Ananas Strong toimii!

Tyytyväinen

Olen käyttänyt nyt Anannas Strong-tabletteja noin kuukauden verran epäsäännöllisesti, mutta tuntuu jo kuinka vartaloni olisi kiinteytynyt. Ainakin nesteitä on lähtenyt ja lähtee - vessassa saa käydä usein ja myös vastaavasti janottaa. Onko muilla kokemuksia? Totta vai toiveajattelua?

10

6000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++

Itse olen syönyt jo yli kaksi viikkoa ja minulla ei toimi yhtään. Olen jättänyt sokerin ja kahvin myös pois ja paino pysyy vain samassa. Vessassa ei ole tarvinut laukata sen enempää kuin ennenkään. Tämä ei kohdallani toimi ollenkaan, olin täysin pettynyt koko tuotteeseen.

• ???????

No mitä hyötyä siintä on jos vaan nesteet poistuu eikä rasva pala.

• Vehnä

Eikö kahvi kiihdytä nesteiden liikkumista niin kuin ananaskin? Ehkä siksi et ole huomannut muutosta kun ananas on tavallaan vaan korvannut kahvin (on tosin varmaan terveellisempää).

• kokeillut

Ei toimi minulla. Minulla ei toimi mikään muu kuin vanha resepti: "Syö vähemmän, liiku enemmän" :-)

• ananas

Mä myös syöny pari vikkoa niitä ja olen huomannu niiden vaikutuksen.Liikunta vielä tehostaa vaikutusta.Mulla myös vähentää ruokahalua.

• piippa

Luontaistuotteet tehoavat hitaasti, joten parin viikon käyttö ei näy välttämättä vielä missään. Kärsivällisyys palkitaan!

• kriz

Ko tuotteen diureettinen vaikutus kyllä tuntuu heti. Tehokkaampi diureetti on kuitenkin kofeiini, joten kuppi kahvia ja kehosi poistaa enemmän nestettä. Tosin en tiedä mitä järkeä on kuivattaa kroppaa, jos siihen ei ole mitään lääketieteellistä syytä kuten korkea verenpaine etc...???

Terveellä ihmisellä nestetasapaino toimii juomalla, mutta usein se on aika sotkussa, kun kahvia yms diureetteja kuluu päivittäin paljon. Kehon turvotus johtuu yleensä nestehukasta, jolloin keho panttaa nestettä... vrt krapula.

• siru

Ei toiminut kyseinen tuote minulla pätkän vertaa.

• Lilie

eilen ja tuloksia odottelen sit joskus...tykkään vetää kaikkia tollasia ihmepillereita XD

• Valistaja

äks dee :DDD ostin äsken ja vedin tabletin. EI TOIMI MISSÄÄN...

^^ Tältä tuntuu kun näitä teidän juttuja lueskelee. Voi hyvä luoja että ihmiset ovat tyhmiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      130
      3817
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3119
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      32
      2844
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2662
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2413
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      41
      1868
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1205
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      82
      1129
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1099
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      78
      1099
    Aihe