isäni kanssa en todellakaan kävisi, en vain pidä sitä itseni kohdalla luonnollisena.
- Mimmi-93
...mun äiti ei voi käydä saunassa, eikä mulla ole siskoja. Ei yhtään siskoo. Pelkkiä veljiä, neljä kappaletta. *nyyh* Olisin kyllä halunnu systerin, mutta minkä luonto itselleen mahtaa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298