Tein tänään kanavauudistuksen takia kanavahaun digisovittimeeni, joka ei sitten enää toiminutkaan: jotkut kanavat olivat hävinneet kokonaan! Palautin sitten tehdasasetukset, minkä seurauksena kanavat palasivat, mutta vain hetkeksi. Joka kerta, kun sammutan sovittimen ja käynnistän sen uudestaan, kaikki kanavat ovat hävinneet. Kun palautan tehdasasetukset, jotkut kanavat palaavat takaisin, mutta jotkut, esim. Urheilukanava (9) ja Voice (10) taas eivät. Mikä avuksi?
Kanavat eivät pysy muistissa
6
1240
Vastaukset
- testasin
josko virrankatkaisun jälkeen kanavat ovat paikoillaan, olivat.
Aamulla Welhon Infosivulla tuli 'Update'-ilmoitus, minkä hyväksyin. Yle-teema katosi kaukosäätimen 7-näppäimeltä!!, mutta urheilu tuli 9-näppäimelle. Myös ilmaisia ohjelmia pariksi päiväksi. Säätimen 'ALL CH' (tulee näkyviin kaikki kanavat) painamalla sain Yle-teeman näkyviin!
Boxi mulla on Handan 5000 ja vihdoin uskalsin 'Menun' kautta palauttaa tehdasasetukset. Vaihdoin ainoastaan 'letterboxin' (ruudulla musta ylä- ja alareuna) '4,6 fulliin' (em. mustia ei ole). Muut hyväksyin, kuten ohjelma kysyi.
Sikäli jännää oli, että yleensä 'OK'-näppäimellä hyväksytään, tuossa piti painaa 'Menu tai Exit' näppäintä, jotta toimii.
Mutta tuskin sulla sitä kompastusta ? =), ehkä vinkkejä muille =))- telkkarin noin
puoli yksitoista tänään. Ruutu oli ihan pimeä (sininen). Muistin sen kanavauudistuksen ja otin kaikki töpselit irti seinästä ja laitoin takaisin. Johan rupesi näkymään. Mutta teema ja urheilu olivat entisillä paikoillaan. Ja näkyivät ihan hyvin. Mietinkin, olisiko digiboksini muuttanut kanavat jotenkin "sisäisesti. Meillä on Soneran kaapeli ja asumme kerrostalossa. Digiboksi on tallentava. Urheilukanavaa en katso ikinä, Teemaa ehkä joskus. Kertokaapa, miten teidän kanavat käyttätyvät. Minä siis en tehnyt mitään muuta kuin otin töpselit irti ja laitoin uudestaan.
- teema diggari
telkkarin noin kirjoitti:
puoli yksitoista tänään. Ruutu oli ihan pimeä (sininen). Muistin sen kanavauudistuksen ja otin kaikki töpselit irti seinästä ja laitoin takaisin. Johan rupesi näkymään. Mutta teema ja urheilu olivat entisillä paikoillaan. Ja näkyivät ihan hyvin. Mietinkin, olisiko digiboksini muuttanut kanavat jotenkin "sisäisesti. Meillä on Soneran kaapeli ja asumme kerrostalossa. Digiboksi on tallentava. Urheilukanavaa en katso ikinä, Teemaa ehkä joskus. Kertokaapa, miten teidän kanavat käyttätyvät. Minä siis en tehnyt mitään muuta kuin otin töpselit irti ja laitoin uudestaan.
Tänään suoritettu kanavapaikan muutos mutta teema ei näy kanavalla 7 urheilu tv kylläkin kanavalla 9 kyseessä kaapeliliittymä Helsinki 00160. Miten teillä muilla näkyy teema ? mitä pitäisi tehdä!
telkkarin noin kirjoitti:
Minulla Medion 4400 toimi juuri noin, joskaan en edes ottanut töpseliä seinästä. Boksi ilmeisestikin katsoo kanavanumerot vain kanavahaun yhteydessä ja käytön aikana tunnistaa kanavat jostain muusta. Tein kanavahaun ja Teema katosi. Tehdasasetusten palauttaminen palautti Teeman. Handan 3300:ssa Urheilukanava siirtyi automaattisesti, mutta Teema katosi. Kanavahaussa Teema taisi tulla numerolle 501. Tehdasasetusten palauttamisella kanavat sai kohdalleen.
teema diggari kirjoitti:
Tänään suoritettu kanavapaikan muutos mutta teema ei näy kanavalla 7 urheilu tv kylläkin kanavalla 9 kyseessä kaapeliliittymä Helsinki 00160. Miten teillä muilla näkyy teema ? mitä pitäisi tehdä!
Tehdasasetusten palauttaminen on varmin tapa palauttaa asiat. Esim. Handan 3300 vaatii tämän. Miksi kysyt asiaa mainitsematta mikä boksi sinulla on?
- tehdaspalautuksia
okaro kirjoitti:
Minulla Medion 4400 toimi juuri noin, joskaan en edes ottanut töpseliä seinästä. Boksi ilmeisestikin katsoo kanavanumerot vain kanavahaun yhteydessä ja käytön aikana tunnistaa kanavat jostain muusta. Tein kanavahaun ja Teema katosi. Tehdasasetusten palauttaminen palautti Teeman. Handan 3300:ssa Urheilukanava siirtyi automaattisesti, mutta Teema katosi. Kanavahaussa Teema taisi tulla numerolle 501. Tehdasasetusten palauttamisella kanavat sai kohdalleen.
en käyttänyt,suoritin vain kanavien haun ,niin nyt on kahdet kanavat.entiset näkyy ja uudet ovat myös.eli kaksi 7 ja kaksi 9 kanavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768