norjaan bussilla, Ikaalisten matkatoimisto

Norjaan kesällä?

Onko kellään kokemusta Ikaalisten matkatoimiston norjan bussimatkasta? Uusi esite ilmestyy vasta maaliskuussa, mutta ainakin viime vuonna tällainen reissu oli tarjolla. oltaisiin mieheni kanssa kiinnostuneita ja ajaminen omalla autolla ei oikein innosta. Hintakin oli muistaakseni melko edullinen. Onko kukaan tehnyt tällaista reissua? Onko siellä ainoastaan mammoja ja pappoja... toisaalta, onhan ne maisemat komeat varmaan vaikka eläkeläis seurassa. Itse ollaan vasta kolmekymppisiä.

12

4978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudelleen

Olen pari vuotta sitten tuon kyseisen matkan tehnyt ja ihan upea reissu oli, maisemat todella hienot ja hintakin edullinen. Matkaseura oli iältään lapsista eläkeläisiin ja mukava porukka sattui ainakin meidän matkalle.Suosittelen

T 49v nainen

• fani*

Kiva kuulla. Odottelenkin tässä uutta esitettä.

• poijjaat.
      • laivasto

Tiistaina Geiranger ja Preikestolen 1,5 tuntisella vuonoristeilyllä. Hmmm ?

• laivasto kirjoitti:

Ja vielä virallisella matkaohjelmasivulla.
        Kannattaskohan jonkun antaa ihan ystävällistä palautetta tuonne matkatoimistolle, ettei joku suotta pety.
        Preikestolen kun on pikkasen etelämpänä kuin Geirager joka taas näkyy sieltä vieressä olevalta Dalsnipalta.

• alkup. kysyjä
        kawasaki250 kirjoitti:

Ja vielä virallisella matkaohjelmasivulla.
        Kannattaskohan jonkun antaa ihan ystävällistä palautetta tuonne matkatoimistolle, ettei joku suotta pety.
        Preikestolen kun on pikkasen etelämpänä kuin Geirager joka taas näkyy sieltä vieressä olevalta Dalsnipalta.

katselinpa tässä tuon viime vuoden esitteen. Vähän kyllä mietityttää kun tuo vuoristomajassa asuminen ei vaikuta kovin "yksityiseltä" ja lomalla kaipaisin myös omaa rauhaa. WC:t yhteiset jne... onhan matka kyllä halpa, että ei kai siihen rahaan voi niin vaatia. Toisaalta tuo matkapoikien oli tupla hintainen mutta reissukin pidempi. Minua ei varsinaisesti kiinnosta lillehammerit yms. vaan maisemat ja tuossa ikaallisten matkassa ei ollut kuin yksi päivä maisemille.. Täytyy odotella uutta esitettä, jos vaikka muutoksia.

• uudelleen
        laivasto kirjoitti:

Vuoristomajat olivat ihan mukavia ja onhan niissä omat huoneet eikä siellä paljon ole aikaa olla kun päivisin oltiin maisemia ihailemassa, mutta jos yksityisyyttä kaipaat niin omalla autolla pääsee ihan hyvin ja voi pysähdellä missä haluaa, olen itse kierrellyt Norjaa ristiin rastiin joka kesä ja nähtävää riittää.

• kysyjä+
        uudelleen kirjoitti:

Vuoristomajat olivat ihan mukavia ja onhan niissä omat huoneet eikä siellä paljon ole aikaa olla kun päivisin oltiin maisemia ihailemassa, mutta jos yksityisyyttä kaipaat niin omalla autolla pääsee ihan hyvin ja voi pysähdellä missä haluaa, olen itse kierrellyt Norjaa ristiin rastiin joka kesä ja nähtävää riittää.

Niin, itse haluaisinkin omalla autolla reissuun mutta tuo on melko edullinen tuo bussimatka ja mies ei oikein innostu ajamisesta kun ajaa työkseen. Omalla autollahan se olisikin kaikkein mukavinta. Melko kalliiksi tulee bensat ja laivat jne. mutta onhan siinä se oma vapaus.

• Toivo
        uudelleen kirjoitti:

Ikaalisten Matkatoimiston reissussa mahdollisuus myös hotellimajoitukseen. Tällöin reissu hitusen kalliimpi. Hieno on matka, varsinkin geiranger päivä.

• ilmestyi jo
    • MUUTENTOSIAAN

AIVAN JÄRKYTTÄVÄN hieno reissu !
      ainoo huono puoli oli kun joutu olla takana, jossa vessa haisi.
      edessä tai keskivaiheilla oli täydellistä.
      mut jos oot menossa muista: KAMERA & MUSIIKKISOITIN

multa uupu kamera ja arvaa kaduttaako

• Basaarialu

Sama matka on tehty jokunen vuosi sitten - UPEA, kerrassaan käsittämättömän hieno reissu - hintaansa nähden uskomaton!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      169
      2607
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      737
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      722
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe