Onko kukaan joutunut lähtee dubaihin niin et rokotus ois jääny saamatta.uskaltaako lähteä? riskihän se on ja ite päätettävä ottaako.
DUBAI ja hepatiitti rokotus
2
1621
Vastaukset
- tiitti
Rokotteen eksan annoksen saa monissa apteekeissa
ainakin kaupunkipaikoissa samantien eli niissä
on hoitaja joka sen semantien pistää.
A-hepatiitin voi helpolla saada muuten Suomessakin. - KAEA
Oletan, että riski nimen omaan A-Hepatiitti infektioon on täällä Dubaissa samaa luokkaa kuin siellä Suomessakin. A-Hepatiittihan tarttuu yleisimmin käymälöistä, tuoreiden ruokien kuten esim. salaattien välityksellä ja tietysti veriteitse. En pitäisi tartunnan riskiä kovinkaan suurena, mutta se on tietenkin osittain vähän tuurista kiinni. Yleiset käymälät täällä ovat siistejä, joten todennäkoisemmin tartunta tulee varmasti ruuan välityksellä, jos tulee. Voithan tietenkin käydä pistämässä itseesi ennen lähtöä tuon A-Hepatiitti rokotuksen tai mielellään yhdistelmä (A&B) rokotuksen. Valitettavasti sinun immunitettisuojasi ei kehity samana päivänä vaan siihen menee muutama viikko. Kaverini teki käytännössä samoin kuin sinä ja kävi piikillä lähtöä edeltävänä päivänä, eikä hän saanut täältä mitään, vaikka syötiin muutakin kuin kotiruokaa ja liikuttiin ihan normaalisti ympäriinsä. Onneksi A-Hepatiitti ei ole niitä kaikkein helpoimpia tarttumaan (verrattuna esim B-hepatiittiin), sillä puolisoni on se sairastanut aiemmin (Suomessa), enkä itse sitä silloinkaan saanut, vaikka en ollut silloin rokotettu. Ihan yleisesti kyseinen yhdistelmä rokotus kannattaa käydä ottamassa ja rokotus ohjelma tulee ottaa loppuun saakka. Jos rokotusta ei ole kuitenkaan ehtinyt ottaa ja on Dubaihin tulossa, niin en nyt panikoisi. Todennäköisesti et sitä lomallasi saa, mutta 100% varmahan ei voi olla edes Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486