Alku-syksyllä 2008 äitini luokse "muutti" kiltti, arviomme mukaan leikattu poikakissa ja kotia ei ole löytynyt. Väritys raiddallinen, musta-ruskea-harmaa, nenän vieressä valkoista. Ei tykkää tehdä hiekka-astiaan vaan ulos tarpeensa joten vika hiekassa vai olisiko kenties ulkokissa. yhteydenotot kaisaraisa ät gmail.com
L: Musta-ruskea-harmaa kissa Vantaa-Päiväkumpu
raisaka
1
347
Vastaukset
- papuleena
Voivoi! Huolehtikaa nyt kuitenkin kissasta. Voitte opettaa hiekkalaatikolle sisällä. Todella voi olla, että on tottunut tekemään tarpeensa ulos, mutta jos vaikuttaa kesyltä ja leikatulta, on valinnut teidät perheekseen. Ei voi tietää, mitä entiselle kodille on tapahtunut, tai sitten ei vain ole viihtynyt siellä.
Jos ette voi pitää, viekää kodittomien eläinten hoitopisteeseen, mutta älkää jättäkö heitteille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491