Yritin alkuvuodesta tilata joitain ilmaisia soittoääniä puhelimeen jambalta, yhtäkään soittoääntä en onnistunut saamaan ja nyt tulee joka kk 3-6 tekstaria jambalta ja tarjoaa kaikenlaista, noh, eihän siinä mitään muttakun ne viestit MAKSAA aina 2e kpl vaikka poistan ne heti??? Törkeää maksaa turhasta!! Mulla on saunalahden liittymä. Kysyisinkin että miten tuon huijauksen saa loppumaan? Onko tämä oikea konsti: STOP 173171 tekstiviestinä lähetettynä homman pitäisi kuulemma loppua heti?? Ihmeellistä että tuollaista huijausta on edelleen markkinoilla?? Mihinkään ei näköjään voi enää luottaa??
JAMBA HUIJAA!!!!
4
423
Vastaukset
- juu111
Itse olin runsas vuosi sitten Jamban kanssa samassa tilanteessa, ei auttanut se STOP-viestikään yhtään mitään, laskua kertyi kuukaudessa noin 20 euroa turhasta!
Netistä sitten löysin heidän sivuiltaan jonkin puhelinnumeron, muistaakseni sekin oli ensin kiven alla että löytyi.
Soitin sinne, naisääni ei muka uskonut kertomustani, väitti ettei ole koskaan kuullut että tällaista olisi heidän firma tehnyt. Ja sanoi, ettei asialle voi hän tehdä mitään.
Vastasin että aivan sama uskotko vai et, mutta tämän puhelun jälkeen minulle ei tule sitten enää ainuttakaan viestiä, saati laskua.
Ja a vot, viestit ja ylimääräinen Jamban karhusumma puhelinlaskussa lakkasivat kuin seinään! - lavuksi122
täytyy ylipäätänsä tilailla jotain soittoääniä ? ekse nyt oo ihan sama et mikä pirinä siit luurist kuuluu ?? :D ku kerta luuri on jo valmiiks täynnä soittoääniä joka lähtöön..
- jambaan kyllästynyt
En päässyt eroon miekään. Vaihdoin sitten liittymätyyppiä ja samalla puhelinnumeroa, joten ongelma katosi. Mutta, en ilmeisesti ole tarpeeksi välkky käyttämään kännykkää, vaikka muuten nörtti olenkin;-O)
- ...maksoitte laskun?
Maksoitteko laskun, vaikka teitä oli selvästi huijattu???!!???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774