Mikä ihme sekoittaa ihmsien mielen niin että alkaa
kuvittelemaan kaikenmaailman avaruusmömmöjä ja jumalia ja herra ties mitä muuta sekopäistä?
Mielestäni kaikki jotka uskovat New age sontaan ovat yhteiskunnalle ja itselleen vaarallisia yksilöitä.
On muuten aika jännää että New age hörhöjen horinat ovat aika lähellä psykoosia:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykoosi
New age friikit
4
870
Vastaukset
- friikkipiikki
oletkos huomanunt kuinka vaarallinen tämä yhteiskunta on itselleen, ihan ilman mitään "hörhöilyjä"... ???
ja mikä ihmeen psykoosi :) ? piaapaa puupaa lirlarlurlör..
perspektiivistähän tämä on kiinni mutta jos sinulla olisi kapasiteettia muuhunkin kuin täällä ininään niin saattaisit huomata tässä meidän yhteiskunnassamme sitä todellista äly/tunneharhaa
ja saisit vähän rehellisemmän käsityksen yhteiskuntamme "mielenvikaisuudesta"...
ja nyt naurattaa jo niin paljon että meinaa päälaki tippua :D- Huolestunut avaruusrangeri
oLET Oikesssa että tämä yhtiskunta on vaarallinen tälläkin hetkellä jjahtaavat minua sanovat että minulla on vainoharhaisuus paranoia skitosofrenia ja psyhkoosi mutta minäpä en usko niden pienikatseisten hullujen puheita. Minun emäalus tulee pian noutamaan minut mutta minun pitää hypärät katolta että ne tulee noutamaan sinut.
Sitä ennen lähettäkään minutlel rahaa iminu inter galaktiseen pankkiin kun univeraalinen federaatio tarvitsee sinua, ihmienn!" Pelastkaa maillama kun ne vakoilee minua koko ajan niillä lentävillä linnuillaa jossa on kamerat kiinni. En ole poistunut asunnosta kahteen viikkoon kun ne yhteiskunnat salaiset psalvelut poliisi vakoilee mua josa meen ulos. grrh en kyllä anna niiden ovittaa vaikka on nälkä. - provooo
Huolestunut avaruusrangeri kirjoitti:
oLET Oikesssa että tämä yhtiskunta on vaarallinen tälläkin hetkellä jjahtaavat minua sanovat että minulla on vainoharhaisuus paranoia skitosofrenia ja psyhkoosi mutta minäpä en usko niden pienikatseisten hullujen puheita. Minun emäalus tulee pian noutamaan minut mutta minun pitää hypärät katolta että ne tulee noutamaan sinut.
Sitä ennen lähettäkään minutlel rahaa iminu inter galaktiseen pankkiin kun univeraalinen federaatio tarvitsee sinua, ihmienn!" Pelastkaa maillama kun ne vakoilee minua koko ajan niillä lentävillä linnuillaa jossa on kamerat kiinni. En ole poistunut asunnosta kahteen viikkoon kun ne yhteiskunnat salaiset psalvelut poliisi vakoilee mua josa meen ulos. grrh en kyllä anna niiden ovittaa vaikka on nälkä.Heh
- tutkimus.
Pitäisi lisätä huomattavasti parapsykologista tutkimusta jotta olisi helpompi vetää edes jonkinlaista rajaa todellisten ilmiöiden ja hölynpölyn välille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2075803Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1065670Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1924661Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514073Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613970Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313596En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.331545Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301420- 291139
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33990