♥
joku kello soi nyt päässä
onko vika tässä upeassa säässä
kuulosti se kirkonkellolta
ja kahisevalta häämekolta
vastaan Sinulle
"Tahdon"
sitten kun
ymmärrät sitä
kysyä
♥
Hääkellot
8
261
Vastaukset
- yks mies.
meen kohta apteekkiin. ;)
- padme_amidala
..ettei sinne ylimääräisiä pillereitä pääse kukaan laittelemaan. Tää olotila on jo ihan riittävän tunteellinen yhdelle ihmiselle : )
Kiitos hauskasta palautteestasi ja tuosta sinun omasta runostsi, joka nauratti : )
- Tafftia...
aurinkoista taattua paddee:)
- padme_amidala
..ne vievät elämässä eteenpäin : )
Taftia mmm... siitä saa ihanan pönkköhameen : )
Kiitos sinulle hauskasta kommentistasi : )
- lettas
olipas taas söpöä ja ihanaa. Riittikö vai täytyykö kehua lisää.
Täällä *murukulta* vilkuttaa sulle. Hellurei ja hellät tunteet.- padme_amidala
..minä olen kyllä tottunut siihen, että minun runoissani ei ole palautteita. En ole siitä yhtään pahoillani. Minulla on niin kiireistä aikaa nyt, etten ehtisi kiitellä näistä palautteista.
Minä kirjoitan omannäköisiä runojani, jotka eivät kaikkia kiinnosta. Nämä on kuitenkin kirjoitettu rekattuna, joten on helppo hypätä ylitse, jos herättävät närästystä lisää maanantain happovaivoihin.
- *MURUKULTA*
Aiiiijjj...päässä soi ja kahisee, oisit heti sanonu...
Se on kuule aivan normaalia, ole vain huoleti! ;)
Minä lähden riisi-kauppaan ja sitten jäädään ootolle,
koskoas se ymmärtää hyvän päälle... ;þ- padme_amidala
pakastimeen sulhaspiirakoita, mokkaneliöitä ym.. jaa pitäisikö vielä ostaa isompi pakastearkku...hmm.. Siihen voin sitten rakentaa pyörät ja ohjausjärjestelmän insinöörin kekseliäisyydelläni..Poika voi autella elektroniikan kanssa, kun päätti osata sen nyt.
Ja joku lierihattu pitää varmaan ostaa, ettei ne riisit sotkeennu hiuksiin, yöllä hmmm.. olisivat kiusana...
*nauraa ääneen täällä, naapurityöpöydän takana ihmetellään****
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261