Ennakkotehtävät tuli!

StSd

No nyt ne sitten tuli? Mitkä ovat fiilikset?
Itse aijon tehdä nuo teollisen muotoilun tehtävät vaikka aika vaikea se tietyö-tehtävä on. Pukusuunnittelukin polttelee...
Pitää varmaankin vaan keksiä hyvät ideat ja lähteä sitten toteuttamaan ihan rauhassa. Jännittävää!

2

1746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

ihan jees fiilis, kihelmöi :D

Tietääkö kukaan mahd. että voiko esim. elokuvapuolelta valita useampia vaihtoehtoja, esim. leikkaus ja elokuvaus

• x-taikkilainen

Kaikille opetetaan samat perusvalmiudet. Jos opiskelet kuvaajaksi, sinulle opetetaan myös leikkaus. Monet erikoistuvat vasta ammatissa. Erittäin monet ääniopiskelijat esimerkiksi ovat nykyään dokumentaristeja. Monet fiktio-ohjaajat ovat siirtyneet dokumentin pariin (ja päinvastoin) ja monet kuvaajat (kuten Renny Harlin) ovat ryhtyneet ohjaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9133
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6910
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6665
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5691
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5463
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3591
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3415
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3213
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      57
      3142
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2972
    Aihe