Hei.
Minulla on ongelma, jonka haluaisin selvittää itselleni pian parhain päin.
Jokin aika sitten tutustuin netissä tyttöön, jonka olen muutaman kerran tavannut ohimennen ihan oikeastikin ennen kuin tutustuimme paremmin netissä. Olen ihastunut, jotenkin tämä tyttö tuntuu olevan kaikkea sitä mistä minä olen haaveillut.
Nyt on vain ongelma - seuraava askel. En tiedä mitä tehdä. Netissä ollaan juteltu niitä näitä, hän vaikuttaa olevan kiinnostunut minusta ainakin jollakin tasolla. Olen kerran pyytänyt mukaan erääseen tilaisuuteen, ja hän totesi että voisi joskus vaikka lähteäkin. Tämän jälkeen en jotenkin uskalla tehdä mitään aloitetta tapaamiseen etten vaikuttaisi liian innokkaalta. Suurin ongelmani taitaa olla huono itseluottamus ja se, etten halua tehdä aloitteita etten vaikuttaisi liian innokkaalta. Netissäkin aloitan harvemmin keskustelua, mutta hänen aloittaessaan olen kyllä aktiivinen ja innolla mukana.
Kaiken lisäksi olen useimmille ystävilleni ja sukulaisilleni kaapissa, joten tästä tilanteestani en voi keskustellakaan kovin monen kanssa. Olen varma, että mikäli joskus tulevaisuudessa (tämän) tytön kanssa seurustelisin, tulisin saman tien kaikille ulos kaapista.
Nyt en vaan keksi, miten tästä edetä. Vaikka nyt kun kirjoitin kaiken ylös, tilanteeni vaikuttaa ihan yksinkertaiselta ja minä toivottoman nössöltä. :)
Kiinnostuksesta askel suhteeseen?
6
1161
Vastaukset
- sujuu ja näyttävästi
"Olen varma, että mikäli joskus tulevaisuudessa (tämän) tytön kanssa seurustelisin, tulisin saman tien kaikille ulos kaapista."
Aivan niin ja jos et tiedä niin maailmalla on lisääntynyt tapa tehdä ns.futisvoittorieha-tyyppinen kaapista ja -kerrankin sain suhteen- "voiton" julistamista ajelemalla autolla pitkin katuja torvia soittaen ja lippua liehuttaen (pinkkiä tietysti) ja kiljuen täyttä kurkkua.(toivottavasti edes asut pienellä paikkakunnalla, sitä sitä kivempää tuo toiminta on!).
Huom! tätä tehdään vain jos on ihan vapaaehtoisesti tullut kaapista ulos, joten sen vuoksi esim. J korhonen tai Navratilova ym. tapaukset eivät aikoinaan näin tehneet tai muutenkaan hesan kaduilla ei iloiset torvet ja kiljumiset raikaa (toim. huom, muunlaiset kylläkin), kun tulivat väkipakolla julkistetuksi, mutta mikään ei heitä tietysti estä jälkeenpäin esittämästä miten rohkeita he olivatkaan tämän suuren murhenäytelmän edessä kun toiset heidän seksuaalisuudestaan mainitsevat.
Mutta itse suureen asiaan, miten edetä, voi emmä kuule tiedä...- vielä..
nytkun näkee noita nuorempia lespukoita kävelemässä käsi kädessä hapuillen ja vastaantulijoita tuijotellen, hakien tuntumaa, mitä ihmiset heistä ajattelevat, jotta voivat tuntea suurta ylpeyttä siitä että ihan yhdessä uskaltavat suurta rohkeutta osoittaen "näyttää" tunteensa tuntemattomille, jotka eivät itseasiassa voi tietää, onko kavereista vain kyse vaiko lepsukoista? ja suurinta osaa ei kiinnosta tippaakaan, tuollainen vetäytyvä "esiintyminen" kun luodaan odotus että toisilta pitää saada jotain paska hyväksyntää (laumasieluisuus teoria), jotta ei tarvitsisi ressukoiden pelossa elää homovihan varjossa?.
No, kyllähän Vesa-matti Loirikin kerran teki niin, että käveli espaa pitkin ja katsoi jokaista vastaantulijaa silmiin, jotta saisi esiintymiskammon ja tietynasteen paniikkihäiriönsä kuriin. Ai ku hurjaa, tuon teorian mukaan meikäläisen varmaan pitäisi olla suomen valovoimaisin esiintyjä ja teatteriesityksiä pitäisi pukata kalenterit täyteen (ei pitäisi esiintymiskammoa tms.olla jäljellä), sen verran on tässä ns.silmiin tuijottelijoita ollut.
Joukkojen johdattelu siis toimii ja sopivalla retoriikalla saa toimintaa aikaan, onhan se hellyttävää katseltavaa, vaikka vaikutus on nollan luokkaa, sillä vaikka noista typyköistä itsestään saattaa tuntua "julkiselta" ja "avoimelta" kävellä katuja käsi kädessä, niin eihän kukaan heitä ohimennessään enää muista, he tekevät julkista explootatiota, jota kukaan muu ei sitä sellaisena koe, niin se vaan menee.
- Naisenkanssa
Kuules, pyydä sitä tyttöä ulos, ihan reippaasti vaan. Ei siinä ole mitään über-innokasta, jos toista pyytää vaikka kahville/teelle/limulle, se on normaalia sosiaalista toimintaa.
- asuu
pieni "nössö!" :) Älä ole huolissasi siitä, ettetkö olisi tarpeeksi hyvä hänelle! Itseluottamus nyt ylös ja suora ryhti, katse kohti tulevaisuutta.
Luulen ettei tämä kyseinen tyttö huvikseen sanoisi lähtevänsä joku kerta kanssasi ulos. Kyllä hänellä on varmasti kiinnostuksen ja tutustumisen haluja sinua kohtaan.
"aloitan harvemmin keskustelua.." Tähän täytyy sanoa, ettet ole ensimmäinen joka näin tekee. Tyttö olisi varmasti mielissään jos sinäkin alottaisit välillä keskustelua vaikka kerroit kyllä olevasi innokkaasti juttelemassa kun vain hän aloittaa keskustelun.
Voit tietenkin hienovaraisesti vihjaista ensi kerran tästä "tilaisuudesta", josta oli puhetta aikaisemmin.
Kun yhdessä pääsette ulos ja vähän alkujännitys laskee niin kaikki lähtee menemään omalla painollaan, ei kannata stressiä vetää (varmasti jännittää) :) mutta kyllä se siitä kun vain pääsette juttelemaan ja jne.
Tsemppiä ja onnea toivon teille! =) - itse omaan
kysymykseesi, jos sen esittäisi hän etkä sinä. Tepsii välillä. Huomaa miten sitä on valmis ymmärtämään:)
- mulla ei o ollu
30vuoteen minkäänlaista halua tulla "ulos" sukulaisille ja ystäville.
Nykyään kaikki ystävät kyllä onkin lepsukoita, kun hetskunaiset on menneet naimisiin ja lisääntyneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944