kaaleen miehet kyselemässä naista matkaan vaan miten nykyään on?
Asun kotona ja en käy missään,odotan että prinsini tulee mökille ja kysyy "kättäni".
olenko minä yksin näin vanhanaikainen,ole 40 ikäinen.
Että näin meillä päin.
Haluan kysyä
25
1607
Vastaukset
- noin käy
pitää laittaa palstalle tietoa itsestään, koko, paino, mitat, väri, terveystila, tukan pituus, ja väri, kenkän numero, aluasun numerot. Ja niin pois päin, niin ja syntymätodistus (ettei valehtele ikää) kokemukset, kokkaus taito, kodin hoito taito, lasten hoito, omaisuus, perintöjä tulossa? velat , saatavat, onko lapsia, onko vanhapiika. Jos täytät nämä vaatimukset, sanon sinulle ,että sulhas ehtokkaita tulee roppa kaupalla
- UNOHTU
ÄLÄ KERRO JOS OOT TYÖSSÄ.SILLÄ OOT PELISTÄ PUIS
- olet haluttu
UNOHTU kirjoitti:
ÄLÄ KERRO JOS OOT TYÖSSÄ.SILLÄ OOT PELISTÄ PUIS
elätät miehesi, mustalaiseläke on niin pieni nykyään
- on pieni,niin
olet haluttu kirjoitti:
elätät miehesi, mustalaiseläke on niin pieni nykyään
silti romanit osaavat järjestää asiat hyvin,menemme päivästä toisee siinä missä muutkin!Joskus vähän paremminkin.
- mokillä
se kuule saataa joku kaunis päivä karautaa ratsulla sun mökin pihaan ja pussata sua niin heräät neljänkymmenen vuoden unestas,mutta epätoden näköseltä se kuulostaa ,vai mitä eikö sinustakin .kuule tänä päivänä pitää itte mennä ja kysyä miehiä.käytä kaikki metkus mitä vain tiiät.se ei tule olemaan helppoa niinkään mutta heti kun näät kaksilahkeisen niin kiinni vain.eikä sillä ole mitään väliä vaikka se olis varattukin ja jos sattus vielä olemaan saarnamies niin prosentit vain nousee ne on helponpia nakkea.sitten kun oot saanut oikein huoran maineen niin sit ne hakee mökiltäkin ,mutta kunnon naista ei kukaan taho usko vaan ,että näin meillä päin.
- vetämään
narkkia niin sit on suluhasia mut jos et niin etpä oo jännittävä ,ei kukaan taho kunnolista.
- miksi näin
on?
Eikö ole hyvä asia että odotaa sitä oikeaa?
Uskon ikuiseen rakkauteen,tulee mieleen kaaleen laula elä lemmi lapsena,eläkä rakastu nuorena.
Muistinko oikeen sanat?
Pidän tärkeänä toista ihmistä koska hänen kansaan tulee elää ikuisesti. - --------------------------
Te ootte niiiiiiiinnnn IHANIIIIIIIIIIIII!!!!!....
- HYVÄ IHMINEN
VASTAA JO NOIHIN KYSYMYKSIIN, JOS HALUAT MIEHEN.
- tämän koneen jo kiini
olenkin ajatellut tämän päivän miehiä,miksi sitä ei voi olla yhden naisen mies,ja toisin päin.
Uskon että kaikille on luotu se yksi.
Haluan olla vanhanaikainen,nainen joka on mökillä,ja tekee koti hommia.
Miksi mennä maailman muotin mukaan,kun se "normaali" tapa olisi kaikille hyvä,minun mielipide.
- laiskan oloinen
kimma.
- laiska,jos olisin
virkiämpi niin kävisin jossakin.
Mutta tykään olla mökillä ja laitella täällä paikkoja kuntoon,vaihdoin tässä välissä keittiöön toiset verhot.
- miesukko
se oli jo nuoresta asti hirmu kriteerit että pittää olla oikeesta sakista ja varpaat ei saa sojottaa tuoho suuntaa ja pittää tehhä hyvä perunamuussi.
no tässä sitä ollaa ja haipi vielä etitää, ehkä sitte vanhainkodissa löytyy. siihe asti latso moro! - R o s i t a tietäää ...
Ole vaanonnellinen ei tule sydänsuruja, ei muita naisia, ei riehumisia ja haukkumisia.Kokemuksesta neuvon älä ota miestä äläkä varsinkaa kaalomiestä.Kaajeet on outoja ei ole yhteistä kieltä, ymmärrät mit´tarkoitan.Ulkomaan miehistä ei kokemuksia, mitä on kuullu nii huonosti sopii suomalaisnaiset ja vaikka somalimies yhteen, tai joku latina.Puuttuu se yhteinen kieli- sydämmen tasolla.Jos nyt kumminkin haluat mennä miehelle testaa se kunnolla miten se suhtautuu eri asioihin ennen kun meette yhteen.Varovainen kannataa aina olla.
- Kiitos, kun olette rehellinen
on se outoa kun pitää olla toisenkin,vaikka on oma kaveri.
Voi ollakin yksin paras,tain jos sittenkin löytyisi se oikea?
Uskon että joku suomalainen mies voisi olla,tain oppii olemaan niinkuin mies pitääkin?
No,olipa kuitenkin kannustavaa kuulla että eipä ole mistään paitsi jäänyt sittenkään!
