älkää hyvät ihmiset vastatko plus tv:n puhelinmyyjille kyllä jos he tarjoavat ilmaista katselu kuukautta se ei nimittäin ole ilmainen vaan joudut maksmaan seuraavan kuukauden ja vielä siitä ilmaisestakin kuukaudesta,eli kusetusta.Rupeankin nauhoittamaan kaikki puhelinmyyjien sanaselitykset niin katotaan kuin käy
plus tv
5
440
Vastaukset
- ne maalailevat vaan mieliku...
Olet varmaan kuullut, että "ilmaista lounasta ei ole" - eli soveltaen: jollain tavalla se hinta kusetetaan kuluttajalta (eli palveluiden käyttäjältä) - ennemmin tai myöhemmin. Älkää uskoko mainospellejen sepustuksiin. Minä ainakaan en usko.
En halua mainoskamaa. Minulla on voimassa suoramarkkinointikielto puhelimeen, ulko-ovessani on kielto laittaa mainos- tai markkinointimateriaalia postilootaan ja esimerkiksi Hesarista pudotan joka aamu lehden sisällä irtona(valitettavan paljon!)olevat mainosplarit suoraan ruokapöydän alla olevaan keräyslaatikkoon.- kuuntele tarkasti
tarjouksia ihan oikeesti, mitä soittelevat ja monasti todella edullisia, juuri lehtiä kaupataan, että kestotilaaja taikka muuten vain tilaaja ei voi unelmoidakaan sellaisista tarjouksista. Tarkkana pitää olla, todellakaan ilmaisia lounaita ei ole, mutta joskus tuntuu pahalta, kun tietää, että moni kestotilaaja maksaa munkin lehteni suurimmaksi osaksi.
Ja tosta maksullisesta tv-kortista vielä, että joskus olen maksanut pienen summan, että on katseltu kuukausitolkulla maksullista kanavaa ja taas on se säntillinen maksaja maksanut meidänkin katsomiset.
Mutta TV-lupamaksun maksan säntillisesti minäkin, koska luvatta katsominen on rikos! - ?????
kuuntele tarkasti kirjoitti:
tarjouksia ihan oikeesti, mitä soittelevat ja monasti todella edullisia, juuri lehtiä kaupataan, että kestotilaaja taikka muuten vain tilaaja ei voi unelmoidakaan sellaisista tarjouksista. Tarkkana pitää olla, todellakaan ilmaisia lounaita ei ole, mutta joskus tuntuu pahalta, kun tietää, että moni kestotilaaja maksaa munkin lehteni suurimmaksi osaksi.
Ja tosta maksullisesta tv-kortista vielä, että joskus olen maksanut pienen summan, että on katseltu kuukausitolkulla maksullista kanavaa ja taas on se säntillinen maksaja maksanut meidänkin katsomiset.
Mutta TV-lupamaksun maksan säntillisesti minäkin, koska luvatta katsominen on rikos!>>koska luvatta katsominen on rikos!
- Grrr!!!???
kuuntele tarkasti kirjoitti:
Mutta TV-lupamaksun maksan säntillisesti minäkin, koska luvatta katsominen on rikos!Jos olet itse ostanut oman telkkarin kaupasta katsot omasta telkkarista ohjelmaa ei ole rikos.
Mut jos haluat rahasi moiseen tuhlata niin se on toki sinun oma asiasi. Ihmettelen mikä tässä on sitten rikollista jos ett maksa tv-lupaa`?
- kuuntele tarkasti
Mullekin soittelee monenlaista puhelinmyyjää (hienosti sanottuna myyntineuvottelija) ja yhdestä puljusta soitetaan näitä ilmaisia tarjouksia, tarjotaan lehtiä ja näitä plus-tv:n ilmasia jaksoja.
Meillä on katsottu ja katsotaan juuri parhaillaan ilmaista maksullista kanavaa, taitaa olla vielä yksi kortti aktivoimattakin, joka on saatu vedätyksellä tälläseltä markkinoijalta. Monet lehdet olen lukenut ilmaiseksi tän puljun kustannuksella, kun kerta markkinoi ilmaista, niin otan varmasti. Tosin enään eivät soittele ja tarjoile, kun otin riittävästi niitä ilmaisia jaksoja.
Ei ne pitkään jaksa markkinoida näitä ilmaisia jaksojaan, jos ei tule tilauksia ihan oikeesti.
Muuten tuo puhelun nauhoittaminen, sun on heti puhelun alussa ilmoitettava tälle myyjälle, että nauhoitat puhelun, muuten voit ola lirissä jälkeenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251