Olen käyttänyt nyt Anannas Strong-tabletteja noin kuukauden verran epäsäännöllisesti, mutta tuntuu jo kuinka vartaloni olisi kiinteytynyt. Ainakin nesteitä on lähtenyt ja lähtee - vessassa saa käydä usein ja myös vastaavasti janottaa. Onko muilla kokemuksia? Totta vai toiveajattelua?
Ananas Strong toimii!
10
5655
Vastaukset
- +++
Itse olen syönyt jo yli kaksi viikkoa ja minulla ei toimi yhtään. Olen jättänyt sokerin ja kahvin myös pois ja paino pysyy vain samassa. Vessassa ei ole tarvinut laukata sen enempää kuin ennenkään. Tämä ei kohdallani toimi ollenkaan, olin täysin pettynyt koko tuotteeseen.
- ???????
No mitä hyötyä siintä on jos vaan nesteet poistuu eikä rasva pala.
- Vehnä
Eikö kahvi kiihdytä nesteiden liikkumista niin kuin ananaskin? Ehkä siksi et ole huomannut muutosta kun ananas on tavallaan vaan korvannut kahvin (on tosin varmaan terveellisempää).
- kokeillut
Ei toimi minulla. Minulla ei toimi mikään muu kuin vanha resepti: "Syö vähemmän, liiku enemmän" :-)
- ananas
Mä myös syöny pari vikkoa niitä ja olen huomannu niiden vaikutuksen.Liikunta vielä tehostaa vaikutusta.Mulla myös vähentää ruokahalua.
- piippa
Luontaistuotteet tehoavat hitaasti, joten parin viikon käyttö ei näy välttämättä vielä missään. Kärsivällisyys palkitaan!
- kriz
Ko tuotteen diureettinen vaikutus kyllä tuntuu heti. Tehokkaampi diureetti on kuitenkin kofeiini, joten kuppi kahvia ja kehosi poistaa enemmän nestettä. Tosin en tiedä mitä järkeä on kuivattaa kroppaa, jos siihen ei ole mitään lääketieteellistä syytä kuten korkea verenpaine etc...???
Terveellä ihmisellä nestetasapaino toimii juomalla, mutta usein se on aika sotkussa, kun kahvia yms diureetteja kuluu päivittäin paljon. Kehon turvotus johtuu yleensä nestehukasta, jolloin keho panttaa nestettä... vrt krapula.
- siru
Ei toiminut kyseinen tuote minulla pätkän vertaa.
- Lilie
eilen ja tuloksia odottelen sit joskus...tykkään vetää kaikkia tollasia ihmepillereita XD
- Valistaja
äks dee :DDD ostin äsken ja vedin tabletin. EI TOIMI MISSÄÄN...
^^ Tältä tuntuu kun näitä teidän juttuja lueskelee. Voi hyvä luoja että ihmiset ovat tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559