Jean Estoril: Anne kirjat

idea

Nämä kirjat kannattaa jokaisen tytön lukea. Jean Estorilin ihanat kirjat kertovat englantilaisesta Anne-tytöstä, joka tanssii balettia.
Kirjoja on ilmestynyt suomeksi viisi: Annen balettihaave, Anne balettikoulussa, Anne sisäoppilaitoksessa, Anne Italiassa ja Anne Skotlannissa. Sarjaan kuuluu myös 6 muuta kirjaa, joita ei ole suomennettu: Drina Dances in New York, Drina Dances in Paris, Drina Dancesin Switzerland, Drina Dances in Madeira, Drina Goes on Tour sekä Drina Ballerina.
Anne-kirjat ovat tosi hyviä nuortenkirjoja. Ne eivät kerro pelkästään baletista, vaan ketovat Annen elämästä. Ne ovat hyvin todenmukaisia klassikkokirjoja. Loistavia, suorastaan.
Jos Annen maailma kiinnostaa Sinua, niin suosittelen käymään Anne-sivuillani:
http://kotisivu.mtv3.fi/hutsiputsi/anne.htm

Sinne vaan ja lukekaa kaikki ihanat Anne-kirjat!!!

8

2077

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elenloth

Olen ehdottomasti samaa mieltä, olen lukenut kaikki ja monet löytyvät omasta hyllystänikin :). Idea, sivusi ovat kauniit ja hienot.

• Minäkin

Pidän niistä ne vievät tosi mukavasti baletin maailmaan,ja ovat ihania voi kun niitä suomennettaisiin enemmän minulla on ne kaikki jotka ovat suomennettu

• ||Samaa mieltä oleva||

Oon lukenut kaikki Anne-kirjat, ja oon samaa mieltä! Kirjat ovat ihania, varsinkin kun olen kiinnostunut baletista. Harmittaa tosi paljon, kun muitaa Anne-kirjoja ei ole suomennettu, Toivottavasti ne suomennetaan jossain vaiheessa!!

• Amo

Joo, minäkin tykkään tosi paljon Anne -kirjoista. Sen jälkeen kun luin ne, niin teki mieli ruveta itsekin tanssimaan balettia tai jotain muuta. Ne on ihanan koskettavia kirjoja, vaikka jälkeen päin kaikki tuntuu tapahtuvan kumman helposti, vaikka onhan Annella niitä vastoinkäymisiäkin välillä.

[email protected] Tuonne voi mailata ja pyytää loppujenkin Anne-kirjojen suomennosta. Kannattaa! Minä jo mailasinkin. Kerätään adressia tähän vaikka!!
      Laittakaa nimenne (etunimi) viestinä tämän jälkeen, niin minä mailaan ne tuonne, jos haluatte, että kaikki Anne-kirjat suomennetaan!! Ei Annen balettitarinaa saa jättää kesken, ei missään nimessä

• BellaSwan

"Ne ovat hyvin todenmukaisia klassikkokirjoja."

Toki Anne-kirjat ovat ihania, mutta en ole samaa mieltä kanssasi niiden todenmukaisuudesta. Liian helppoa on Annen eteneminen tanssin parissa (vaikka muutama vastoinkäyminen kirjoissa toki on, mutta kaiken kaikkiaan). Ei se ole todellisuudessa niin helppoa, paljon enemmän sitä työtä tehdään, eikä se ole niin auvoista ja ihanaa aina.
      Itsekin olen siihen törmännyt, vaikken edes ammattilaiseksi pyri.

• idea

Heippa!

Jean Estorilin Anne-kirjoista kertovat sivut ovat uudistuneet ja muuttaneet tähän osoitteeseen:

http://geocities.com/annekapina/

Tervetuloa, kaikki Anne-fanit! :)

• viihdetehdas

Kuten Amo jo vuosia sitten tällä palstalla ehdottikin, meidän Anne-fanien kannattaa yhdistää voimamme, jotta Tammi jatkaa Anne-kirjojen suomennosta. Olen kerännyt Anne-adressia, johon on saatu mukavasti nimiä. Alla olevasta linkistä voit mennä vieraskirjaani ja lähettää siellä yksityisviestin, jonka avulla voit osallistua adressiin. Nimi ja paikkakunta riittävät viestiksi, niin olet mukana adressissa!

Entisten Anne-sivujen vieraskirja: http://www.freebok.net/books/annekapina/view.html

Vieraskirjassa voi myös keskustella iki-ihanista Anne-kirjoista. :)

• Sofia20

♥ online pinboard www.supondo.com ♥

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      1001
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      896
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      802
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      518
    Aihe