Olen käyttänyt nyt Anannas Strong-tabletteja noin kuukauden verran epäsäännöllisesti, mutta tuntuu jo kuinka vartaloni olisi kiinteytynyt. Ainakin nesteitä on lähtenyt ja lähtee - vessassa saa käydä usein ja myös vastaavasti janottaa. Onko muilla kokemuksia? Totta vai toiveajattelua?
Ananas Strong toimii!
10
5861
Vastaukset
- +++
Itse olen syönyt jo yli kaksi viikkoa ja minulla ei toimi yhtään. Olen jättänyt sokerin ja kahvin myös pois ja paino pysyy vain samassa. Vessassa ei ole tarvinut laukata sen enempää kuin ennenkään. Tämä ei kohdallani toimi ollenkaan, olin täysin pettynyt koko tuotteeseen.
- ???????
No mitä hyötyä siintä on jos vaan nesteet poistuu eikä rasva pala.
- Vehnä
Eikö kahvi kiihdytä nesteiden liikkumista niin kuin ananaskin? Ehkä siksi et ole huomannut muutosta kun ananas on tavallaan vaan korvannut kahvin (on tosin varmaan terveellisempää).
- kokeillut
Ei toimi minulla. Minulla ei toimi mikään muu kuin vanha resepti: "Syö vähemmän, liiku enemmän" :-)
- ananas
Mä myös syöny pari vikkoa niitä ja olen huomannu niiden vaikutuksen.Liikunta vielä tehostaa vaikutusta.Mulla myös vähentää ruokahalua.
- piippa
Luontaistuotteet tehoavat hitaasti, joten parin viikon käyttö ei näy välttämättä vielä missään. Kärsivällisyys palkitaan!
- kriz
Ko tuotteen diureettinen vaikutus kyllä tuntuu heti. Tehokkaampi diureetti on kuitenkin kofeiini, joten kuppi kahvia ja kehosi poistaa enemmän nestettä. Tosin en tiedä mitä järkeä on kuivattaa kroppaa, jos siihen ei ole mitään lääketieteellistä syytä kuten korkea verenpaine etc...???
Terveellä ihmisellä nestetasapaino toimii juomalla, mutta usein se on aika sotkussa, kun kahvia yms diureetteja kuluu päivittäin paljon. Kehon turvotus johtuu yleensä nestehukasta, jolloin keho panttaa nestettä... vrt krapula.
- siru
Ei toiminut kyseinen tuote minulla pätkän vertaa.
- Lilie
eilen ja tuloksia odottelen sit joskus...tykkään vetää kaikkia tollasia ihmepillereita XD
- Valistaja
äks dee :DDD ostin äsken ja vedin tabletin. EI TOIMI MISSÄÄN...
^^ Tältä tuntuu kun näitä teidän juttuja lueskelee. Voi hyvä luoja että ihmiset ovat tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077740Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866031Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322077Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221916Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911- 361699
- 441494
- 591486
- 221441