Muutto saksaan edessä, etsimme asuntoautoa toteuttaaksemme muuttoreissun pienen tavaramäärän kanssa. Ei suuria huonekaluja, lähinnä vaatteita, astioita tms. Asuntoautolla matka taittuisi huomattavan mukavasti henkilöautoon verrattuna.
Vuokra-aika vk 32.
Kilometrejä tuossa tulee varmaan aika reilusti n. 1500 - 2000 km suuntaan joten yhteensä n. 3000 - 4000 km reissusta puhutaan. Tehkää tarjoukset sen mukaan!
Kiitos etukäteen.
Meidät tavoittaa parhaiten sähköpostilla:
[email protected]
HV: Asuntoauto vk 32, Helsinki -> Saksa -> Helsinki
jouni koponen
2
381
Vastaukset
- jouni koponen
Reittimme tulee olemaan suunilleen seuraavanlainen:
saksaan menemme tod.näköisesti superfast lautalla ja takaisin ajamme ruotsin kautta. Joka tapauksessa EMME käytä baltian reittiä.
Tuo lautta matka saatta hieman vähentää kilometrimäärää. - Bentsii
Tää voisi sopia sinulle www.wikingrent.ee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929