Tiibetinspanieli

heihei

Hei kaikki tiibetinspanielin omistajat! Kuinka paljon nuo pennut suurinpiirtein maksavat? :)

25

6766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulon äiskä

      Ostin tiibetinspanielin urospennun puolitoista viikkoa sitten ja Sulo maksoi 800 €. narttu olisi ollut kalliimpi, en edes kysynyt paljonko ku halusin itse uroksen. Mutta kun olen tehnyt kyselyjä syksystä lähtien niin hinta haitari on aika laaja n. 800-1500 €. Jokku kasvattajat ottavat hintaa jos koira on erikoisen värinen, mikä ei periaatteessa ole mikään syy nostaa hintaa. Itse ostin parti-colorin ja se oli samanhintainen kuin soopelitkin.

      • Daimie

        Meidän ihanainen maksoi 1200€, oli musta narttu (ruskein merkein) ja sama hinta oli sen veljellä joka oli soopeli. Yleensä maksavat juuri 800-1500€ riippuu kasvattajasta ja vanhemmista...


    • ksfjls

      Näin talvella voit saada halvemmalla, soopelin voit saada 700-850 euroa, kirjavat ja bläckärit 1000-1200 euroa. Minkä värinen sinua kiinnostaa ?

    • Julia`

      Meijän koira makso 800 väriltään soopeli ne maksaa isoilla paikkakunnilla yleensä 850e vähän pienemmillä paikkakunnilla noin 800e. Siis soopelin väriset ainakin muista väreistä en tiiä. ps. soopelit on näteimpiä kun mustat.

    • tipsun tapsun

      ...oli hintana meidän tipsulla.

      • koiiiiiraaa

        Nykyään pientä seurakoiraa ei alle 1000€ saa.


    • tipsuperhe

      meillä on 800 € ja on näyttelyissä pärjänneet, erittäin rauhalliset kotikoirat. pentujen emon isä on pohjoismaiden valio.. mutta kun olemme vain tälläiset kotiharrastajat, emmekä tee tätä työkseen ja ammattimaisesti niin meiltä saa pennut 800 eurolla:) syntyi juuri 6 pentua:)
      [email protected]

      • ANSKUUULIINU<3

        Saako tiibetinspanielii 100-300eurol??=DD


      • pentukuume

        tais jo olla hinnakkaampi


      • tiutiu
        ANSKUUULIINU<3 kirjoitti:

        Saako tiibetinspanielii 100-300eurol??=DD

        ei tipsuja todellakaan noin halvalla "100-300" eurolla!!tipsut on arvokkaita koiria.


    • tipsut <3

      meidän tipsu-narttu maksoi 1400, soopeli, on.Sisaruksista valkoinen ruskein/mustin merkein maksoi 1500 ja musta ruskein merkein kanssa 1400..tipsun hinta vaihtelee..

    • gggggggggggg

      maksoi 600 euroa, mutta ei ole papereita..

    • iipaliini

      Meidän Nelli tipsu maksoi 850€, mutta sen 6 sisarusta maksoivat 900€. Nelli oli halvempi koska oli niin iso napatyrä, että tiedettiin heti että joutuu leikkaamaan aikusena. =) Kaikki oli soopeleita. Nellillä teetettiin syksyllä pennut, kaikki soopeleita ja kaikista 900€. :)

    • MOJ

      Meijän ihana poika makso 870 e

    • tipsu <3

      meidän narttu maksoi 500 euroa (: mutta sillä ei ollu papereita..

    • soopelitipsu

      Meidän ihastuttava poikatipsumme maksoi 2000e (soopeli)

      • tonnin halvee tipsu

        Tuntuu älyttömän kalliilta hinnalta, en oikein usko. Mistä ja miksi näin kallis pentu? Omamme maksoi vuosi takaperin 1000 euroa ja on ihan normiterve ja sirutettu ja palkituista vanhemmista.


    • KoiraarioK

      saako tipsu narttua 600-1000e:rolla ?????? :D

      • tiippana.

        N.800-1000 euroa


    • Tipsui2

      Mejän uros 700 e Mun 800 e luotetulta ja tukeneelta kasvattajalta oon 12 v ja on kasvattaja auttanut junnu kehässä ja muute

    • 112

      hei mikä se soopeli on mua ehkä kiinnostaa mut maksaako ne mitä

      • Anonyymi

        Soopeli on vaalea väritys.


    • siiri

      meidän soopeli tipsutyttö maksoi 1000e

    • Anonyymi

      Mopsi tiibetinspanieli meillä

    • Anonyymi

      Tänä päivänä 1000-1800€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe