Minkälainen huoneistohotelli?Onko joku remppa siellä menossa?Minkälaista henkilökuntaa,onko vuodesta vuoteen ollut sama henk.kunta vai vaihtuuko vuosittain?Sopiiko lapsiperheelle hyvin?Etsiskelemme itäiseltäpuolelta hh.läheltä rantaa ja hyvällä u-altaalla olevaa h.hotellia,lapsia 2,koululaisia jo,tyttö ja poika.Minkälaiset huoneet,onko eroja?Kiitos etukäteen kunnollisista vastauksista=)
Deturin
6
1071
Vastaukset
- Finnmatkat
Hei, Suosittelen Finnmatkojen hotellia/huoneistohotellia Rosellaa, joka on lähempänä rantaa, eli tien yli ja olet itäisellä rannalla. Hyvä, siisti, mukava hotelli, jossa tarjolla erikokoisia huoneita/huoneistoja. Rosellalta matkaa Laviniaan n. 200 m.
- kiva on
Rosella, olimme siellä joitain vuosia sitten.
Olen myös käynyt monesti piipahtamassa sen jälkeen, henkilökunta melko hyvin pysynyt, tulleet esim. armeijan jälkeen takaisin.
Hotelli vanhahko mutta siisti, seinät paksut josta se hyöty että ei kuulu naapurin äänet kämppään ja me emme tarvinneet ilmastointia kun huoneisto pysyi hyvin viileänä.
Erikoisuutena sotilaskypärän kokoiset kilpikonnat, hotellin lemmikit jotka asuvat takapihalla.
Silloin kun me olimme, oli siellä turisteja eri puolilta skandinaviaa.
Sekin kiva ettei pelkkiä suomalaisia.
- ihan hyvä
BonApart huoneistohotelli lähellä itäistä rantaa. Tai on rantaan matkaa kai yli 500 m, mutta hotellilla on kaksi uima-allasta ja auriko paistaa altaalle koko päivän. Katso tarkemmin vaikka Detuin sivuilta. Olin siellä viime vuonna ja menen uudellenkin.
- : )
Oon kertaalleen ollut Laviniassa toissa kesänä. Aika pieni hotelli, jonka uima-altaalle aurinko paistaa vain pienen hetken päivästä. Jos toivoo aurinkoista uima-allasaluetta ni Lavinia ei kyl sitä ole. Rantaan on kylläkin aika lyhyt matka et jos tykkää meressä pulikoida.
Henkilökunta ihan mukavaa ja osa henkilökunnasta vaihtunu siitä ku oon käyny. Meiän huoneessa oli olkkari, jonka yhteydessä keittiö ja sit makkari, ihan mukavan kokoset. Huoneet perussiistit, mut vessa oli aika likanen ja tosi pieni.
Kokonaisuudessaan Lavinia on ihan ok. Ei mitään erityistä kehua kylläkään ainakaan omalta osaltani saa ku tosiaan oli aika pettymys ku aurinko paisto uima-altaalle vain niin vähän aikaa. Mut perheitä Laviniassa oli ja henkilökunta ystävällistä. - Dreams
Huoneistohotelli paljon paremmalla paikalla kuin Lavinia,joka mielestäni lasten kanssa hieman liian
kaukana kaikesta. Suosittelisin myös katsomaan
tuota, Tansalaisilta Deturin sivuilta jossa paremmat kuvat, kuin Suomalaisilla.- Laviniaan.
Laviniassa on remontti menossa ja luulen että hotellista tulee tosi kiva koska oli hyvä jo viime vuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328