Lomavaatetus

UllaUnelma

Kuinka pukeudutte lomalla? Rennosti vai ykkösissä?

17

1591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • don luis

päivällä t-paita ja shortsit,illalla kauluspaita ja ehkä pitkät housut tai paremmat lyhyet.päivällä ei tarvii sukkiakaan.

• don luis

meinasi unohtua remuiltana ruotsi-t-paita.

• 1-2,2009

Päivällä shortsit ja t-paita.
      Illalla/yöllä farkut ja pitkähihainen.

• Mentira

tai no tokihan mä jotain rytkyjä päälleni vedän, mutta en ykkösiä tai edes kakkosia kun niitä ei ole edes mukana! Mun lomavaatetus on rentoa, arkista ja sitä samaa aamusta iltaan ts. samoissa kamppeissa pitää kärsiä (mahdoliseen) iltamenoonkin lähteä. Jalassa aina kävelypopot tai lenkkarit, paitsi että hotellihuoneessa kuljeskelen töppösissä.

Minä en tosiaankaan viitsi raahata kilokaupalla vaatteita mukaan kun vähemmälläkin pärjää. Rumat ne vaatteilla koreilee, paitsi että tämä ruma EI!

• sinulla ainakin

vyölaukku jota aina kannat mukanasi? Ja ukkosi kanssa samanlaiset tuulipuvut mallia halpahalli.

• Mentira
        sinulla ainakin kirjoitti:

vyölaukku jota aina kannat mukanasi? Ja ukkosi kanssa samanlaiset tuulipuvut mallia halpahalli.

Etkö ole lukenut juttujani? Jos olisit, niin jo tietäisit sen ettei minulla valitettavasti ole tuulipukua, eikä edes ukollani, siitäkään huolimatta että se todellakin olisi erinomainen asu niin Kanarialla kuin kotimaassakin. Ja todellakin, jos tuulipuvun milloin päätän ostaa niin halpahalliversio käy oikein hyvin sillä minä en ole niin turhamainen että vaatteiden merkkejä tuijottelisin ja niistä extraa maksaisin.

Ja mitä vyölaukkuun tulee, niin sellaisen tosiaankin omistan ja käytän sitä kun lähden rollaattorilla huristelemaan. Siihen mahtuu tosi hyvin kännykkä, soitin, avaimet, nessulina ja nitrot! Eipähän tarvitse roinaa taskussa kantaa tai käsiveskaa lenkillä mukanaan pitää.

Unohtuikos minulta vielä jotain?

• kiitos kaunis
        Mentira kirjoitti:

Etkö ole lukenut juttujani? Jos olisit, niin jo tietäisit sen ettei minulla valitettavasti ole tuulipukua, eikä edes ukollani, siitäkään huolimatta että se todellakin olisi erinomainen asu niin Kanarialla kuin kotimaassakin. Ja todellakin, jos tuulipuvun milloin päätän ostaa niin halpahalliversio käy oikein hyvin sillä minä en ole niin turhamainen että vaatteiden merkkejä tuijottelisin ja niistä extraa maksaisin.

Ja mitä vyölaukkuun tulee, niin sellaisen tosiaankin omistan ja käytän sitä kun lähden rollaattorilla huristelemaan. Siihen mahtuu tosi hyvin kännykkä, soitin, avaimet, nessulina ja nitrot! Eipähän tarvitse roinaa taskussa kantaa tai käsiveskaa lenkillä mukanaan pitää.

Unohtuikos minulta vielä jotain?

Kiitos sinulle Mentira kun aina niin ihanasti osaat vastailla noille...no ei ole painokelvollista ilmaisua olemassa näille provoille. Muutenkin on kiva lueskella näitä keskusteluita näin lomanodotustunnelmissa. itse pääsen kanarian lämpöön vasta tuossa maaliskuun puolivälissä, silloin kutsuu aurinkoinen puerto rico (ai niin, eihän se aurinko kuitenkaan siellä paista, what ever, loma kuitenkin)!!
        Hauskaa ja aurinkoista tai vähän pilvisempää lomaa kaikille!!

