Jospa Lähettiläs kurkkaisi

Vanha tuttu kaipailee

Hei taas,jos kurkkailet tänne voitko taas katsoa minulle.Paljon olet tiennyt minulle tulevaksi.Muut asiat on kunnossa,mutta tuo rakkaus odotuttaa itseään.Näkisitkö onko minulla yksinäistä taivalta pitkältikin edessäpäin.Kertoilit silloin aiemmin,että se on ihan tuossa noin,onko vielä näin.Oikein mukavaa viikonalkua sinulle.

6

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähettiläs

katson sinulle huomenna tilannettasi. Olen ollut viime aikoina kiireinen.

• Vanha tuttu

Kitos kun vastailet minulle huomenna.Odotan innokkaasti,koska olet ollut nin tarkka suhteeni,nähnyt asiat tarkasti.Kiireen ymmärrän,koska tässä uudessa "elämässäni" olen myös itse kiireinen.Mukavaa illanjatkoa vaan.

• Lähettiläs

Hei vain ;) Vihdoin ennätin koneelle katsomaan tilannettasi. Nostin sinulle muutaman kortin ajatellen rakkausasioitasi.

Tilanteet ovat liikkeellä, pinnalta katsottuna tilanteen pitäisi olla vakaa ja rauhallinen. Mitä verho kätkee taakseen? Jostain syystä kävelet pois päin tilanteista? Etsitkö liikaa puuttuvaa palasta? Kortit toivovat sinun kääntyvän sisäänpäin tutkimaan toimintaasi ja tutustumaan itseesi paremmin, näkymätön polku vie sinut kyllä perille. Sisälläsi on tällä hetkellä outoa levottomuutta ja liikehdintää, jotain pitää tapahtua, jokin pitää kääntyä. Itseemme matkaaminen ja alitajunnan avautuminen merkitsee laskeutumista oman olemuksemme mysteeriin. Anna itsellesi siis aikaa. Kortit toivovat sinun luottavan kohtalon kulkuun. Olet kuin odottaisit ulkopuolista ärsykettä, joka herättäisi sinut omasta tilastasi. Muista kuitenkin, että sinulla on "oma hetki", hengitä ja tunne, opi nauttimaan yksinolostasi. Ja kun olet yhdessä muiden kanssa, nauti heidän läsnäolostaan.

Korttien mukaan rakkaus on siis tulossa sinua kohti. Ole kärsivällinen, älä kiirehdi tai etsi väkisin, rakkaus löytää sinut.

Aikamääreitä on hyvin vaikea sanoa. Korttien mukaan rakkaus tulee ja olet onnellinen, älä kuitenkaan etsi väkisin, vaan anna kohtalon kuljettaa tilanteet eteesi. Rakkaus tulee kun sitä vähiten odotat, se kulkee sinua kohden kulman takaa yllättäen, saaden sisäisen hiilloksesi roihuun.

Näin tänään kortit näyttivät ;)

Kaunista talven jatkoa. Aurinkoa on ollut ainakin täällä päin, joten muistathan itsekin ulkoilla...sitähän ei koskan tiedä kuka tulee vastaan... ;)

• Vanha tuttu

Olen kyllä todella levoton nykyisin,ihan kuin odottaisin jotain suurta tulevaksi,en vain tiedä mitä se on.Ehkäpä se on se rakkaus,mikä minua lähestyy.Olen kyllä joutunut tutustumaan itseeni,olen eronnut lähiaikoina ja se on ollut kova koulu,pärjätä yksin ilman sitä olkapäätä.Siksi tuota rakkautta niin kovasti odotan.Näkisitkö vielä korteista,miten lähellä se on.Kiitos sinulle ja hyvää keväänjatkoa.

• Lähettiläs
        Vanha tuttu kirjoitti:

Olen kyllä todella levoton nykyisin,ihan kuin odottaisin jotain suurta tulevaksi,en vain tiedä mitä se on.Ehkäpä se on se rakkaus,mikä minua lähestyy.Olen kyllä joutunut tutustumaan itseeni,olen eronnut lähiaikoina ja se on ollut kova koulu,pärjätä yksin ilman sitä olkapäätä.Siksi tuota rakkautta niin kovasti odotan.Näkisitkö vielä korteista,miten lähellä se on.Kiitos sinulle ja hyvää keväänjatkoa.

Aikamääreitä on vaikea korteista kertoa. Ainakaan en vielä ole löytänyt keinoa kuinka niistä näkisi ajan...kuitenkin esille tulevat asiat ovat pillalla sillä hetkellä. Muistan hyvin korttisi vielä ja niiden tämän hetkinen kertoma oli ehkä liiallinen odottaminen, malttamattomuus. Erostasi on vasta vähän aikaa, joten on oikein hyvä antaa itselleen aikaa tutustua itseensä. Aivan varmasti se rakkaus tulee kun olet itsesi kanssa valmis.

Kaunista torstain jatkoa ;)

• Vanha tuttu
        Lähettiläs kirjoitti:

Aikamääreitä on vaikea korteista kertoa. Ainakaan en vielä ole löytänyt keinoa kuinka niistä näkisi ajan...kuitenkin esille tulevat asiat ovat pillalla sillä hetkellä. Muistan hyvin korttisi vielä ja niiden tämän hetkinen kertoma oli ehkä liiallinen odottaminen, malttamattomuus. Erostasi on vasta vähän aikaa, joten on oikein hyvä antaa itselleen aikaa tutustua itseensä. Aivan varmasti se rakkaus tulee kun olet itsesi kanssa valmis.

Kaunista torstain jatkoa ;)

Mukavaa kun vielä vastasit minulle,totta on tuo malttamattomuus,mutta kuten sanoin,ihan kuin jotain suurta odottaisin en vaan saa rauhoitettua mieltäni.Entisten asioiden ja avioeroni suhteen olen tehnyt tilit selviksi.Se on ollutta ja mennyttä ja hyvä niin,uutta tässä odottelen.Vastaathan taas joskus minulle kun kyselen,kiitos ja mukavaa kevättalvea sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe