Abu Dhabiin

lähtijöitä?

Kukaan lähdössä Abu Dhabiin lentoemännäksi?

15

2911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskallat siihen

      kulttuuriin mennä???
      Haluaisin kyllä lentoemännäksi mutta että Abu Dhabiin pitäis muuttaa niin ei.
      -Jänishousu-

      • ...

        Olen asunut täällä vuoden verran. Hieno kulttuuri. En ymmärrä mikä täällä niin pelottaa.


      • nämä kuuluisat
        ... kirjoitti:

        Olen asunut täällä vuoden verran. Hieno kulttuuri. En ymmärrä mikä täällä niin pelottaa.

        arabien ja länsimaalaisten erot mm: naisena oleminen siellä.
        Pikkusen eri asia pyöriä porissa kuin Abu Dhabissa...


      • MIKKIHHIRI
        nämä kuuluisat kirjoitti:

        arabien ja länsimaalaisten erot mm: naisena oleminen siellä.
        Pikkusen eri asia pyöriä porissa kuin Abu Dhabissa...

        Kuka nyt Porissa haluiskaan pyöriä?? Heheh.. ;)Joka paikas pärjää kun ei oo jänishousu. :)


      • kysymykseen
        MIKKIHHIRI kirjoitti:

        Kuka nyt Porissa haluiskaan pyöriä?? Heheh.. ;)Joka paikas pärjää kun ei oo jänishousu. :)

        arabien ja länsimaalaisten eroista.
        Minusta suomi on ylipäänsä turvallinen ja vapaa maa naisen elää ja suomalaiset miehet ihanan tavallisia ja jalat maassa olevia.
        Olen ollut ulkomailla töissä ja matkustellutkin yksin rinkka selässä pitempiä aikoja mutta aina on yhtä ihanaa palata takaisin omaan kotikaupunkiin.
        Arabit vaikuttavat vaan niin eri planeetalta tulleilta että hieman mietityttää.


      • arab
        kysymykseen kirjoitti:

        arabien ja länsimaalaisten eroista.
        Minusta suomi on ylipäänsä turvallinen ja vapaa maa naisen elää ja suomalaiset miehet ihanan tavallisia ja jalat maassa olevia.
        Olen ollut ulkomailla töissä ja matkustellutkin yksin rinkka selässä pitempiä aikoja mutta aina on yhtä ihanaa palata takaisin omaan kotikaupunkiin.
        Arabit vaikuttavat vaan niin eri planeetalta tulleilta että hieman mietityttää.

        ei suomalais naiset ikinä puhuvat sillä lailla, jos et oo mies niin varmasti joku ämmä joka näytä mieheltä.


      • painan 55 kg
        arab kirjoitti:

        ei suomalais naiset ikinä puhuvat sillä lailla, jos et oo mies niin varmasti joku ämmä joka näytä mieheltä.

        ruskeat silmät ja pitkät ruskeat hiukset, ikää 28 vuotta eikä kukaan oo vielä miehen näköseks sanonu.


      • arab maroc
        painan 55 kg kirjoitti:

        ruskeat silmät ja pitkät ruskeat hiukset, ikää 28 vuotta eikä kukaan oo vielä miehen näköseks sanonu.

        mimmonewn näköinen sä oot , sanojasi puhuvat puolestasi.

        vai muka suomi mies on parempi meikäliasten verratuna ,vai?

        mee pois leviämään sun ennakoon luulot tapoja, siksi ei suomessa oo enää sikälaisenne ennä tukioita jotka tuomitsevät joukolla miljoonia ihmisia jooko hyviä vai huonoa.
        ja edellen sa oot mies et oo mikään nainen.


