venäläiset valtaavat

Vääksyn

Venäläiset ovat ostaneet useita omakotitaloja Vääksystä,eivät edes tingi, vaan maksavat käteisellä. Rahat lyödään pöytään ja talo jää tyhjilleen odottamaan, mitä? Salonsaari on myös jo vallattu. Rahat ovat ilmeisesti valtion saamia öljytuloja, joita on annettu luotettujen sijoitettavaksi länsimaihin.

12

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omakotitaloja

kesämökkinä, venepaikat ja uimarannat lähellä sekä Päijänteellä että Vesijårvellä.

• iloinen.

Asikalassa onkin ollut aika tunkkainen ilmasto henkisesti.
      Vuosien varella parannusta tullut kiitetävästi uusien asukkaiden mukana. Uskoisin venäläisten edelleen vauhdittavan tämän synkän kunnan henkistä kehittymistä.
      Hyvä esimerkki tuosta henkisestä puolesta on aloittajan sanan-valinnat.

• perustaa Suomen

valloituksen ostamalla rakennukset. Tulee halvemmaksi kuin tuhoamalla panssareilla ja ohjuksilla kuten Tsetseniassa. Kun väkeä on tarpeeksi alkaa vaatimukset vähemmistökielestä,kulttuurista,kirkosta jne. Siinä sinulle vauhtia henkiselle kehitykselle,trastuit taverits.

• sulla on pelot.
        perustaa Suomen kirjoitti:

valloituksen ostamalla rakennukset. Tulee halvemmaksi kuin tuhoamalla panssareilla ja ohjuksilla kuten Tsetseniassa. Kun väkeä on tarpeeksi alkaa vaatimukset vähemmistökielestä,kulttuurista,kirkosta jne. Siinä sinulle vauhtia henkiselle kehitykselle,trastuit taverits.

Oletko todella noin vainoharhainen?
        Oikeesti taidat olla se kaveri, joka postaa näitä viestejä, milloin millekin palstalle.

• ei ketään

Ostavathan suomalaisetkin asuntoja pitkin espanjaa ja eurooppaa. Entäs sitten. Minä ainakin myisin venäläisille asuntoni jos maksavat mitä pyydän. Herranjumala, mitäs vikaa siinä on!

• peiliin

pelle

• ilonen ilonen

olen siitä.että kaunis Karjalamme on täynnä kuoppia ja joka kuopan reunalla on r...ä pa.....a, heipparallaa!!

• tosi iloinen
        ilonen ilonen kirjoitti:

olen siitä.että kaunis Karjalamme on täynnä kuoppia ja joka kuopan reunalla on r...ä pa.....a, heipparallaa!!

siitä,että venäläiset poimivat marjamme ja sienemme Aurinkovuorelta, kalastavat Vesijärven ja Päijänteen tyhjäksi, ostavat asuntomme ja me emme tietenkään voi ostaa isiemme maata Karjalasta, jonka he meiltä ryöväsit. Siitä olen myös iloinen että venäläiset sulkevat eu:lta kaasuputket. Todella iloinen olen myös venakoista, jotka myyvät pilua 20 ekulla.

• siitä että
        tosi iloinen kirjoitti:

siitä,että venäläiset poimivat marjamme ja sienemme Aurinkovuorelta, kalastavat Vesijärven ja Päijänteen tyhjäksi, ostavat asuntomme ja me emme tietenkään voi ostaa isiemme maata Karjalasta, jonka he meiltä ryöväsit. Siitä olen myös iloinen että venäläiset sulkevat eu:lta kaasuputket. Todella iloinen olen myös venakoista, jotka myyvät pilua 20 ekulla.

kun Suomessa on riittävän suuri venäläisvähemmistö niin äiti venäjä tulee ja puolustaa kansalaisiaan kaikin mahdollisin keinoin, jolloin meille suhnille jää rengin rooli omassa maassamme.

• Ostelevat, ostelevat.

Mikäs sen mukavampaa, itsekin myin asunto-osakkeen Moskovalaiselle rouvalle ;-)
      Ihan samalla tavalla se olisi ollut sullekin tarjolla, etkä ostanut.
      Jos joku myy talonsa, on se kenen tahansa ostettavissa, sinunkin. Laske pyydetty määrä euroja pöytään, ja "pelasta" Suomi.
      Varakkaat venäläiset käyttävät 100€/henk/vrk....tulisikohan siitä mahdollidesti jotain tuottoa liike-elämälle/valtiolle.
      Mukavampaa se on kun rahalla ostelevat noin vapaaehtoisesti ;-)

• ja muita

itäblokin asukkeja Vääksyssäkin ostellut omakotitaloja.

• subarustii

Harmi vaan, että se on samaa rahaa kuin mikä raha
      tahansa.Rahalla saa ja hevosella pääsee....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1289
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      925
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      773
    Aihe