purkaa pahaa mieltä. Olen siis 40-vuotias ja erittäin varakas. Suomeksi: Rahaa on niin ettei paskalle taivu. Oikeasti. Nyt mua alkaa vituttamaan kaverit, jotka saa potkuja. Joka päivä joku luuseri soittaa ja valittaa, kun "pitää oottaa liitoon rahoja kolmekin kuukautta" Voi kyynel!! Mitä ne odottaa, että vastaisin? Voi ressu. Anna tilinumero, niin laitan vähän kaljarahaa? Olen oikeasti niin täynnä näitä marisijoita, jotka omien mokien takia jää työttömäksi ja sillä varjolla alkaa kerjäämään parempiosaiselta. Tokihan on myönnettävä, että suurin osa varoistani on tullut perintönä, mutta kyllä minäkin siitä lapsena kärsin! Aina oli isä töissä tienaamassa. Ihan aina. En saanut isäni kallisarvoista ja ensiarvoisen tärkeää tukea nuoruuden tuulissa. Ja minkä takia?? Rahan. Äitini oli UPM tehtaalla töissä ja sitä myöten vuorotöissä ja hänenkin aikansa oli kortilla. Että ei tämä rikkaankaan elämä helppoa ole. Joka helvetin pennin olen ansainnut! Tuhansia tynnyreitä kyyneliä olen yksin tyhjässä kodissa vierittänyt vanhempiani töistä kotiin odotellen. Yksin.. Että nyt jos joku työtön nyyhkyttäjä vielä kerrankin soittaa ja valittaa että massi on loppu, sanon, että mene vaikka myymään lehtiä puhelimitse, ostan matkalipun Uuteen Seelantiin ja lähetän sille ruikuttajalle sieltä kortin!!
Pakko jossain
4
303
Vastaukset
- varakas?
"Joka helvetin pennin olen ansainnut" ja "Suurin osa rahoitani on tullut perintönä" Joo,1200e sait perintönä ja lopun 400e saat työkkäristä päivärahoja! Kavereille esität olevasi varakas vaikka sinulla ei todellisuudessa ole varaa ostaa edes sitä Uuden Seelannin matkaa,puhumattakaan että sinulla olisi varaa ostaa postikortti.Seuraavan kerran kun menet S-Markettiin hakemaan "juoksukaljaa" mieti puheitasi,kyllä KELA maksaa taas ne päivärahat kuukauden kuluttua.
- Lylykylänen
Sanot, että isäsi ja äitisi oli verokirjahommissa
ja itse ehkä myös. Elä hyvä lapsi yritä muille
syöttää pajunköyttä eläkä edes itseäsi pettää.
Ei suomessa voi tulla erittäin varakkaaksi
rehellisellä työllä. Ei vaikka siihen pistettäisiin
viiden sukupolven hankkeet yhteen
kasaan niin siitä ei pääse rikastumaan.
Huijarit ja koijarit on asia erikseen. - Harmillista.
Onneksi sinulla sentään on rahaa ostaa niitä tynnyreitä lisää... :(
Koetahan pärjätä... Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu. :D - keksi parempi
Pennin ansaitset kekseliäisyydestäsi, noin 1/6 senttiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298