Ennakoisin tässä mahdollista kovalevyn hajoamista ja koneena kannettava jossa Vista Business 64. Olen ottanut varmuuskopion "täydellisen levykuvan" Windowssin omalla ohjelmalla entä jos kovalevy hajoaa ja ruuvaan uuden kovalevyn kiinni kuinka palautus sitten tapahtuu, kun eivät Microsoftilta suostu lähettämään täydellistä asennuslevykettä, vai onnistuuko tuo homma niin kun olen tehnyt aikoinaan samasta koneesta alunperin XPPro 32:sta kaksi palautuslevyä HP omalla ohjelmalla, niin niillä sitten tyhjä kovalevylle alkukuosiin, vai miten tuo homma menee. Lisenssi tarrat luonnollisesti löytyvät jo kertaalleen ostetusta tuotteesta. Kertokaa miten simppelisti ja parhaiten tämä homama toimii ?
Järjestemän palauttaminen ?
Myrkkysofta...
1
205
Vastaukset
- ......
Voit palauttaa koneesi joko vistan palautuslevyillä tai xp palautuslevyillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944