Jean Estoril: Anne kirjat

idea

Nämä kirjat kannattaa jokaisen tytön lukea. Jean Estorilin ihanat kirjat kertovat englantilaisesta Anne-tytöstä, joka tanssii balettia.
Kirjoja on ilmestynyt suomeksi viisi: Annen balettihaave, Anne balettikoulussa, Anne sisäoppilaitoksessa, Anne Italiassa ja Anne Skotlannissa. Sarjaan kuuluu myös 6 muuta kirjaa, joita ei ole suomennettu: Drina Dances in New York, Drina Dances in Paris, Drina Dancesin Switzerland, Drina Dances in Madeira, Drina Goes on Tour sekä Drina Ballerina.
Anne-kirjat ovat tosi hyviä nuortenkirjoja. Ne eivät kerro pelkästään baletista, vaan ketovat Annen elämästä. Ne ovat hyvin todenmukaisia klassikkokirjoja. Loistavia, suorastaan.
Jos Annen maailma kiinnostaa Sinua, niin suosittelen käymään Anne-sivuillani:
http://kotisivu.mtv3.fi/hutsiputsi/anne.htm

Sinne vaan ja lukekaa kaikki ihanat Anne-kirjat!!!

8

1832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elenloth

      Olen ehdottomasti samaa mieltä, olen lukenut kaikki ja monet löytyvät omasta hyllystänikin :). Idea, sivusi ovat kauniit ja hienot.

    • Minäkin

      Pidän niistä ne vievät tosi mukavasti baletin maailmaan,ja ovat ihania voi kun niitä suomennettaisiin enemmän minulla on ne kaikki jotka ovat suomennettu

    • ||Samaa mieltä oleva||

      Oon lukenut kaikki Anne-kirjat, ja oon samaa mieltä! Kirjat ovat ihania, varsinkin kun olen kiinnostunut baletista. Harmittaa tosi paljon, kun muitaa Anne-kirjoja ei ole suomennettu, Toivottavasti ne suomennetaan jossain vaiheessa!!

    • Amo

      Joo, minäkin tykkään tosi paljon Anne -kirjoista. Sen jälkeen kun luin ne, niin teki mieli ruveta itsekin tanssimaan balettia tai jotain muuta. Ne on ihanan koskettavia kirjoja, vaikka jälkeen päin kaikki tuntuu tapahtuvan kumman helposti, vaikka onhan Annella niitä vastoinkäymisiäkin välillä.

      [email protected] Tuonne voi mailata ja pyytää loppujenkin Anne-kirjojen suomennosta. Kannattaa! Minä jo mailasinkin. Kerätään adressia tähän vaikka!!
      Laittakaa nimenne (etunimi) viestinä tämän jälkeen, niin minä mailaan ne tuonne, jos haluatte, että kaikki Anne-kirjat suomennetaan!! Ei Annen balettitarinaa saa jättää kesken, ei missään nimessä

    • BellaSwan

      "Ne ovat hyvin todenmukaisia klassikkokirjoja."

      Toki Anne-kirjat ovat ihania, mutta en ole samaa mieltä kanssasi niiden todenmukaisuudesta. Liian helppoa on Annen eteneminen tanssin parissa (vaikka muutama vastoinkäyminen kirjoissa toki on, mutta kaiken kaikkiaan). Ei se ole todellisuudessa niin helppoa, paljon enemmän sitä työtä tehdään, eikä se ole niin auvoista ja ihanaa aina.
      Itsekin olen siihen törmännyt, vaikken edes ammattilaiseksi pyri.

    • idea

      Heippa!

      Jean Estorilin Anne-kirjoista kertovat sivut ovat uudistuneet ja muuttaneet tähän osoitteeseen:

      http://geocities.com/annekapina/

      Tervetuloa, kaikki Anne-fanit! :)

      • viihdetehdas

        Kuten Amo jo vuosia sitten tällä palstalla ehdottikin, meidän Anne-fanien kannattaa yhdistää voimamme, jotta Tammi jatkaa Anne-kirjojen suomennosta. Olen kerännyt Anne-adressia, johon on saatu mukavasti nimiä. Alla olevasta linkistä voit mennä vieraskirjaani ja lähettää siellä yksityisviestin, jonka avulla voit osallistua adressiin. Nimi ja paikkakunta riittävät viestiksi, niin olet mukana adressissa!

        Entisten Anne-sivujen vieraskirja: http://www.freebok.net/books/annekapina/view.html

        Vieraskirjassa voi myös keskustella iki-ihanista Anne-kirjoista. :)


    • Sofia20

      ♥ online pinboard www.supondo.com ♥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe