Madonnan musiikki

karmeaa!

Ihan järkyttävän huono tämä viimeisin levy. Yleensäkin Madonna on ihan yliarvostettu tuote, jonka suosio perustuu pelkästään markkinointiin ja homojen rahoihin. Aikoinani kuuntelin mutta nykyään en enää tykkää yhtään. Edellinen levy oli sentään kohtalainen kokonaisuus Abba-sämpleineen, mutta tämä uusi ei iske. Joten ei todellakaan kiinnosta mennä katsomaan sadan euron hinnalla! Lisäksi joku jo totesinkiin, että Madonna näyttää nykyään karmealta kun on niin laiha. Söisi enemmän ja saisi lihaa luitten ympärille. Näyttäisi paljon paremmalta kuin nykyisessä luurankoimagossaan.

4

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ginger

      Parasta Madonnaa on ne 80-luvun lallatukset, silloin se kuulosti ihan ok. Ääni on mitä on, ja maailmassa on miljoonia parempia laulajia. Ne mukamas seksiä tihkuvat huokailut (en muista biisien nimiä) ovat aivan järkkyjä, samoin monet hitaat biisit ja erittäin yliarvostettu Frozen...huh-huh.

    • bott

      itsekkin olin aika pettynyt albumiin. kauheinta albumissa oli sen kansikuva. no seuraavalta albumilta odotan enemmän ja toivon että madonna panostaa siihen kunnolla ja siinä on paljon parempi kansikuva. madonna vois vähän luopua tosta seksin mainostamisesta. mutta silti madonna on paras.

      • scifi-kek

        Arvostelukyky pettää pahasti siinä vaiheessa, kun 50-vuotiaana keikistellään vähissä vaatteissa teinitytön tapaan.

        Pitäisikö David Bowien ja Mick Jaggerinkin alkaa heittää keikkaa uimahoususillaan? Olis varmaan joo tosi seksikästä...


      • huh!
        scifi-kek kirjoitti:

        Arvostelukyky pettää pahasti siinä vaiheessa, kun 50-vuotiaana keikistellään vähissä vaatteissa teinitytön tapaan.

        Pitäisikö David Bowien ja Mick Jaggerinkin alkaa heittää keikkaa uimahoususillaan? Olis varmaan joo tosi seksikästä...

        katsokaas vaan mtv3 sivulta minkälainen teipattu mamma madonna onkaan....jos noita jalkoja katsoo....ihmettelin tässä jo aikaisemmin että on kummallisia varjoja koivissa. No ehkä niihin on joku luonnollinen selitys;) kuten joku leikkaus vaikka. Mutta oikeasti, kuka haluaa mennä katsomaan Madonnaa ja vielä maksamaan siitä, kiikaritkin on kehotettu ottamaan mukaan. Voi vaan ruveta kuvottamaan jokainen radioistakin tullut kappale kun tulee jonkinmoisia eläviä kuvia mieleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe