Miksi ?

mikaml

Miksi tehdä lapsia muille roduille? Kova kiukuttelu on luettavista näistä kekusteluista.
Miksi valkoinen kristitty mies ei kelpaa isäksi ?
Olen huomannut, että useimmiten naiset, jotka tekevät lapsia ulkomaalaisten kanssa, ovat vähemmän houkuttelivia ulkonäön suhteen.

16

2195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikaela26

Olen ammatissa, jossa hyva ulkonako on tyovaline. Ja menestyn siina taloudellisesti hyvin.

Jos valkoinen kristitty mies olisi saanut minut syttymaan samallalailla kuin tummempi muslimi mies, olisin toki valinnut ensimmaisen.

Ei nainen lasta tehdessaan, pida tarkeana miehen varia tai uskontoa. Ja itse olen huomannut, etta lapsen teko ja siina onnistuminen, on muslimin kanssa varmempaa ja nautinnollisempaa.

• hahahahhahaha

toi oli oikein hyvää!! hitto mä repesin..

• hahhaaaahhhaaaaa

nyt selkis moni asia, ookko ihan tosissas?Kasvappa ensin aikuiseksi ja syty sitten vasta, sammuminen voi sattua.

• Rania5

Mika nyt on se ongelmasi, sanot etta rumat naiset tekevat lapsia ulkomaalaisten kanssa ... ja sina voit tehda lapsen kauniin naisen kanssa.

• argh ja huoh

sittenhän se ei ole sulta pois...eikä niinollen keskustelun arvoinen asia.

• miehissä

on aina riski, että törmää johonkin mikaml:ään.
      Ja kuka tahansa kaunis, tervepäinen (tai rumakin sen puoleen) nainen toki kuolee mielummin kuin moiseen sekaantuu.

• tuntenutkin henk.koht

oon nainen ja nähnyt monia ulkomaalaisen kanssa olevia naisia,monet heistä on oikeasti lihavia,ja muodottomia jotka ovat nuoren ulkomaalaisen miehen puheista seonneet ja menneet yhteen,miehet pettää näitä naisia yhtenään,saattaa olla yksi ja sama nainen jonka luona he käyvät syrjähypyillään tai useampi.olen itsekkin ajatellut että eikö nämä naiset tajunneet alusta alkaen että heitä saatetaan käyttää tavallaan hyväksi ja heidän avullaa saadaan paikka suomesta???tosi moni on sellainen että ihmettelen asiaa.on tietysti ihan laihojakin naisia ulkkiksilla,muttei tuo mikan viesti nyt ihan tuulesta temmattu ollut.en tahdo loukata ketään mutta heräisi nyt naiset tajuamaan että jos ulkkis tulee 100-120 kilosen naisen luo vannomaan rakkautta,niin kuinka hän just se naisen valitsee miljoonan muun naisen joukosta ja kehuu niin maailman kauneimmaksi.eihän ulkonäkö ratkase vaan sisin mut kyl te tajuutte jos tahotte mitä tarkotan

• tänne palstoille

tulee kertomaan onnestaan ,täällä sattuu olemaan kaikki ne joilla on ongelmia .Se ei tarkoita sitä etteikö onnellisia olisi.
      Vastaus kysymykseen : Monet Suomalaiset "kristityt" ovat puhumattomia / juoppoja / väkivaltaisia /mielenterveysongelmaisia /urakeskeisiä /uskottomia...
      Minulla oli juoppo suomalainen mies ja nyt olen ollut jo vuoskaudet "ulkkiksen" kanssa onnellisesti naimisissa .
      Enkä ole lihava enkä ruma ;)
      Ehkä nää muslimit eivät halua niin "käytettyjä" naisia joita monet kauniit ovat ...tää oli vaan yks ajatus ,en tiedä ,tai ehkä heidän kulttuurissaan pidetään pulleaa kauniina ?

• laardiliisa

Kyllä se taitaa olla useimmilla afrikkalaisilla miehillä sellainen kauneusihanne, että naisen tulee olla pullea. Oletkos koskaan nähnyt esim. nigerialaisia musiikkivideoita? Niissä tanssivat naiset ovat pääsääntöisesti huomattavasti lihavampia kuin länsimaiden vastaavissa videoissa.Etenkin iso perse tuntuu olevan plussaa.(nämä vain omia huomioitani)

En sitten tiedä mistä se perimmältään johtuu, mutta afrikassa ollessani sain huomattavan paljon huomiota osakseni ja minua sanottiin kauniiksi(voi olla että on ihan sama minkä näköinen olet, kunhan olet valkoihoinen). Kyllä se mukavalta tietenkin tuntui, kukapa nainen ei haluaisi olla kaunis miehen silmissä.

Toisaalta etenkin netissä kauneus tuntuu olevan elämän pääsisältö. Maailma on kuitenkin täynnä rumia ja lihavia ihmisiä ja he elävät aivan normaalia ja onnellista elämää parisuhteessa omanmaalaisen tai ulkomaalaisen puolison kanssa.

