♥
rauhoitun hetkeksi
tähän lähellesi
kun paljon on
sanottu
on hyvä olla
hetki aivan
hiljaa
kuunnella sydämesi
rauhallista ääntä
antaa sen rauhoittaa
levottomat ajatukset
ja sanoa
rakastan Sinua
pehmoisen iltasuukon
kera
♥
paljon on sanottu
4
196
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Tuntuu melkein pyhäinhävästykseltä tulla tänne häiriheen,
mutta jos aivan pikkasen huikkaan vain että ihana tunnelmaltaan, pidin ja paljon! :)- padme_amidala
..yritin itse vähän koota ajatuksiani, kun kirjoitin tätä. Mukava kuulla, että sain rauhallista tunnelmaa tuotua lukijalle asti.
Nukuin liian kauan/tarpeeksi, joten olen taas myöhässä --pitää kiiruhtaa velvollisuuksienpariin, enkä ehdi enempää vastailla.....oooopss...koira....kiskoo....jo ulooooos....
Oikein mukavaa maanantaipäivää sinulle : )
Kauniisti kirjoitettu..Ihana hetki olla
rakastettunsa kanssa,ihan rauhassa ja antaa ajatustensa levätä.Hyvä tunnelma,sen suorastaan aistii..Kiitos runostasi ,pidin siitä kovasti.
Oikein mukavaa päivää sinulle..t.Irkku- padme_amidala
..olen huomannut, että olet aamurunojen ystävä : )
Minäkin yleensä kirjoitan aikaisin, mutta nyt tuli nukuttua "rokuliin". Rauhallisen runon yritin kirjoittaa ja kiitos sinulle, kun sain kuulla siinä hiukan onnistuneeni.
Oikein reipasta viikon ensimmäistä arkipäivää sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962149
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122787
- 82786