KIVITALOBISNES KURALLA

PERVOJEN KESKUSTELUPALSTAA ...

LAMMI POTKII PORUKKAA PIHALLE, JÄMERÄ ON IHAN KURALLA, MAXITIN BASISTIT RÄPIKÖI,RUDUS PISTI PILLIT PUSSIIN.TÄMÄ ON KIVITALOBISNESTÄ.MONTAKO PUTKAA LAITETAAN 2009 KIINNI?

26

2238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Legopalikoitten

tilalle suurelementit myös pientalorakentamiseen. Nopea, helppo ja parempi laatu. Toisaalta kivahan sitä on nysvätä kuukausitolkulla seiniä. Näkee ainakin oma käden työnjäljen.

• äänensävy

Jotkut haluaa taloltaan enemmän kuin "tikkukasan". Ja laatua voi tehdä tai olla tekemättä molemmilla tavoin.

• Olin huolimaton.
        äänensävy kirjoitti:

Jotkut haluaa taloltaan enemmän kuin "tikkukasan". Ja laatua voi tehdä tai olla tekemättä molemmilla tavoin.

Tarkoitin tietysti betonisuurelementtejä. Pahoitteluni.

• hypää suohon

täyttä paskaa tuutin täydeltä " Nopea, helppo ja parempi laatu" siellä on kaikki paskat sekaisin yhtään et tiedä mitä poijaat on matkalla sinne lurauttaneet :) :). Nysväys on sulle ok sanonta, napatöyhnä !

• ensi alkuun
        hypää suohon kirjoitti:

täyttä paskaa tuutin täydeltä " Nopea, helppo ja parempi laatu" siellä on kaikki paskat sekaisin yhtään et tiedä mitä poijaat on matkalla sinne lurauttaneet :) :). Nysväys on sulle ok sanonta, napatöyhnä !

suomenkielen kielioppi, välimerkit ja oikeinkirjoitus ennen kuin tulet neuvomaan muita. Uskottavuutesi nimittäin paranee rutkasti, kun pystyt ilmaisemaan itseäsi korrektisti.

• Servo

On tässä pääkaupunkiseudulla firmoja, jotkut asentavat pientaloja suurelementistä.
        Elementtilaatu on aika huono (tehdaslaatu -8mm), jopa40 % oikoistuttava.

• nyyh..
        ensi alkuun kirjoitti:

suomenkielen kielioppi, välimerkit ja oikeinkirjoitus ennen kuin tulet neuvomaan muita. Uskottavuutesi nimittäin paranee rutkasti, kun pystyt ilmaisemaan itseäsi korrektisti.

nyyh

• on aina huonoja

jos tarkoitus rakentaa taloa joka kestää ja säilyttää arvonsa.Minä ainakin luotan harkkoon.

• paskaa muurareillekin
        ensi alkuun kirjoitti:

työmaalla.Mähän latasen suoraan turpaan tollasta
        pelleä.

• menee
        ensi alkuun kirjoitti:

suurelementit väärään kurkkuun kun ei mee kaupaks ja pulju nurin, röyh !

• homo
        nyyh.. kirjoitti:

nyyh

homo

• hintti
        paskaa muurareillekin kirjoitti:

työmaalla.Mähän latasen suoraan turpaan tollasta
        pelleä.

Et lataise, koska sinulta loppuu hommat. Kaikkialla. Sucker.

• fagotti
        menee kirjoitti:

suurelementit väärään kurkkuun kun ei mee kaupaks ja pulju nurin, röyh !

En ole myyjä, olen jotain paljon parempaa. Sen voi sanoa, että sinä, amisviiksi, olisit työtön ilman minua. So kiss my ass.

• nimesi
        homo kirjoitti:

homo

vielä perään niin tiedän kiertää sinut kaukaa nahkahousu.

• ja sun
        fagotti kirjoitti:

En ole myyjä, olen jotain paljon parempaa. Sen voi sanoa, että sinä, amisviiksi, olisit työtön ilman minua. So kiss my ass.

mitätön pajas. Herää, sä oot lotohousu.

• nyt nimesi
        hintti kirjoitti:

Et lataise, koska sinulta loppuu hommat. Kaikkialla. Sucker.

ja osoitteesi niin osataan kiertää sinut kaukaa.

• kivitalopalstasta
        homo kirjoitti:

homo

edellisessä esitetty mielipide. Kyllä kevytbetonitalo kelpaa moneen menoon.

• kevyt kaasu-
        kivitalopalstasta kirjoitti:

edellisessä esitetty mielipide. Kyllä kevytbetonitalo kelpaa moneen menoon.

karkaistubetoniharkkotaloa.

• evlutku, tuulari tai

sosialismimielinen siellä huutaa?

Ei mene millään bisneksellä hyvin nyt koko telluksella.

• kortistonpitäjä

sen kun laajentaa reviiriään. Hyvin menee.

• työttömyyskassat
        kortistonpitäjä kirjoitti:

sen kun laajentaa reviiriään. Hyvin menee.

ovat kusessa globaalin laman kanssa.

• Kiviporvari

Älä sekoile! Sosialismimieliset on Amerikassa. Siellä on jo pankit sosialisoitu ja kohta isot firmatkin.

• suomessa ja
        Kiviporvari kirjoitti:

Älä sekoile! Sosialismimieliset on Amerikassa. Siellä on jo pankit sosialisoitu ja kohta isot firmatkin.

euroopassa ole julkista sektoria ollenkaan;-)

Aasia rulaa sen takia, että siellä ei uskota satuhahmoihin (ks buddhalaisuus ja taolaisuus) ja onpi pienet veroasteet, ks

http://en.wikipedia.org/wiki/Tax_rates_around_the_world

• Lammi..

yhdistyi Hämeenlinnan kanssa, tuli ilmeisesti päällekkäisyyksiä hallinnossa jos vähentävät.

• Suomenmaassa

joku muukin yritys joka vähentää väkeä. Eli nämä kivitalotehtaan lienevät aika marginaalisia lomauttajia muiden joukossa.

• muille vaan

käytä tilanne hyväksesi ja tee pari taloa nyt kohtuuhintaan. Tuskinpa sulla on yhtään em. yritysten osakkeita, joten käy ripeästi haaskalle! Kiinnimenevältä putkalta saat kamat tosiedullisesti, tavarahan happanee huonosti ilmastoidussa varastossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen