Toivottavasti piratismia harjoittavat

laki ja järjestys

..hipit toimitetaan leivättömän pöydän ääreen.

7

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nukkumaan..

Tunnut sen verran olevan väsy ettet tiedä mitä kirjoitat ja ennenkaikkea MINNE kirjoitat...täällä olis tarkoitus keskustella käyttöjärjestelmistä. Ei piratismista. Sitäpaitsi olen sitä mieltä että kärpäsen tappaminen tykillä on jo liioittelua. Yksittäinen koti warettaja on pikkusilakka meressä, ennemmin pitäisi saada esim. Viron ja Venäjän mafiat kuriin, nehän ne niitä piraattikopioita Windowsista, leffoista, musiikista ja peleistä tekee.

• Marginaalikäyttishippi
      • :D :D

"se on ikävää kun esim youtubeen laitetaan tekijänoikeuden alaisia videoita.
        se on kaikki pois myynnistä ja aiheuttaa kurjuutta ja konkursseja "

Niin juuri, myynnistä pois (eli oikeasti sanottuna LISÄÄ myyntiä).

• Marginaalikäyttishippi
        :D :D kirjoitti:

"se on ikävää kun esim youtubeen laitetaan tekijänoikeuden alaisia videoita.
        se on kaikki pois myynnistä ja aiheuttaa kurjuutta ja konkursseja "

Niin juuri, myynnistä pois (eli oikeasti sanottuna LISÄÄ myyntiä).

itelle tuli taas youtubessa vastaan tollainen suomalainen omituinen bändi kuin klamydia. sitten kun oli pari videota tullut katsottua ja kuunneltua niin ostin pari niiden levyä
        http://www.cdon.com :sta

ja toi oli ihan vain yksittäinen esimerkki, olen aika paljon ostanut levyjä youtuben ja muiden paikkojen videoiden perusteella.
        ja myös dvd-elokuvia.
        yleensä ostan
        nuo.

[ei ollut maksettu mainos mutta sitä ruskeaa kruunutäytteistä kirjekuorta odottelen]

• vanha tuttavuus
        Marginaalikäyttishippi kirjoitti:

itelle tuli taas youtubessa vastaan tollainen suomalainen omituinen bändi kuin klamydia. sitten kun oli pari videota tullut katsottua ja kuunneltua niin ostin pari niiden levyä

ja toi oli ihan vain yksittäinen esimerkki, olen aika paljon ostanut levyjä youtuben ja muiden paikkojen videoiden perusteella.
        ja myös dvd-elokuvia.
        yleensä ostan
        nuo.

[ei ollut maksettu mainos mutta sitä ruskeaa kruunutäytteistä kirjekuorta odottelen]

Muistaakseni joskus 80-luvulla ekoja kertoja kuuntelin sitä. :)

Kaikkein paras kuitenkin bändin tuotoksista on se Gimmel-tyttökolmikon biisistä tehty parodia "Etsit nuijaa seuraavaa"...kaiken lisäksi se on sopivasti härski. Se nimittäin alkaa näin: "kuulkaas tytöt, se on nyt sellanen juttu että mä teen teistä tähtiä ja te annatte mulle pi.....lua" ja noiden pisteiden kohdalla ei suinkaan ollut piippiip vaan särökitaran sointu. :D

Tuon biisin kanssa sai monet hersyvät naurut ja taitaa se mulla olla jossain vieläki tallella. :D

• Marginaalikäyttishippi
        vanha tuttavuus kirjoitti:

Kaikkein paras kuitenkin bändin tuotoksista on se Gimmel-tyttökolmikon biisistä tehty parodia "Etsit nuijaa seuraavaa"...kaiken lisäksi se on sopivasti härski. Se nimittäin alkaa näin: "kuulkaas tytöt, se on nyt sellanen juttu että mä teen teistä tähtiä ja te annatte mulle pi.....lua" ja noiden pisteiden kohdalla ei suinkaan ollut piippiip vaan särökitaran sointu. :D

Tuon biisin kanssa sai monet hersyvät naurut ja taitaa se mulla olla jossain vieläki tallella. :D

tota biisiä en taidakaan muistaa. mutta esim automusiikkina toi klamydia on ihan ykköstä.
        jos kuuntelee jotain enyaa niin nukahtaa alta aikayksikön mutta jos kuuntelee klamydiaa niin tasan tarkkaan ei nukahda :D

nyt muuten aloin miettimään niin taisin kuitenkin käydä tota bändiä torniossa asuessani kuuntelemassa paikallisessa baarissa. olin vissiin sit niin turvat täys haaparannan halvasta kaljasta että siitä niiden keikasta mulla ei kyllä mitään mielikuvaa ole.

ja noita levyjähän saa halvalla
        http://thepiratebay.org/ :sta

(katsokaas, en tässä viestissä mainostanut cdon.comia :)

• vanha tuttavuus
        vanha tuttavuus kirjoitti:

se joka levytti sen coverin/parodian Gimmeleiden biisistä vaan kyseessä olikin Larharyhmä. Joskus vain sain sellaisen käsityksen että Larharyhmä olisi ikäänkuin Klamydian sidekick-sivuprojekti mutta eipä niillä yhteisiä jäseniä ole lainkaan. :D

Siis Larharyhmä levytti sen härskin parodian Etsit muijaa seuraavaa-biisistä. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe