Olen käyttänyt nyt Anannas Strong-tabletteja noin kuukauden verran epäsäännöllisesti, mutta tuntuu jo kuinka vartaloni olisi kiinteytynyt. Ainakin nesteitä on lähtenyt ja lähtee - vessassa saa käydä usein ja myös vastaavasti janottaa. Onko muilla kokemuksia? Totta vai toiveajattelua?
Ananas Strong toimii!
10
5903
Vastaukset
- +++
Itse olen syönyt jo yli kaksi viikkoa ja minulla ei toimi yhtään. Olen jättänyt sokerin ja kahvin myös pois ja paino pysyy vain samassa. Vessassa ei ole tarvinut laukata sen enempää kuin ennenkään. Tämä ei kohdallani toimi ollenkaan, olin täysin pettynyt koko tuotteeseen.
- ???????
No mitä hyötyä siintä on jos vaan nesteet poistuu eikä rasva pala.
- Vehnä
Eikö kahvi kiihdytä nesteiden liikkumista niin kuin ananaskin? Ehkä siksi et ole huomannut muutosta kun ananas on tavallaan vaan korvannut kahvin (on tosin varmaan terveellisempää).
- kokeillut
Ei toimi minulla. Minulla ei toimi mikään muu kuin vanha resepti: "Syö vähemmän, liiku enemmän" :-)
- ananas
Mä myös syöny pari vikkoa niitä ja olen huomannu niiden vaikutuksen.Liikunta vielä tehostaa vaikutusta.Mulla myös vähentää ruokahalua.
- piippa
Luontaistuotteet tehoavat hitaasti, joten parin viikon käyttö ei näy välttämättä vielä missään. Kärsivällisyys palkitaan!
- kriz
Ko tuotteen diureettinen vaikutus kyllä tuntuu heti. Tehokkaampi diureetti on kuitenkin kofeiini, joten kuppi kahvia ja kehosi poistaa enemmän nestettä. Tosin en tiedä mitä järkeä on kuivattaa kroppaa, jos siihen ei ole mitään lääketieteellistä syytä kuten korkea verenpaine etc...???
Terveellä ihmisellä nestetasapaino toimii juomalla, mutta usein se on aika sotkussa, kun kahvia yms diureetteja kuluu päivittäin paljon. Kehon turvotus johtuu yleensä nestehukasta, jolloin keho panttaa nestettä... vrt krapula.
- siru
Ei toiminut kyseinen tuote minulla pätkän vertaa.
- Lilie
eilen ja tuloksia odottelen sit joskus...tykkään vetää kaikkia tollasia ihmepillereita XD
- Valistaja
äks dee :DDD ostin äsken ja vedin tabletin. EI TOIMI MISSÄÄN...
^^ Tältä tuntuu kun näitä teidän juttuja lueskelee. Voi hyvä luoja että ihmiset ovat tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014