siis ennen ku tökkäsin piuhan usb porttiin, avautui ohjelma mistä latasin kuvat koneelle. Mulla CANON kamera. Nyt ku tökkään piuhan, avautuu Word! Toki sieltä saan kuvat ladattua myöskin, mut mitä on tapahtunut?? Mä en taho ladata Wordin kautta!! Auttakaa!!
Kuvien lataus, Word avautuu
6
565
Vastaukset
- kamera mitään
ohjelmaa vaadi.
"Mä en taho ladata Wordin kautta!!"
Sulje se Word ja ihan vaan hiirellä raahaa
kuvat kamerasta koneeseen.- kuvat on
oon sulkenu Wordin, sitte on edessä vaan taustakuva! Mitä siitä raahaa??
- työpöydällä
kuvat on kirjoitti:
oon sulkenu Wordin, sitte on edessä vaan taustakuva! Mitä siitä raahaa??
on tosiaan vain taustakuva unohda koko juttu.
Mutta jos siellä on kuvake "oma tietokone"
tms niin etsi sieltä se kamera. - kuvaketta oliskaan
työpöydällä kirjoitti:
on tosiaan vain taustakuva unohda koko juttu.
Mutta jos siellä on kuvake "oma tietokone"
tms niin etsi sieltä se kamera.pääset kohteeseen klikkaamalla Käynnistä, Oma tietokone. Seuraavassa ikkunassa kamerasi muistiväline jo saattaa näkyä.
Onhan noita tapoja moniakin. Yksi aika kätevä on Picasa. Google löytää varmasti tuolla nimellä.
- Zana
Klikkaa omatietokone kuvaketta hiiren oik.puolella ja valitse sieltä resurssienhallinta
hae kamera kuvake tai nimi vas.puolelta tai sitten ruudun keskeltä.
Ja sitten sieltä klikkaat auki galleria--kuvat ja kopiot/leikkaat kuvat kamerasta tietokoneelle. Kait tarkoitit kamerasta kuvat pois??- Nimetön
onnistui ohjeilla, ja nyt on poika palauttanut alkuperäisen systeemin=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798