rakastamani mies yhteyttä minuun? Hän rakastaa myös minua, mutta olemme suhteissa kumpikin. Olisiko sinulla hänestä jotain kerrottavaa, mitä kortit haluavat kertoa?
Erakkonainen
2
98
Vastaukset
- erakkonainen
Ensimmäinen kortti kuvastaa tätä miestä vaikeuksien keskellä.Häneen liittyy kolme henkilöä ja aallokko heidän ympärillään on korkea.Tunnemyrskyä kuvastava ja valintaa myös.Toinen kortti kuvaa miestä,joka etenee päättäväisesti, hänellä on mukanaan kolme henkilöä, jotka seuraavat häntä. Kolmen henkilön ryhmä on tiivis kokonaisuus, kuvaa ehkä perhettä.Kolmas kortti kuvastaa aikakautta, jokin kausi hänen elämässään loppuu ja uuteen ollaan matkalla.Kortti ilmentää henkilökohtaista inventaariota elämästä, jonka jälkeen ollaan lähdössä puhtaalta pöydältä.Neljäs kortti kertoo sinusta, siinä olet ongelmien vuorella ja kiipeät sitä ylös miekkaasi heilutellen.Kortin pimenevä osa on jo takanasi ja näet valoisuudesta ja ongelmien selviämisestä kertovan sarastuksen.Työtä sinulla on vielä, mutta koska omaat taistelijan luonteen, saat asiasi selvitettyä.Tästä kaikesta saat arvokasta tietoa itsellesi tulevaisuutta ajatellen.
- sinulle....
tulkinnastasi. Jotenkin näin ajattelin asioiden olevan hänen kohdallaan. Hän on yrittänyt pitää yhteyttä, mutta itse en ole häneen yhteyttä pitänyt, koska se ei ole ollut järkevää.
Itse olen hyvässä elämäntilanteessa, tosin kaipaan tätä miestä paljon. Vuori on joskus ollut suuri, mutta nyt tosiaan jo valoa kohden olen menossa.
Millaisia ongelmia hänellä mahdollisesti näkisit olevan? Mies on seurustellut tämän naisen kanssa nyt vuoden. Onko meidän yhteys nyt loppunut?
Kiitos vielä kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844