jälkeen. On ko tavanomaista, että suuressa nopeudessa katolleea jananeen ajoneuvon matkustajaa ei millään tavoin tutkita, jos on jaloillaan onnettomuuden jälkeen?
Näin kävi minulle, kun olin matkustajan tyttökaverini kyydissä Sipoossa 8.2.2007 n. klo 15:20. Ajoimme peräkolarin ja suistuimme tien penkalle katolleen. Ambulanssi ja poliisi saapui paikalle. Sitä ennen sain ystäväni ja itseni autosta tien laitaan.
Itselleni ei käynyt lopun periksi kuinkaan, mutta olin saattamassa ystäväni Töölön Sairaalaan. Hän selvisi aivotärähdyksellä ja hänet myöskin tutkittiin perusteellisesti....
Mutta, oliko virhe pelkän ohimenevän keskustelun perusteella diagnosoitu, ettei minulle käynyt kuinkaan? Sisäisiä verenvuotoja etc.
Missään vaiheessa ei kukaan onnettomuuspaikalla /Töölön ensiavussa kysynyt vointiani (edes poliisi, paitsi puhallutti - tulos 0 ).
Kunnossa olin, mutta jonkinlaista välinpitämättömyyttä oli mielestäni.
Ei tutkittu
2
1107
Vastaukset
- aloittaja
Siis, koko paikalle tullut ensivasteyksikkö oli ystäväni ympärillä ja aluksi minua ei edes uskottu, että olin ollut onnettomuudessa mukana.
Vaikka tästä on jo kaksi vuotta aikaa, mutta se tunne ei häviä mitenkään. Olisin voinut rauhassa kävellä onnettomuuspaikalta sen kilsan Sipoonlahden Nesteelle ja kukaan ei olisi huomannut mitään.
Käsittämättömintä on se, että vaikka ensivasteyksikkö sekä poliisi olivat tietoisia, että olin ollut onnettomuusautossa, oli hyvin vähättelevä: Hanki kyyti kotiisi....
No, tällaista välillä. Toivottavasti en enää koskaan joudu mihinkään onnetomuustilanteeseen. Autettavaksi/auttajaksi.....- Hoitaja JG
Välinpitämättömältä kuulostaa. Pitää huomioida kaikki potilaat. Vammat eivät tosiaan aina näy päälle päin. Ainakin henkinen huolto oli täysin retuperällä, muutoin et tuntisi kuten tunnet ja varmasti olet oikeassa.
Sinulla on ollut huonoa onnea, yleensä hoitajat ja lääkäri ovat tässä tilanteessa fiksuja ja jopa maallikko osaa kysyä ja tarkkailla miten kolarissa oleva ihminen voi.
Pahoittelen kavereitten puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162506Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262184Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581963Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301753Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3221306- 601063
- 2591039
- 54992
- 146933