Kauneus on katoavaista, vaihdatko itse kauniinpaan kun vaimosi alkaa vanheta ja tissit roikkuu navassa ja perse laahaa maata?

• joriset

Afrikkalaiset pitävät tukevimmista naisista ja sielläpäin naisilla onkin tukevat rasvapakarat.

Minä olen sitä mieltä, että afrikkalaiset joutuvat tyytymään täällä rumiin ja lihaviin naisiin, sillä ani harva kaunis, hoikka, nuori koulutettu nainen haluaa parisuhteeseen Muhamedin kanssa. Niin se vaan on.

• ,että
        joriset kirjoitti:

Afrikkalaiset pitävät tukevimmista naisista ja sielläpäin naisilla onkin tukevat rasvapakarat.

Minä olen sitä mieltä, että afrikkalaiset joutuvat tyytymään täällä rumiin ja lihaviin naisiin, sillä ani harva kaunis, hoikka, nuori koulutettu nainen haluaa parisuhteeseen Muhamedin kanssa. Niin se vaan on.

kaikki afrikkalaiset eivät suinkaan ole "muhamettaja"?

• tilastot menikään....?

Tarkistapa ne tilastotiedot uudestaan.

Suomalainen nainen nimenomaan avioituu useimmiten ulkomaalaisista länsimaalaisen miehen kanssa, eli "valkoisen kristityn miehen" kanssa.

Mitä tulee ulkonäköseikkoihin, niin todettu on, että ulkonäkö on varsinkin keskustelupalstoilla roikkuville miehille erittäin tärkeä juttu (tosin uskon, että näiden omassa ulkonäössä olisi reippaasti parantamisen varaa ;-)

• väliä?!

Eikö niitä lapsia tehdä yleensa sen rakastamansa ihmisen kanssa?! Pitäisikö sitä väkisin rakastua just kristittyyn, valkoiseen mieheen? Ei kiitos. Mitä se kenellekään kuuluu, minkä maalaisen tai värisen ihmisen kanssa kukin elää ja lisääntyy, heh.

• IHMETTÄ

Miten niin ei KELPAA ISÄKSI??????????????? Oletko joku idiootti?????????????????????????????? Valkoinen kristitty mies sen olla pitää, niin kaikki on hyvin ja kunnolla ja normaalia. Etkö ole ajatellut että ihmiset rakastuvat myös toisesta kulttuurista oleviin??? Pitäiskö se rakkaus sitten äkkiä lopettaa, jottal pasen isäksi tulisi kunnollinen valkoinen kristitty mies= pyhyyden perikuva? Paskaa on kaikissa miesissä, naisissa, roduissa, on pettureita, luotettavia, kaikkea löytyy kaikkialta. Älä pidä itseäsi muita parempana ja ylempänä. En todellakaan ajatellut että teenpä nyt lapsen toisen rotuiselle ihmiselle. Rakastan miestä yli kaiken ja hänet nimeomaan haluan lapseni isäksi RAKKAUDEN tähden. " Olen huomannut, että useimmat naiset, jotka tekevät lapsia ulkomaalaisten kanssa, ovat vähemmän houkuttelevia ulkonäön suhteen". Olen kyllä huomannut, etteivät ne valkoisten kristittyjen naisetkaan aina niin kauniita ole, vaan heitä on ihan kaikenlaisia kuten ihmisiä yleensäkin. Juuri tällaisten ihmisten takia kuin sinä maailma on niin ahdasmielinen ja kälynen paikka.

• ..mikaml idiootti?

Omasta mielestäni ei, asia on päivänselvä.
        Ainakaan minulle ikuiseksi kumppaniksi ja lapseni isäksi ei kelpaa hänenlaisensa rasistinen, katkera, kristitty, tyhmä ja luultavasti "vähemmän komeakin" juntti.
        Valitettavasti hänenlaisiaan ääliöitä löytyy kaikkialta maailmasta: minkä rotuisena, kokoisena, millä kansallisuudella ja mihin uskontokuntaan kuulumattomana tahansa.
        Ei kai ihme, että on täällä katkeruuttaan yksin valittamassa, jos ei vielä tiedä "normaalien" (ei ne häiriintyneet, joita hän ilmeisesti kohdannut) ihmisten todellisia pariutumissyitä.

• realisti ruusu

En oikein usko tuota. Joku voi teitenkin senkin vuoksi ottaa ulkolmaalaisen jos ei suomalaista saa. Kai niita motiiveita on muitakin..Valtettavasti ihmisella on taipumus pariutua ja jokainen ottaa itselleen sopivan vaikka sitten sellaisen jonka sattuu saamaan... SINAKIN!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1708
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1638
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1390
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1134
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      276
      1091
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      948
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe