Huutelin täälä joku aika sitten siitä pakettiautosta.
Vastauksia,asiallisia tuli sitten muutama. Nyt tarvittais oikeesti sitä pakettiautoa muuttamiseen.
Aika oli parin viikon päästä, ja ylimääräisiä käsiparejakin olis hyvä olla.
Asialliset vastaukset joko tänne tai mun postiin (Suomi24).
Kiitos.
Pakettiauto
6
751
Vastaukset
Kun käytte niin ahkerasti lukemassa niin laittakaa nyt sitten joku viestiä mistä sellaisen saisi ? Ihan pieni ei käy,kun tulee sohvakalustoa kirjahyllyä,kirjoituspöytää,ym.
- Ramppa
Rami rami rami rami ramirent (vanajantie) esim vuokraa pakuja ja kai jopa kuorma-autookin...ja riscar myös?
hinnoista en tiä. soittele sinne - heti..
Ramppa kirjoitti:
Rami rami rami rami ramirent (vanajantie) esim vuokraa pakuja ja kai jopa kuorma-autookin...ja riscar myös?
hinnoista en tiä. soittele sinnesanonut, että haluat pakettiauton.
Kai ne sun romut sitten isolla peräkärrylläkin
rahtaa???.
On niitä k-autojakin, muttei niitä noin vaan lainata. - saako olla
heti.. kirjoitti:
sanonut, että haluat pakettiauton.
Kai ne sun romut sitten isolla peräkärrylläkin
rahtaa???.
On niitä k-autojakin, muttei niitä noin vaan lainata.se sininen
saako olla kirjoitti:
se sininen
Juu olkoon vaikka vaaleanpunainen. Kuhan sinne mahtuu,pesukone, kirjahylly,sohvakalusto sänky,ym.
Sain hankittua kuljetuksen. Kiitos Janakkalan SPR:n avuliaille rouville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384