Mikähän minua mahtaa vaivata, kun alapääni "likaantuu" hirveän nopeasti?
Pesen aina 1-2 kertaa päivässä. Toinen kerta on illalla ja aamulla herätessäni häpyhuulissa on sellaista valkoista möhnää, joka aiheuttaa ikävää hajua. Onko se valkovuotoa?
Se kerääntyy sopiviin paikkoihin, mm. klitoriksen ympärille. Sieltä sitä ei ole kovin kiva pyyhkiä pois...
Olen myös miettinyt, että voiko se olla merkki hiivasta? Kutinaa ei kuitenkaan ole, ellen ole juuri ajanut karvoja.
Kaikki ehdotukset ja avut otetaan vastaan.
Alapään hygienia
2
646
Vastaukset
- valkovuotoa
Varmaankin ihan normaalia valkovuotoa. Jos haju on paha ja voimakas niin voisit käydä lääkärissä tarkistuttamassa ettei kyse ole jostain tulehduksesta. Hiiva kyllä yleensä aiheuttaa voimakasta kutinaa, mutta kyseessä voi olla joku muukin tulehdus. Muistathan muuten, että pesu on hyvä suorittaa ihan pelkällä vedellä, jatkuva saippualla lotraaminen voi sekin heilauttaa emättimen bakteeritasapainoa ja omalta osaltaan tehdä alapään herkemmäksi tulehduksille yms.
- martta7
TOIVOTTAVASTI TÄMÄ VINKKI EI TULE LIIAN "MYÖHÄÄN" hae luontaistuote kaupasta molkosani pullo(maitoheraaja ) ja ei kun astiaan lämmintä vettä ja merisuolaa noin rkl ja heraa 2rkl ....kerran viikossa riittää lähtee hiiva yms ...itse olen tällä pessyt eikä koskaan ole mitään ylimääräisiä ollut ...vesimäärä 2 ltr koskaan ei saippuaa se pilaa ph:arvot !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862