Hirveesti olen netista yrittanyt löytaa toisen asteen koulutusta englanninkielella, mutta tuloksetta :(
Auttakaa, tietaakö kukaan koulua/koulutusohjelmaa jossa opiskellaan englanniksi? Ja en tarkoita AMK tasoista koulutusta, silla siihen vaadittava englanninkielen tasokoe on liian vaativa (yritin tehda demoa netissa ja tiedan etten lapaise)
Haluaisin kuitenkin opiskella englanniksi ammatin..
Auttakkee!;)
Englanninkielinen opiskelu?
4
380
Vastaukset
- rohkenisko
Ite oon nyös yrittänyt ehtiä englanninkielistä toisen asteen koulutusta, mutta eipä oo tärpänny. :/
Mistä muuten löysit sen demon, jonka mainitsit? Olis kiva kokeilla, millä tasolla liikkuu...
Kiitti! :) - Oikein utelias
Mikäs kumman tyyliseikka tuo ä- ja ö-pilkkujen käyttämättä jättäminen on? Ihmettelen tässä vain, kun yhteen sanaan olet ne kuitenkin saanut...oletko olevinasi ulkomailla, vai?
- ei ihmettelevä
oleskelee esim. Turkissa siellä löytyy näppäimistöstä ö-kirjain mutta ei ä:tä joten sen kun ihmettelet vaan.
- ...
Miksi haluat opiskella englanniksi jos tasokokeen mukaan sinun kielitaitosi ei ole riittävä siihen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770