      • niin varma että
        arab maroc kirjoitti:

        mimmonewn näköinen sä oot , sanojasi puhuvat puolestasi.

        vai muka suomi mies on parempi meikäliasten verratuna ,vai?

        mee pois leviämään sun ennakoon luulot tapoja, siksi ei suomessa oo enää sikälaisenne ennä tukioita jotka tuomitsevät joukolla miljoonia ihmisia jooko hyviä vai huonoa.
        ja edellen sa oot mies et oo mikään nainen.

        olen mies??
        Oletko tavannut vain jotain tietyntyyppisiä suomalaisia naisia?
        Ei mulla mitään ennakkoluuloja oo vaan aivan puhdasta faktaa siitä että kulttuurierot on valtavat, vai väitätkö että naisen elämä on samanlaista suomessa ja arabimaissa.


      • a rabin marocco
        niin varma että kirjoitti:

        olen mies??
        Oletko tavannut vain jotain tietyntyyppisiä suomalaisia naisia?
        Ei mulla mitään ennakkoluuloja oo vaan aivan puhdasta faktaa siitä että kulttuurierot on valtavat, vai väitätkö että naisen elämä on samanlaista suomessa ja arabimaissa.

        pointi et sä menit tuomitsemaan ennkoon joo et joku rotu on parempi kui toinen rotu, se on mikä tässä on ihan sairasta ennakolooulua, ja ennakoon tuomistsemaan, et sinä saa eikä minä eikä kukaan muu ajatella silla lailla, se on ainoastaan nazit jotka ovat niin ajatelneet ja lopu tulos on se mikä oli eli 6 miljoona viattomia ja raukat ihmis olentot raasti tappetiin, .
        suomi miehia ja arabi miehia j n e jokainen mies on omaansa luokansa, ei määrätyt rotut voi ikinä sano et ne on hyviä tai huonoa, jos me lahemme tukemaan sun mieli tavat ja vertailemaan niin kuule sun suojatu suomi miehet ovat syylistuneet ihan kamalia tekoa , suomalais naiset avoliitossa sisäinen pahoipitelyt, tahaliset suojamaton yhdyntä vaikkä tietä et itee kanta hiv sta, henki ja oman perheen riisumaan,alkoholismiin liityvät ongelmat,ja moni seksin parteeriin yhtä aika, siis suuren osa suomi pojistalla on enemän kuin yksi parteeri yhtä aika, eikö sekin oo poligamia vai?
        kutluuri ja uskonto erot ovat toki olemassa, en minä äittä vastaan, mutta se on niin heitelevä, suuret osa muslimit ja varsinkin pohjois africastalaisia elää täys samalla tavalla kuin lainsimaissa, käy baarissa melkein joka päivä,eivät pitää ääri muslimin tapoja, vain murto osa käskyja seurataan, ja suuren osan monet pohjois africalaiset naiset elää ihan täys sama elämä kuin lansiamaissa, esim marokossa ja tunisiassa nisella on annettu niin paljoin oikeuksia esim avioeron hakemiseen ja niiden oikeuksia naisena on täys ylläpitetu saman verran kuin miehet.
        luulen et sun opngelamsi ovat sun vanhempia kui ne on laitannet vakisiin semoistä sairaita ajattelu tapoja et kuka on hyvä ja kuka on paha, kuka maistuu hyvälle ja kuka maistuu sitkesti, ja kuka on suolan makunen ja kuka on sokeria makuinen.
        ei niin saa ikinä ajaella se on täys siarasta, jokainen on omansa, ei voi ikinä yleistä, jooko hyvä vai paha.
        menekö nyt jakeluun mun pointi?


      • on se että
        a rabin marocco kirjoitti:

