LAMMI POTKII PORUKKAA PIHALLE, JÄMERÄ ON IHAN KURALLA, MAXITIN BASISTIT RÄPIKÖI,RUDUS PISTI PILLIT PUSSIIN.TÄMÄ ON KIVITALOBISNESTÄ.MONTAKO PUTKAA LAITETAAN 2009 KIINNI?
KIVITALOBISNES KURALLA
26
2238
Vastaukset
- Legopalikoitten
tilalle suurelementit myös pientalorakentamiseen. Nopea, helppo ja parempi laatu. Toisaalta kivahan sitä on nysvätä kuukausitolkulla seiniä. Näkee ainakin oma käden työnjäljen.
- äänensävy
Jotkut haluaa taloltaan enemmän kuin "tikkukasan". Ja laatua voi tehdä tai olla tekemättä molemmilla tavoin.
- Olin huolimaton.
äänensävy kirjoitti:
Jotkut haluaa taloltaan enemmän kuin "tikkukasan". Ja laatua voi tehdä tai olla tekemättä molemmilla tavoin.
Tarkoitin tietysti betonisuurelementtejä. Pahoitteluni.
- hypää suohon
täyttä paskaa tuutin täydeltä " Nopea, helppo ja parempi laatu" siellä on kaikki paskat sekaisin yhtään et tiedä mitä poijaat on matkalla sinne lurauttaneet :) :). Nysväys on sulle ok sanonta, napatöyhnä !
- ensi alkuun
hypää suohon kirjoitti:
täyttä paskaa tuutin täydeltä " Nopea, helppo ja parempi laatu" siellä on kaikki paskat sekaisin yhtään et tiedä mitä poijaat on matkalla sinne lurauttaneet :) :). Nysväys on sulle ok sanonta, napatöyhnä !
suomenkielen kielioppi, välimerkit ja oikeinkirjoitus ennen kuin tulet neuvomaan muita. Uskottavuutesi nimittäin paranee rutkasti, kun pystyt ilmaisemaan itseäsi korrektisti.
- Servo
On tässä pääkaupunkiseudulla firmoja, jotkut asentavat pientaloja suurelementistä.
Elementtilaatu on aika huono (tehdaslaatu -8mm), jopa40 % oikoistuttava. - nyyh..
ensi alkuun kirjoitti:
suomenkielen kielioppi, välimerkit ja oikeinkirjoitus ennen kuin tulet neuvomaan muita. Uskottavuutesi nimittäin paranee rutkasti, kun pystyt ilmaisemaan itseäsi korrektisti.
nyyh
- on aina huonoja
jos tarkoitus rakentaa taloa joka kestää ja säilyttää arvonsa.Minä ainakin luotan harkkoon.
- paskaa muurareillekin
ensi alkuun kirjoitti:
työmaalla.Mähän latasen suoraan turpaan tollasta
pelleä. - menee
ensi alkuun kirjoitti:
suurelementit väärään kurkkuun kun ei mee kaupaks ja pulju nurin, röyh !
- homo
nyyh.. kirjoitti:
nyyh
homo
- hintti
paskaa muurareillekin kirjoitti:
työmaalla.Mähän latasen suoraan turpaan tollasta
pelleä.Et lataise, koska sinulta loppuu hommat. Kaikkialla. Sucker.
- fagotti
menee kirjoitti:
suurelementit väärään kurkkuun kun ei mee kaupaks ja pulju nurin, röyh !
En ole myyjä, olen jotain paljon parempaa. Sen voi sanoa, että sinä, amisviiksi, olisit työtön ilman minua. So kiss my ass.
- nimesi
homo kirjoitti:
homo
vielä perään niin tiedän kiertää sinut kaukaa nahkahousu.
- ja sun
fagotti kirjoitti:
En ole myyjä, olen jotain paljon parempaa. Sen voi sanoa, että sinä, amisviiksi, olisit työtön ilman minua. So kiss my ass.
mitätön pajas. Herää, sä oot lotohousu.
- nyt nimesi
hintti kirjoitti:
Et lataise, koska sinulta loppuu hommat. Kaikkialla. Sucker.
ja osoitteesi niin osataan kiertää sinut kaukaa.
- kivitalopalstasta
homo kirjoitti:
homo
edellisessä esitetty mielipide. Kyllä kevytbetonitalo kelpaa moneen menoon.
- kevyt kaasu-
kivitalopalstasta kirjoitti:
edellisessä esitetty mielipide. Kyllä kevytbetonitalo kelpaa moneen menoon.
karkaistubetoniharkkotaloa.
- evlutku, tuulari tai
sosialismimielinen siellä huutaa?
Ei mene millään bisneksellä hyvin nyt koko telluksella.- kortistonpitäjä
sen kun laajentaa reviiriään. Hyvin menee.
- työttömyyskassat
kortistonpitäjä kirjoitti:
sen kun laajentaa reviiriään. Hyvin menee.
ovat kusessa globaalin laman kanssa.
- Kiviporvari
Älä sekoile! Sosialismimieliset on Amerikassa. Siellä on jo pankit sosialisoitu ja kohta isot firmatkin.
- suomessa ja
Kiviporvari kirjoitti:
Älä sekoile! Sosialismimieliset on Amerikassa. Siellä on jo pankit sosialisoitu ja kohta isot firmatkin.
euroopassa ole julkista sektoria ollenkaan;-)
Aasia rulaa sen takia, että siellä ei uskota satuhahmoihin (ks buddhalaisuus ja taolaisuus) ja onpi pienet veroasteet, ks
http://en.wikipedia.org/wiki/Tax_rates_around_the_world
- Lammi..
yhdistyi Hämeenlinnan kanssa, tuli ilmeisesti päällekkäisyyksiä hallinnossa jos vähentävät.
- Suomenmaassa
joku muukin yritys joka vähentää väkeä. Eli nämä kivitalotehtaan lienevät aika marginaalisia lomauttajia muiden joukossa.
- muille vaan
käytä tilanne hyväksesi ja tee pari taloa nyt kohtuuhintaan. Tuskinpa sulla on yhtään em. yritysten osakkeita, joten käy ripeästi haaskalle! Kiinnimenevältä putkalta saat kamat tosiedullisesti, tavarahan happanee huonosti ilmastoidussa varastossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944