paikasta toiseen tehtiin.
Itse olen sentään melko "tekninen" ihminen ja
silti turha työ risoo risoo.
Minulla on kolme erimerkkistä (Nokia, Topfield ja Philips) digiboxia ja kaikkiin piti palauttaa tehdasasetukset ja sitten hakea kanavat.
Ei se mitään, mutta kun suurella vaivalla oli saanut
kaikkiin laitettua erilaiset suosikkilistat (uutiset, ajankohtaiset, viihde jne) kuntoon niin
tehdasasetukset hävitti nämä kaikki.
Pe#¤%&E!
selvisin siitä sentään, mutta kyllä hirvittää miten
monet ukit ja mummot asiasta selviävät. Ei kaikilla
ole naapurin nörttipoikaa apuna.
Oli tämä kyllä aika härski temppu, ja ihan tyhjän takia.
miksi ihmehessä tällainen
6
785
Vastaukset
- kanavahaku
ja taas pelittää handanissa kanavat
- työlästä
Ajattelin, että pelkkä kanavien uudelleen hakeminen riittää kuten mainoksissa on toitotettu. Kuitenkin Teeman löytäminen vaati tehdasasetusten palauttamisen ja sen jälkeisen kanavien uudelleen hakemisen. Teknisesti orientoituneena tuohon hommaan ei mennyt kovin kauan, mutta miten iäkkäät katsojat onnistuvat löytämään kanavat.
- Voihan Vitalis
Kolme boxia jo yritys/erehdys-menetelmällä saatu kondikseen.
Yksi laittamatta.
Useammin tällaisia siirtelyjä, siinä aika kuluu.- totisesti
tuntuu kiusanteolta. Mistä taas asentaja?
Mummeli - ei siinä
totisesti kirjoitti:
tuntuu kiusanteolta. Mistä taas asentaja?
Mummelimuuta tarvitse jos osaat laittaa automattisen kanavan haun, niin ei sinä tarvitse mitään asentajaan
- 4jj4j5kjk
Se on uusi interaktiivinen digi-TV systeemi. Katsojia simputetaan tuollaisella turhalla kanavien uudelleen virittämisellä, ihan niinkuin armeijassakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944