Ongelma on siis seuraavanlainen. Miksi pyörä ei lähde lämpimänä käyntiin. Käynnistin pyörän kylmänä kuukauden seisonnan jälkeen. Kylmänä lähti kyllä heti käyntiin, mutta kun olin koneen käyttänyt lämpimäksi ja sammutin pyörän. Ei pyörä enää käynnistynytkään. Akku on kyllä uusi ja täydessä latingissa. Mahtaisiko vika olla esim. jännitteensäätimessä vai??? Sama homma on toistunut jo kerran aiemminkin tämän talven aikana. Pyörää olen säilyttänyt koko ajan lämpimässä tallissa.
CBR:n käynnistysongelma
4
1085
Vastaukset
Kiitos vaan runsaista vinkeistä. Täällä sitä väki osaa kyllä antaa ihan liiankin kanssa hyviä neuvoja.
- oujjea
pyörittikö startti kuumana hyvin ? kokeilitko startata kaasu auki joskus voi tulla höyrylukko kaasariin,tarkista tuleeko kipinä tulppiin kun saat koneen kuumaksi,jännitteensäädin ei vaikuta kuin lataukseen
- sai liikaa bensaa
oujjea kirjoitti:
pyörittikö startti kuumana hyvin ? kokeilitko startata kaasu auki joskus voi tulla höyrylukko kaasariin,tarkista tuleeko kipinä tulppiin kun saat koneen kuumaksi,jännitteensäädin ei vaikuta kuin lataukseen
tarkista tulpat ja lataa akku täyteen, jos löytyy laturi..anna olla muutaman tunnin ja kokeile uudestaan. Kuumana ei sitten kaasuun kosketa startatessa, muistit varmaan...
- vielä...
sai liikaa bensaa kirjoitti:
tarkista tulpat ja lataa akku täyteen, jos löytyy laturi..anna olla muutaman tunnin ja kokeile uudestaan. Kuumana ei sitten kaasuun kosketa startatessa, muistit varmaan...
kaasu auki starttaaminen kuivaa paikat, mutta sitten kun haluat käymään niin ei kaasua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872