Hyviä jatkoja Rositalle,ja eiköhän se prinssi sittenkin tuola jossakin odotakin meitä??! - tumma ja tulinen mies
Kiitos, kun olette rehellinen kirjoitti:
on se outoa kun pitää olla toisenkin,vaikka on oma kaveri.
Voi ollakin yksin paras,tain jos sittenkin löytyisi se oikea?
Uskon että joku suomalainen mies voisi olla,tain oppii olemaan niinkuin mies pitääkin?
No,olipa kuitenkin kannustavaa kuulla että eipä ole mistään paitsi jäänyt sittenkään!
Hyviä jatkoja Rositalle,ja eiköhän se prinssi sittenkin tuola jossakin odotakin meitä??!Kuule laitappa nimeäsi ja osoitettasi että tietää tulla ratsulla hakemaan sinut.ja minä olen aivan tosissani en leikki yhtään.
- nimeäni,ja puhelinr
tumma ja tulinen mies kirjoitti:
Kuule laitappa nimeäsi ja osoitettasi että tietää tulla ratsulla hakemaan sinut.ja minä olen aivan tosissani en leikki yhtään.
koska silloihan voisi tulla kuka vaan ratsulla hakemaan minua.
Jos laitat omasi puhnr,niin otan yhteyttä,ehkä.
Minäkin olen aivan tosisaani,en leiki tosi asioilla,siinä ei muuta kuin itseää petääpi.
Olen tumma ja rauhallinen nainen. - Rosita ...
nimeäni,ja puhelinr kirjoitti:
Minäkin olen aivan tosisaani,en leiki tosi asioilla,siinä ei muuta kuin itseää petääpi.
Olen tumma ja rauhallinen nainen.Tälle linjalle.Älä halvenna itteens. Mies jos ja ketä on sinua varten, ei tuu netistä, usko mua.Rakas ihminen, rauhotu ja mietis ny vielä.Mie sit varotin, ettäs muistat.
- puhelet
Rosita ... kirjoitti:
Tälle linjalle.Älä halvenna itteens. Mies jos ja ketä on sinua varten, ei tuu netistä, usko mua.Rakas ihminen, rauhotu ja mietis ny vielä.Mie sit varotin, ettäs muistat.
eikös täällä ole kaikki rehellisiä ja herran nuhteessa eläviä ihmisiä.näin olen ymmärtänyt;)
- tumma ja tulinen mies
nimeäni,ja puhelinr kirjoitti:
Olen tumma ja rauhallinen nainen.mutta annappa vähän osviittaa mistäpäin sinut voisi hakea niin tulen hakemaan sinut heti eihän tiedä vaikka olisit minun elämäni nainen. ja minä sinun elämäsi mies.
- jospa lopetankin tähän.
Rosita ... kirjoitti:
Tälle linjalle.Älä halvenna itteens. Mies jos ja ketä on sinua varten, ei tuu netistä, usko mua.Rakas ihminen, rauhotu ja mietis ny vielä.Mie sit varotin, ettäs muistat.
Kyllä se niinkin on, kuin te sanotte.
En olekaan mikään ihminen leikkimään,kun tulee erinlaisia ehdotuksia.
Olen yhden miehen kaveri.Ajattelin vain täällä kysellä miten nykyään,kun ennen miehet hakivat kunnollisesti mökistä tytön.
Jospa sittenkin jään mökille?! - mökki tyttö sittenkin
tumma ja tulinen mies kirjoitti:
mutta annappa vähän osviittaa mistäpäin sinut voisi hakea niin tulen hakemaan sinut heti eihän tiedä vaikka olisit minun elämäni nainen. ja minä sinun elämäsi mies.
Koska olen epävarma,niin silloin ei kannata tehdä mitään.
Sanat ovat kauniit,arvaan että et ole ollut kauan yksin,vain oletko?
ei,tiedä missä sen oikean kohtaa,voisi ollakin niin kuin sanotkin lopussa??? - JA NAISILLA ON HAME
EI KAIN SE NIIN MONIMUTKAINEN OLE.
TORILLE MENÄÄN OSTOKSILLE,VAIN MITÄ?
MIKSI PUHUTTE NIIN ETTEI KAIKKI YMMÄRRÄ? - lisät
taisivat maksaa vielä lapslisiä tuolle tyttölapselle
- lapsilisät
lisät kirjoitti:
taisivat maksaa vielä lapslisiä tuolle tyttölapselle
luulin jo vastausta, niin viisaaksi, että "siihtä tuli vain lapsilisät!!" Oin nuori parikymment'ä vuotta sitten minäkin, ja ajattelin että nuoret miehet on niin menneet piloille etteivät enää kehtaa ilmaantua mökile asioissa, tai sitten ei ole heppaa eikä mersua että ei minnekään mennä kun ei ole vaikka sitä´varaa, on tahtoa ei ole ottaa vastuuta? mutta tietenkin löysin elämäni. sitten on tullut niitä lapsilisiä.... iloista elämää kaikille jotaka uskovat unelmiin' anelmat ja unelmat, haaveet ja tietenkin mökillä viihtyvä on miehen mieleen! ehti sitä mennä myöhemminkin,,,, elä kuitenkaan ihan sinne vanhainkotiin asti silti odottele, tee mitä tunnet tekeväsi. Q! elämä on elettäväksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261