kuinka saan siirrettyä musiikkia sonyn W302 puhelimeen..? Kaikkia tapoja olen koittanut,mutta ei. Pitääkö ladata joku tiedosto? Mitään cd-levyä ei tullut ostaessa,jos pitää ostaa,minkälainen?
Muisti ei voi olla täynnä,koska puhelin on uusi,enkä ole vielä ladannu musiikkia/mitään muutakaan siihen :))
Kiitos vastauksista ;))
Musiikkia
puhelimeen
3
281
Vastaukset
- aloittaja
ja nimen omaan,kopioitua cd:ltä kännykkään,ja siis olen kopioinut levyjä koneella,mutten sitten enää mistään löydä kohtaa mistä voisin kopioida ne kpl puhelimeen..?
- tuunari_mikko
Osta 4gb muistikortti ja usb liitäntäinen lukija. Makso verkkokaupassa 20 euroo.
Tolla onnistuu.
- Tepuna
Mene valmistajan tukisivulle, tässä linkki http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/w302?lc=fi&cc=fi.
Sieltä on ladattavissa ohjelma nimeltään media manager. Sillä ohjelmalla siirrät kuvat ja musiikit tietokoneelta puhelimeen ja päinvastoin. Se on ihan helppoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673