        pointi et sä menit tuomitsemaan ennkoon joo et joku rotu on parempi kui toinen rotu, se on mikä tässä on ihan sairasta ennakolooulua, ja ennakoon tuomistsemaan, et sinä saa eikä minä eikä kukaan muu ajatella silla lailla, se on ainoastaan nazit jotka ovat niin ajatelneet ja lopu tulos on se mikä oli eli 6 miljoona viattomia ja raukat ihmis olentot raasti tappetiin, .
        suomi miehia ja arabi miehia j n e jokainen mies on omaansa luokansa, ei määrätyt rotut voi ikinä sano et ne on hyviä tai huonoa, jos me lahemme tukemaan sun mieli tavat ja vertailemaan niin kuule sun suojatu suomi miehet ovat syylistuneet ihan kamalia tekoa , suomalais naiset avoliitossa sisäinen pahoipitelyt, tahaliset suojamaton yhdyntä vaikkä tietä et itee kanta hiv sta, henki ja oman perheen riisumaan,alkoholismiin liityvät ongelmat,ja moni seksin parteeriin yhtä aika, siis suuren osa suomi pojistalla on enemän kuin yksi parteeri yhtä aika, eikö sekin oo poligamia vai?
        kutluuri ja uskonto erot ovat toki olemassa, en minä äittä vastaan, mutta se on niin heitelevä, suuret osa muslimit ja varsinkin pohjois africastalaisia elää täys samalla tavalla kuin lainsimaissa, käy baarissa melkein joka päivä,eivät pitää ääri muslimin tapoja, vain murto osa käskyja seurataan, ja suuren osan monet pohjois africalaiset naiset elää ihan täys sama elämä kuin lansiamaissa, esim marokossa ja tunisiassa nisella on annettu niin paljoin oikeuksia esim avioeron hakemiseen ja niiden oikeuksia naisena on täys ylläpitetu saman verran kuin miehet.
        luulen et sun opngelamsi ovat sun vanhempia kui ne on laitannet vakisiin semoistä sairaita ajattelu tapoja et kuka on hyvä ja kuka on paha, kuka maistuu hyvälle ja kuka maistuu sitkesti, ja kuka on suolan makunen ja kuka on sokeria makuinen.
        ei niin saa ikinä ajaella se on täys siarasta, jokainen on omansa, ei voi ikinä yleistä, jooko hyvä vai paha.
        menekö nyt jakeluun mun pointi?

        ihan oikeasti en tykkää arabeista...
        Olen nähnyt LIIIAN paljon mitä mun tuttava naisille on tapahtunu kun ne on alannu seurusteleen arabimiesten kaa....
        En luota enää tippaakaan, niin paljon kyyneleitä olen nähnyt että sori vaan...


      • arab maroc
        on se että kirjoitti:

        ihan oikeasti en tykkää arabeista...
        Olen nähnyt LIIIAN paljon mitä mun tuttava naisille on tapahtunu kun ne on alannu seurusteleen arabimiesten kaa....
        En luota enää tippaakaan, niin paljon kyyneleitä olen nähnyt että sori vaan...

        samat tässä, hai apua.


      • miesparat ette
        arab maroc kirjoitti:

        samat tässä, hai apua.

        kestä, olitte sitten minkämaalaisia tahansa, se on huomattu.
        Toivottavasti olet jo löytänyt "puudelivaimon" itsellesi kun et näemmä kestä vahvoja naisia.


      • Zesi
        miesparat ette kirjoitti:

        kestä, olitte sitten minkämaalaisia tahansa, se on huomattu.
        Toivottavasti olet jo löytänyt "puudelivaimon" itsellesi kun et näemmä kestä vahvoja naisia.

        Minä olen hakenut tonne Abu Dhabiin !! Kuulostaa aivan mahtavalta, ja innostuin heti kun näin siitä ilmoituksen :)


      • kiti_na
        Zesi kirjoitti:

        Minä olen hakenut tonne Abu Dhabiin !! Kuulostaa aivan mahtavalta, ja innostuin heti kun näin siitä ilmoituksen :)

        Mäkin hain sinne!! Ja jos kutsu käy ni lähen kyl heti! Oon aina haaveillu lentoemon duunista, mutku Finski ei vissiin palkkaa ketään uusia piitkään aikaan. Toivottavasti päästäis :) Aika kauan vaa ollu tuo työhaku mol.fi:ssä, yli kk.. Milloinkohan selviää, että pääsekö edes työhaastatteluun..?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe