oikeudella lehdenjakajat käyttävät hissiä yöaikaan? On hemmetin mukava herätä joka yö siihen paukkeeseen!
Millä..
25
2280
Vastaukset
- älä tilaa lehtiä
Jos ne lehdenjakajat kulkisivat rappuja pitkin, tulisi enemmän ääntä. Kulkemista varten hissit taloihin on rakennettu. Vai kävelevätkö sinun vieraasi aina portaita pitkin asuntoosi ja sieltä pois.
Lehdenjakajat saavat käyttää hissiä.- asua..
hissittömässä talossa. Hissin meteli on tosi häiritsevä toisissa taloissa. Itse hissiin se pauke ei kuulu. Hissin käyttö on kielletty hiljaisuus aikana.
- blaa bla bla blaa blaa
asua.. kirjoitti:
hissittömässä talossa. Hissin meteli on tosi häiritsevä toisissa taloissa. Itse hissiin se pauke ei kuulu. Hissin käyttö on kielletty hiljaisuus aikana.
Muuta maalle tai hissittömään taloon. tai pyydä lehden jakajaa jättämään lehdet rappukäytävään ulko-oven eteen, niin voit itse sitten kun hiljaisuus on loppunut , käydä jakamassa lehdet. Saat hyötyliikuntaa niin ei kiukuta elämän äänet ja muutenkin virkeämpi olo:)
- niin mikset
asua.. kirjoitti:
laita lappua hissin oviin. Tms.
- Sinä heräisit varmaan
asua.. kirjoitti:
pelkkään postiluukun kolahdukseenkin - ei lehdenjakajan tarvitse sinun heräämistäsi miettiä, hän tekee työtään eikä huvikseen rapussa juoksentele saati hissiä käytä!
- se on tosi
asua.. kirjoitti:
Hissiä saa käyttää mihin vuorokauden aikaan tahansa. Sitä ei voi estää millään hiljaisuusmääräyksillä.
- yksi..
se on tosi kirjoitti:
Hissiä saa käyttää mihin vuorokauden aikaan tahansa. Sitä ei voi estää millään hiljaisuusmääräyksillä.
tapa on jättää ovi raolleen yläkerrasta.
- ihanko niin?
yksi.. kirjoitti:
Ja sinäkö luulet, ettei kukaan osaa käydä sitä ovea siellä yläkerrassa sulkemassa ja korjaamassa sinunlaistesi paskojen tekeleitä.
- ...........
yksi.. kirjoitti:
Entäs jos itse tarvitsisit kiireesti hissiä.... Siis typerämpää ei voi olla taas - aloittaja kuitenkin häiriintyisi aamuyöstä siitä kun lehdenjakaja juoksisi portaissa ja kohta vaatisi kulkemaan varpaisillaan ja postiluukutkin pitäisi olla pehmusteilla varustettuja etteivät vain kolisisi ja tämän pikkuprinsessa untuvapatjallaan ei heräisi tai prinssi, mikä lie.
- Tulee Riihimäellä
Kaiken maaliman tekeleitä
Aamupostia ym. Riihimäkeläisiä
korkeajournalistisia kyhäelmiä.
Oikein PÄÄSIÄISKAUPUNGIN
MUNAUKSIA.
Ei ees kalankääreeks kelpaa.
Ja vielä pyytämättä
ILMATTEEKS.
- adasdasd
En ole koskaan kuullut että hissi niin paljon pitäisi meteliä. sun kannattas varmaan rakentaa seinät siihen asuntoosi sitten...
- tai,
sinun pitäisi hommata kuulolaite tai järki niin ymmärtäisit mikä minkäkin metelin aiheuttaa. Tiesitkö että hissin kone on ylimmässäkerroksessa tai sitten katolla.
- se on tosi
Jos sinun talosi hissistä kuuluu niin kovaa melua ja ääntä, että siihen herää, se on korjattava.
Ehjästä hissistä ei tule niin paljoa ääntä, että siihen heräisi. Itse asun hissitalon kuudennessa kerroksessa, ja vaikka hissi on seinän takana ja hissin konehuone talon katolla, ei se tuota kovaa kolinaa tai räminää.
- ulkoistettu
Taidat puli-veivari asua hississä, kun työtä tekevät ihmiset sua häiritsee. HOMMAA asunto.
- Riihimäellä..
..muka jossain talossa hissi?
- aiheettomasti!
Miksi juuri lehdenjakajat? Minusta pitäisi ennemmin kieltää känniläisten kulkeminen ulko-ovesta klo 22-7. Lehdenjakaja tekee työtään!
Miten itse toimisit, jos tienaisit perunasi ja makkarasi jakamalla ihmisille aamulehdet?- ottaisin..
ainakin loparit ja menisin oikeisiin töihin..
- KUIN....
ottaisin.. kirjoitti:
ALA-AULAAN JOKAISELLE ASUNNOLLE OMA LUKOLLINEN LAATIKKO,SINNE SITTEN NIIN AAMULLA KUIN PÄIVÄLLÄKIN JAETTAVA POSTI. EI KUULU MUUTA KUIN PIENI ULKO-OVEN RAPSAHDUS....nimittäin jakajalta.Eri juttu on sitten se kun jokainen asukas hakee oman aamulehtensä omasta pikku laatikostaan ja tietenkin hissillä liikkuen."Hissin meteli" on moninkertainen.
- sanoo IDIOOTTI
ottaisin.. kirjoitti:
ihminen,jolla ei ole rahahuolia,on meinaan senverran raskasta työtä tuo lehden jakaminen,kokeileppa yks viikko!Atteleppa sitä,että jonkun on pakko jakaa lehtiä,jos eI halua olla sossun elätettävänä tai työttömänä,minä ainakin nostan hattua lehdenjakajille!KIITOS!
- heillä..
sanoo IDIOOTTI kirjoitti:
ihminen,jolla ei ole rahahuolia,on meinaan senverran raskasta työtä tuo lehden jakaminen,kokeileppa yks viikko!Atteleppa sitä,että jonkun on pakko jakaa lehtiä,jos eI halua olla sossun elätettävänä tai työttömänä,minä ainakin nostan hattua lehdenjakajille!KIITOS!
vielä jotain mitä jakaa, niin olisi vielä parempi..
- aamupostia haluavat
sanoo IDIOOTTI kirjoitti:
Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Moinen naukuminen postinjakelusta on aivan idioottimaista. AAMULEHTIEN JAKAJAT JA AAMULEHTI PÖYTÄÄN VARHAISEN AAMUPALAN KANSSA ON PÄIVÄN PARAS ALOITUS.
- ei ymmärrä nyt
Miten niin yö???
Aamullahan lehdet jaetaan! Jos kello 3 on mielestäsi yö, niin sinun on parasta vaihtaa maalle asumaan/mennä hoitoon/mennä töihin............ ja muutenkin ihan vaan omaan pikkusieluusi.- klo 3 on yötä
Kyllä se vaan niin on, että klo 3 on yötä.
- nuku yöllä
klo 3 on yötä kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on, että klo 3 on yötä.
taidat olla yökiitäjä.
- huh huh
Osta korvatulpat ja elämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298