• viajes

Rannalla uikit tai shortsit, kaupungilla päivällä hame ja illalla kelin mukaan hame tai farkut ja neule. Matkat on mulle juhlaa joten rennoimmat rytkyt jätän kotiin. Kengät on kuitenkin tärkeimmät eli kauneimmat kengät jätän kotiin, mukavimmat pakkaan reissuun.

• joka hoksasit

miltä näytät uimarannalla ykkösissä? Tai uimahousuissa illallisilla? Ei kai tuohon nyt edes kannata mitään vastata. Eikö se must juttu ole Kanarialla tuulipuku, se ykkönen.

• 878774

Olipa yksi mies pukeutunut tyylikkäästi napaan asti ulottuvaan kulahtaneeseen Suomi pataan(ei ihan yltänyt kaljamahan yli), ja persvaon näyttäviin verkkareihin.
        Jokainen taplaa tyylillään, pääasia että itse viihtyy kledjuissaan.

• minä myös
        878774 kirjoitti:

Olipa yksi mies pukeutunut tyylikkäästi napaan asti ulottuvaan kulahtaneeseen Suomi pataan(ei ihan yltänyt kaljamahan yli), ja persvaon näyttäviin verkkareihin.
        Jokainen taplaa tyylillään, pääasia että itse viihtyy kledjuissaan.

rentoa se. Voittaa aina kovat kaulassa tai tuulipuvun.

• matkalle pian...
        minä myös kirjoitti:

rentoa se. Voittaa aina kovat kaulassa tai tuulipuvun.

vaatteet ois parhaat lentokoneessa? Kait ne jotkut siistimmät sinne ois oltava ja entäs kengät? Sandaalit ja lenkkarit taitaa olla perillä vaan käytössä!

• mahdollisimman
        matkalle pian... kirjoitti:

vaatteet ois parhaat lentokoneessa? Kait ne jotkut siistimmät sinne ois oltava ja entäs kengät? Sandaalit ja lenkkarit taitaa olla perillä vaan käytössä!

mukavat vaatteet. Itsellä farkut jotka ei kiristä, puuvillaneule jonka alla t-paita ja jalassa lenkkarit. Ei lentokoneeseen tarvitse mitään parempaa päällä olla. Säälittää ne tyypit joilla kapeat hameet tai puku päällä. Mukavuutta tarvitaan muuten niin epämukavalla lennolla.

• uikuikiuk

Ilman muuta musta puku päälle ja solmio. Altaalla voi ottaa solmion vaikka pois ja avata ylänapin..
      jos kävelee Inglesistä dyyniä pitkin Maspalomasiin niin silloin voi riisua jopa sukat pois.

• lomalla rennosti

Kukin pukeutuu makunsa mukaan. Joku haluaa lomallaan pukeutua sievästi, joku rennosti (sievä voi olla myös rentoa). Täällä näkee kaikenlaista pukeutumista. Osalla tosiaan t-paidat ja shortsit päivisin, osalla kauniit kesämekot tai hameet ja paremmat puserot. Miehillä harvoin näkee suoria housuja, farkkuja kylläkin. Mutta eiköhän ole pääasia, että itse viihtyy asussaan. Lomahan on rentoutumista varten. Olen sitä mieltä, että kukin taaplaa tyylillään. Kuka on tarpeeksi hyvä arvostelemaan toisten pukeutumista? Toivotan hyvää lomaa ja pukeudu siihen asuun, missä itse viihdyt.

• lomavaatteet

ole yleensä rennonpuoleisia. Kanarialle kannattaa varata lämmintä päällepantavaa, jos matkustaa sinne talvikuukausina.

• Hutsu-poliisi

Pukeutuminen tulee mielestäni noudattaa tilannetta, paikkaa ja aikaa oli lomalla tai ei. Ei ole meille suomalaisillekaan eduksi jos näistä lipsutaan lomallakaan!

Esim. aamupalalle ja ruokailuun asiallinen pukeutuminen. Minusta on väärin, että esim. aamupalalle jotkut naiset tulee shortseissa tarjoamaan "epämääräistä silmänruokaa"!?

Illalla jos on menossa illastamaan tai esim. tanssipaikkaan niin tietenkin pukeutuminen sen mukaan. Ei missään nimessä lomallakaan shortseissa eikä sandaaleissa tanssipaikkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5876
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe